Camping La Govelle

9Fenomenaal

Frankrijk, Pays de la Loire, Batz sur Mer (Loire Atlantique)

9Fenomenaal

• 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

27 reviews over Camping La Govelle

• 5Rob811-08-2015

Leuk maar achterhaald

Camping ligt direct aan zee. Gratis wifi, maar code wordt nooit medegedeeld als je er niet naar vraagt. Zeer gedateerd sanitair met zelfs in de daluren lauw water. Geen WC papier, terwijl dat momenteel heel gangbaar is in Frankrijk.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Hanneke12-08-2014

Fantastisch, vlak bij zee!

We hadden niets gereserveerd en kwamen hier uit. Gelukkig had de (alleen Frans sprekende) eigenaresse nog een plaatsje voor ons, nummer 17. De meest mooie plek op de camping! Ze vertelde ons precies hoe we onze caravan neer moesten zetten om het meest van het uitzicht te kunnen genieten:-) Er is een tafeltennistafel en glijbaantje. Er staan veel Fransen met hun camper. Het Sanitair is keurig verzorgd, geen toiletpapier of -brillen. Je kon er een ijsje en wat eten halen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. We hebben met onze kids heerlijk in de omgeving gewandeld en gezwommen in de zee.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7E.B.29-07-2009

kleine camping direct aan zee

Wij zijn in juli 2005 ongever 8 dagen op deze camping geweest. Wij waren eerst in La Baule geweest, camping was vol en hadden nog 1 plek direct naast de slagbomen op een stukje grond wat niet eens een plek was. zijn toen doorgereden naar Batz-Sur Mer. Na lang zoeken kwamen we langs een camping die direct aan zee gelegen is. De camping zelf is niet zo heel groot, maar de plaatsen wel. Aardige vrouw die de camping runt met haar man. komt af en toe even langs om te praten. Het voordeel is dat je vanaf de camping direct toegang hebt tot het strand. De camping zelf heeft geen zwembad, maar dat mis je niet. Ik vind alleen de omgeving bij La Baule en Batz Sur Mer niks aan. kaal, vlak en lelijke zoutvelden en helemaal niets te doen in de omgeving, maargoed de camping zelf was leuk.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2005