WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°6°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine Le Midi voor je op een rij gezet:

45 reviews over Camping Sandaya Domaine Le Midi in het Nederlands

Zonne,
10-10-2018

Aan zee, vriendelijk personeel, goede accommodatie en honden welkom. Strand super, even stukje doorlopen en je hond kan los.

Gereisd met partner in juni 2018

nooit meer

haak,
10-8-2018

slaapplaats, campingwinkel, zwembad was prima

Bar en snackmogelijkheden zeer minimaal

aan strand ook geen mogelijkheid voor iets te kopen, geen ligbed te huur

Muggen hebben ook ons vakantiepret verminderd

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke kleinschalige camping op een fantastische plek bij een prachtig strand. Leuke animatie (waaronder een stel enthousiaste Nederlandse meiden) voor de kids. Sealodge was top (alleen in sommige gevallen redelijk ver van ‘t strand.

Het restaurant is VERSCHRIKKELIJK! Slappe patat, helft van wat wél op de kaart staat kan niet besteld worden omdat t op is (meermaals gehad/gehoord) en avondeten kan pas vanaf 19:00 besteld worden. De bediening van het restaurant spreekt alleen Frans. Pizza’s en hamburgers zijn overigens redelijk goed mits de kaas niet op is. Een waardevolle tip: restaurant Mano Negra in Barbatre (1,3km lopen), wauw!! Hier hebben we ontzettend heerlijk gegeten!

Wij hebben overigens geen geluidsoverlast ervaren van entertainment ‘s avonds

Heerlijke vakantie gehad!

Linda,
30-7-2018

Wij zijn net terug van twee weken Camping Le Midi. Het is ons prima bevallen in de family cape cod. Het sanitair was bij ons wat beperkt en niet altijd schoon of voorzien van toiletpapier. Een extra rondje per dag zou geen kwaad kunnen.

We zijn goed ontvangen en men kon ons prima te woord staan in het engels.

Het gas was een keer op en binnen vijf minuten kwam er iemand om een nieuwe gasfles aan te sluiten. Prima service! Het strand is prachtig én dichtbij. Speeltuintjes zijn wat beperkt, maar op zich prima te doen.

De omgeving is prachtig; Noutmoutier met het kasteel, de kerk, het leuke centrum en Plage Des Dames. Ook andere stranden op het eiland zijn leuk om te bezoeken. Pornic vonden wij geweldig! Velo-rail is een leuk uitje.

We hadden een nacht slecht en onstuimig weer; dan maakt de tent vreselijk veel lawaai. Kortom; prima plek. Leuke prijs! Snackbar niet bezocht, wel de pizza roodtruck voor de camping. Prijzig maar lekker!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping, maar mindere faciliteiten.

Froukje,
27-7-2018

Prachtige camping, mooi opgezet en dichtbij strand. Fijne sfeer. Niet ingesteld op kinderen onder 4 jaar. Peuterbadje zonder glijbaantje oid en alleen in het overdekte gedeelte. Speeltuintjes loopt zelfs mijn peuter niet warm voor. Snackbar zeer slecht. Frietjes niet doorbakken, pizza rauw, hamburger rauw. Ijsjes op en niet op tijd aangevuld. Zonde..valt heel veel van te maken op zo'n mooie camping. Maak speeltuintje bij terras, schrap het eten en serveer alleen koffie fris en ijs of zet er een betere kok in. Wat leuke zitplaatsen en het zal een hele verbetering zijn. Want de ligging en uitstraling van de camping is verder prachtig.

Verder in de sealodge slechte bedden. Wij hebben matrassen op de grond gelegd en dat sliep iets beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

veel te duur voor wat het is ....

Wim Cloosterin,
25-7-2018

Net terug van een weekje in een ‘Sweet Home’-cottage en we zijn zeer teleurgesteld. Het eiland is heel mooi en de ligging van de camping is prachtig. Maar onze cottage was niet proper, niet comfortabel en we zitten vol vlooienbeten. Onderhoud is niet hun sterkste punt. Er is op de camping geen echte bar of restaurant; enkel een snack met héél gelimiteerde openingsuren en een minuscuul menu (burgers & paninis). De camping is ook 100% op het Franse cliënteel gericht; plakaatjes staan wel in Frans & Engels maar het personeel kan amper 2 woorden Engels (laat staan Nederlands). De camping was amper 1/3 vol maar toch was het zwembad al overvol. Het minigolf terreintje is een plastieke affaire waar geen enkele hole waterpas ligt. Zeker niet voor herhaling vatbaar…… en waar halen ze die 5 sterren?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Toch een aanrader!

Van Ranst Hans,
29-6-2018

Prachtige ligging met directe toegang tot het strand. Dicht bij het dorp met zijn handelszaken. Mooie uitstappen in de directe omgeving. Met kortingskaart goede prijs/kwaliteit maar 2 biertjes voor 12 euro is te duur voor een camping. Prima sanitair, helaas wordt deze steeds schoongemaakt op het spitsuur. Snackbar: frieten zijn helaas niet te eten, pizza's staan op de menu maar zijn niet te verkrijgen. Ruim zwembad met aangename temperatuur. Paar puntjes verbeterbaar , maar blijft een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Het geklapper van het tentdoek was helaas erg vervelend

Floris VAN STIPHOUT,
14-8-2017

Het geklapper van het tentdoek was helaas erg vervelend. Hopelijk kunnen jullie daar iets aan veranderen.

Gereisd anders in augustus 2017

Mooi eiland en mooie camping

Martijn BRUINSMA,
13-8-2017

Mooi eiland en mooie camping. Goede faciliteiten en ruim opgezet. Skipper tent is aangenaam en goed gelegen. Receptie is matig, niet vriendelijk, problemen worden slecht opgepakt

Prima camping, mooie ligging

Ingrid HUISMANS,
13-8-2017

We hebben een prima verblijf gehad op de camping. Het sanitair mag wat vaker schoongemaakt worden. De plekken aan de strandkant zijn ruim

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Domaine Le Midi in Barbatre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Domaine Le Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.