Camping Sandaya Domaine Le Midi

5.9Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, Barbatre

5.9Voldoende

• 5.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine Le Midi voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

440 reviews over Camping Sandaya Domaine Le Midi

• 2019
    4Sandra15-09-2019

Camping direct aan zee

Overdag een prachtige rustige plek aan zee. Zwembad is ideaal met overdekt gedeelte erbij voor de frissere dagen. We hadden lodge sweet home 4 persoons. Het doek van deze safaritent klappert echter door de zeewind vaak enorm. Dit was gedurende de nacht erg hinderlijk (klinkt als klapperend vuurwerk naast je tent). Het 2 pers. bed vonden wij smal en kort en harde matrassen. Je hebt niet 1 fijne stoel of bank in deze lodge waar je goed op kunt zitten. Dus niet geschikt voor mensen met rugklachten. Camping in de avond niet rustig, tot circa 23.30 luide muziek van de animatie/dj/liveband. Voor ons niet weer deze camping.

• 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Responsable Communication, 24-10-2019

Hallo Sandra, Het spijt ons dat we u niet volledig tevreden hebben gesteld tijdens uw verblijf. Het is waar dat bij sterke windvlagen het doek van de Tipi's bij sterke windstoten lawaai kan maken. Het spijt ons te moeten constateren dat u de tipi's van binnen niet comfortabel vindt, maar we kunnen ze niet in dezelfde stijl inrichten als een huisje. Wij hopen echter dat u in een van onze accommodaties tijdens uw volgende vakantie tevreden zult zijn,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Jacqueline28-08-2019

Was zeker geen 5 sterren accommodatie!

Middelgrote camping direct achter de duinen en de oceaan. Het is een 5 sterrencamping en daar waren de prijzen dus ook naar. Wij boekten een Skipper huisje. Het huisje was niet echt schoon, oud en nietszeggend interieur, minimale aanwezigheid van pannen etc, er ontbraken stukken van de laminaatvloer die over de vondervloer was gelegd en de boomstammen waar het huis op rustte, waren uitgedroogd en delen er van lagen om de palen heen op de grond. De toegangsdeur openen en sluiten was iedere dag weer een hels karwei. Wij betaalden bijna 2000 euro voor 2 weken maar gezien de staat van het huis, was de verhouding prijs-kwaliteit echt niet in balans! Het restaurant waar over gesproken wordt, bestaat uit foodtrucks die bijna iedere dag het terrein opkomen. Kortom, plek dichtbij de zee was mooi maar niet onder de indruk van de camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Erwin26-07-2019

Super! Wat een pareltje.

Prachtige en ruim opgezette camping. Zelden zulke riante plekken gezien met volop parkeerplekken voor autos bij de accommodatie. De camping maakt deel uit van een soort natuurreservaat en het terrein is glooiend. Aantal stukken zijn afgezet met paaltjes, hier echt heerlijk vrij en veel privacy. Pal aan zee. Wij hadden een luxe stacaravan met twee badkamers en veranda. Dit jaar nieuw er neer gezet. Compleet met vaatwasser, beddengoed en handdoeken (na een week nieuwe handdoeken). Zeer vriendelijk personeel en goede bewaking. Je voelt je er veilig. Toegangscode naar het strand. Zwembad is prima, maar voor iets oudere kinderen wellicht iets te simpel. Wat verderop is een aquapark (wat prijzig) met veel glijbanen. Het eiland zelf moet worden ontdekt, de mooiste plekjes zijn verscholen. Dat kan het beste per voet (eerst stukje met auto) of fiets. Heb je daar geen oog voor dan lijkt het een saai eiland. Maar het is echt een parel.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Js07-05-2019

Redelijke camping

Mooie ligging van de camping aan het strand maar het dorpje heeft weinig te bieden behalve een supermarkt. Prima zwembad en ruim opgezet. Maar de sfeer ontbreekt, veel campingplaatsen onder bomen met weinig daglicht, geen restaurant, bar met zeer beperkte openingstijden en weinig assortiment ( zelfs meeste ijsco's niet verkrijgbaar), weinig speeltuintjes waardoor je kleinere kinderen er niet alleen naar toe kan laten gaan. Animatie beperkt

• 6Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Responsable Communication, 24-10-2019

Hallo, Het spijt ons te horen dat de sfeer op onze camping niet was zoals verwacht. Wij nemen goede nota van uw teleurstelling over de catering en het entertainment. We zullen niet nalaten hier rekening mee te houden wanneer we ons richten op de gebieden die volgend seizoen voor verbetering vatbaar zijn. Wij kijken ernaar uit u weer te verwelkomen, om u te overtuigen van onze echte wens om u tevreden te stellen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Zonne10-10-2018

