Reviews over Barbatre

Zonne,
    10-10-2018

Aan zee, vriendelijk personeel, goede accommodatie en honden welkom. Strand super, even stukje doorlopen en je hond kan los.

Prachtige omgeving, verschrikkelijk restaurant

Marcel,
    5-8-2018

Leuke kleinschalige camping op een fantastische plek bij een prachtig strand. Leuke animatie (waaronder een stel enthousiaste Nederlandse meiden) voor de kids. Sealodge was top (alleen in sommige gevallen redelijk ver van ‘t strand.

Het restaurant is VERSCHRIKKELIJK! Slappe patat, helft van wat wél op de kaart staat kan niet besteld worden omdat t op is (meermaals gehad/gehoord) en avondeten kan pas vanaf 19:00 besteld worden. De bediening van het restaurant spreekt alleen Frans. Pizza’s en hamburgers zijn overigens redelijk goed mits de kaas niet op is. Een waardevolle tip: restaurant Mano Negra in Barbatre (1,3km lopen), wauw!! Hier hebben we ontzettend heerlijk gegeten!

Wij hebben overigens geen geluidsoverlast ervaren van entertainment ‘s avonds

Heerlijke vakantie gehad!

Linda,
    30-7-2018

Wij zijn net terug van twee weken Camping Le Midi. Het is ons prima bevallen in de family cape cod. Het sanitair was bij ons wat beperkt en niet altijd schoon of voorzien van toiletpapier. Een extra rondje per dag zou geen kwaad kunnen.

We zijn goed ontvangen en men kon ons prima te woord staan in het engels.

Het gas was een keer op en binnen vijf minuten kwam er iemand om een nieuwe gasfles aan te sluiten. Prima service! Het strand is prachtig én dichtbij. Speeltuintjes zijn wat beperkt, maar op zich prima te doen.

De omgeving is prachtig; Noutmoutier met het kasteel, de kerk, het leuke centrum en Plage Des Dames. Ook andere stranden op het eiland zijn leuk om te bezoeken. Pornic vonden wij geweldig! Velo-rail is een leuk uitje.

We hadden een nacht slecht en onstuimig weer; dan maakt de tent vreselijk veel lawaai. Kortom; prima plek. Leuke prijs! Snackbar niet bezocht, wel de pizza roodtruck voor de camping. Prijzig maar lekker!

Toch een aanrader!

Van Ranst Hans,
    29-6-2018

Prachtige ligging met directe toegang tot het strand. Dicht bij het dorp met zijn handelszaken. Mooie uitstappen in de directe omgeving. Met kortingskaart goede prijs/kwaliteit maar 2 biertjes voor 12 euro is te duur voor een camping. Prima sanitair, helaas wordt deze steeds schoongemaakt op het spitsuur. Snackbar: frieten zijn helaas niet te eten, pizza's staan op de menu maar zijn niet te verkrijgen. Ruim zwembad met aangename temperatuur. Paar puntjes verbeterbaar , maar blijft een aanrader!

Het geklapper van het tentdoek was helaas erg vervelend

Floris VAN STIPHOUT,
    14-8-2017

Het geklapper van het tentdoek was helaas erg vervelend. Hopelijk kunnen jullie daar iets aan veranderen.

Barbatre scoort een 7,7 uit 10, op basis van 34 reviews