Camping Caravan 'ile

2 reviews over Camping Caravan 'ile in het Nederlands

Geweldige camping.

gerhard
30-12-2011

Wat een mooie camping. Dicht bij zee, lekker rustig en alles in de buurt. Voor iedereen wat wils, vissen, zonnen, zwemmen, een biertje drinken, leuke accomodaties (6 persoonscaravan)

Wel muggen, maar ja.

Gereisd met vrienden in augustus 2011
2008

prachtige camping

Yves, Martine en Jan
16-10-2008

Het was jaren geleden dat we nog gingen kamperen, maar wij verzeilden toevallig in augustus met een piepklein VW-campertje op deze schitterende camping en bleven er 5 dagen hangen.

Vriendelijk personeel, zeer proper sanitair, vlak aan het zandstrand en op wandelafstand van het dorp. Het grootste gedeelte van het terrein staat vol "mobilhomes", maar wij kregen net het laatste vrije plaatsje bij de tenten en tourcaravans. Mooie, ruime standplaats met stroomaansluiting, prachtige binnen- en buitenzwembaden met tobogan, jaccuzi, sauna, hamam, fitness incluis... een bar- restaurantje met leuk terras en 's avonds ambiance. Een kleine supermarkt vlak naast de ingang en bijna elke dag een toeristisch treintje van voor de deur tot in Noirmoutier zelf. Zelfs het weer viel mee... op een paar uur regen na. En de oesters in het haventje vlakbij waren delicieus! Kortom, als dit tegenwoordig de standaard norm is voor een franse camping, dan gaan we dat zeker nog doen. Heel leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2008

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravan 'ile in Barbatre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravan 'ile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.