We hebben een aantal aanbieders voor Barbatre voor je op een rij gezet:

Reviews over Barbatre

Fantastisch eiland.

Sylvia,
    27-10-2013

Mooie langgerekt strand, zeil en surfschool ter plekke. Fantastisch om te fietsen, hoeft niet. Relaxt, echt franse kust. Restaurants zijn er genoeg op het eiland, met de restaurantgids zeer intieme mooie plekjes te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi eiland, wel druk verkeer

Diede Meine,
    9-9-2013

Mooie uitgestrekte stranden waar je bij hoog water lekker kunt zwemmen en bij laag water op zoek kan naar oesters, kokkels en andere zeediertjes. Op het eiland wel druk verkeer, de wegen zijn niet berekend op al het toeristische verkeer. Ook de fietspaden zijn erg druk. Weinig Nederlanders te vinden op dit eiland, er komen met name Franse toeristen en wat Engelsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

heerlijk strand !

J. de Waal,
    26-8-2013

Barbatre is een kleine, maar knusse plaats. Alle basis functies zijn aanwezig. Er is een beperkt aantal restaurantjes in Barbatre. Voor ons voldoende omdat we ook nog met de auto op pad konden.

Leuk voor 1 week.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Lekker aan het strand.

aline habing,
    25-8-2012

Barbatre zelf heeft niet veel te bieden. Wel een prima uitgeruste supermarkt. Verderop op het eiland is het stadje Noirmoutier. Leuk om een keer te bezoeken. Je kan hier goed fietsen overigens. ( ca. 50 km ben je het hele eiland rond)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Barbatre scoort een 7,7 uit 10, op basis van 34 reviews