Aan zee, vriendelijk personeel, goede accommodatie en honden welkom. Strand super, even stukje doorlopen en je hond kan los.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 5haak10-08-2018

nooit meer

slaapplaats, campingwinkel, zwembad was prima Bar en snackmogelijkheden zeer minimaal aan strand ook geen mogelijkheid voor iets te kopen, geen ligbed te huur

Muggen hebben ook ons vakantiepret verminderd

• 4Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Responsable Communication, 24-10-2019

Hallo, Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet volledig aan uw verwachtingen voldoet. Het is waar dat onze camping geen echt restaurant heeft, we nemen nota van uw teleurstelling over dit onderwerp. Noirmoutier is een wild eiland, u zult het inderdaad moeilijk vinden om ligstoelen te vinden op het strand.... Toch hopen we u snel te zien in een van onze vestigingen, die misschien beter aan uw verwachtingen voldoet. Onze adviseurs staan het hele jaar door voor u klaar om u zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van uw vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Marcel05-08-2018

Prachtige omgeving, verschrikkelijk restaurant

Leuke kleinschalige camping op een fantastische plek bij een prachtig strand. Leuke animatie (waaronder een stel enthousiaste Nederlandse meiden) voor de kids. Sealodge was top (alleen in sommige gevallen redelijk ver van ‘t strand.

Het restaurant is VERSCHRIKKELIJK! Slappe patat, helft van wat wél op de kaart staat kan niet besteld worden omdat t op is (meermaals gehad/gehoord) en avondeten kan pas vanaf 19:00 besteld worden. De bediening van het restaurant spreekt alleen Frans. Pizza’s en hamburgers zijn overigens redelijk goed mits de kaas niet op is. Een waardevolle tip: restaurant Mano Negra in Barbatre (1,3km lopen), wauw!! Hier hebben we ontzettend heerlijk gegeten!

Wij hebben overigens geen geluidsoverlast ervaren van entertainment ‘s avonds

• 7Linda30-07-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Wij zijn net terug van twee weken Camping Le Midi. Het is ons prima bevallen in de family cape cod. Het sanitair was bij ons wat beperkt en niet altijd schoon of voorzien van toiletpapier. Een extra rondje per dag zou geen kwaad kunnen. We zijn goed ontvangen en men kon ons prima te woord staan in het engels. Het gas was een keer op en binnen vijf minuten kwam er iemand om een nieuwe gasfles aan te sluiten. Prima service! Het strand is prachtig én dichtbij. Speeltuintjes zijn wat beperkt, maar op zich prima te doen. De omgeving is prachtig; Noutmoutier met het kasteel, de kerk, het leuke centrum en Plage Des Dames. Ook andere stranden op het eiland zijn leuk om te bezoeken. Pornic vonden wij geweldig! Velo-rail is een leuk uitje. We hadden een nacht slecht en onstuimig weer; dan maakt de tent vreselijk veel lawaai. Kortom; prima plek. Leuke prijs! Snackbar niet bezocht, wel de pizza roodtruck voor de camping. Prijzig maar lekker!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Froukje27-07-2018

Mooie camping, maar mindere faciliteiten.

Prachtige camping, mooi opgezet en dichtbij strand. Fijne sfeer. Niet ingesteld op kinderen onder 4 jaar. Peuterbadje zonder glijbaantje oid en alleen in het overdekte gedeelte. Speeltuintjes loopt zelfs mijn peuter niet warm voor. Snackbar zeer slecht. Frietjes niet doorbakken, pizza rauw, hamburger rauw. Ijsjes op en niet op tijd aangevuld. Zonde..valt heel veel van te maken op zo'n mooie camping. Maak speeltuintje bij terras, schrap het eten en serveer alleen koffie fris en ijs of zet er een betere kok in. Wat leuke zitplaatsen en het zal een hele verbetering zijn. Want de ligging en uitstraling van de camping is verder prachtig. Verder in de sealodge slechte bedden. Wij hebben matrassen op de grond gelegd en dat sliep iets beter.

• 9Staat v/h sanitair

• 3Wim Cloosterin25-07-2018

veel te duur voor wat het is ....

Net terug van een weekje in een ‘Sweet Home’-cottage en we zijn zeer teleurgesteld. Het eiland is heel mooi en de ligging van de camping is prachtig. Maar onze cottage was niet proper, niet comfortabel en we zitten vol vlooienbeten. Onderhoud is niet hun sterkste punt. Er is op de camping geen echte bar of restaurant; enkel een snack met héél gelimiteerde openingsuren en een minuscuul menu (burgers & paninis). De camping is ook 100% op het Franse cliënteel gericht; plakaatjes staan wel in Frans & Engels maar het personeel kan amper 2 woorden Engels (laat staan Nederlands). De camping was amper 1/3 vol maar toch was het zwembad al overvol. Het minigolf terreintje is een plastieke affaire waar geen enkele hole waterpas ligt. Zeker niet voor herhaling vatbaar…… en waar halen ze die 5 sterren?

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018