Camping Les Paludiers

4 reviews over Camping Les Paludiers in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Eric
12-8-2018

Mooie camping ,mooie ligging dicht bij strand. Niet te veel Nederlanders (die zijn er thuis genoeg) Leuke plaatsjes in de buurt. 3 nachten gestaan. 1 minpunt vind ik het sanitair! Dit wordt naar mijn mening te weinig en slecht schoongemaakt. Daardoor stinkt het verschrikkelijk naar pis in alle sanitair gebouwen(in ieder geval bij de heren). De campingplaats die wij hadden was super. Er zijn inderdaad plaatsen die minder vlak en dus minder geschikt zijn voor een tent.(wij waren met caravan) Deze camping krijgt van ons een voldoende. Wij doen per vakantie zo’n 7 campings aan en dit was zeker niet de slechtste! Mvg ook van vrouw en kind.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Middelgrote camping bij strand, met zwembaden

Iris Notkamp
23-7-2016

Leuke camping met diverse zwembaden. Sanitair is altijd schoon, dus misschien is daar iets in veranderd. Animatie, ook s'avonds, in het Frans. Zwembaden zijn overzichtelijk en sommige zijn verwarmd. Kleine boekenbieb bij de receptie. Het ligt tussen Batz sur Mer en Crussic in, dichtbij een zandstrand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Nooit mee

Angelika
19-8-2015

Camping is erg saai, er is weinig (eigenlijk niets) te beleven voor oudere kinderen. Zwembad veel te klein voor hoeveelheid campinggasten. Animatie alleen in het Frans.... En wat is het toch bijzonder dat er niet of nauwelijks Engels gesproken wordt. Le Croisic is een leuk stadje in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima aan prachtig strand

fam. geurts
21-8-2014

De ligging is heel mooi. Het strand/zee is zeer gevarieerd. Bij eb schelpen oesters en mosselen zoeken tussen de rotsen. Het strand loopt zeer stijl af, hierdoor zijn er af en toe enorme golven. Het strand is dan ook bewaakt op andere momenten is de zee rustig bij eb loopt de zee zover terug dat de zeesterren en anemonen te voet te bereiken zijn. Camping ligt aan t mooiste strand van deze ruigere kust. Guirande middeleeuwse stad in de buurt. Bezoek aan de zoutwinning ook de moeite waard. Lekkere hamburgers vooraan de camping. Rustige camping uitstekende nieuwe Mobil home. Overige voorzieningen echt drie sterrencamping qua zwembad en speelveldjes. Niet direct geschikt voor jonge kinderen o.i. geen speeltuintje en ruige zee. Met oudere kinderen prima camping en ligging. Animatie is Frans maar wel leuk georganiseerd, verder vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Paludiers in Batz sur Mer (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Paludiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.