Camping Capfun Forges

7.6Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Avrillé (Vendee)

7.6Goed

• 5.7Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Les Forges Capfun is een echte Franse camping. De winkel en horeca zijn eenvoudig en hebben geen uitgebreid assortiment. Er is een binnen- en buitenzwembad met glijbanen. Het pretpark Puy du Fou met middeleeuwse shows is een absolute aanrader. Het strand is ongeveer 15 minuten rijden met de auto.

70 reviews over Camping Capfun Forges

• 2019
    8Fam.07-07-2019

voor herhaling vatbaar ;-)

Wij waren hier eerste week van juli (nog geen vakantie in frankrijk). We zaten in een nieuwe (Sun de Raoul) mobilhome, heel mooi, modern, nieuw en met airco ;-). Hij was ook fijn gelegen in een hoek achterin met wat groen voor. De kinderen konden er zonder problemen wat spelen. De douche is wat zoeken....wisselde soms van heet naar koud.... laatste dagen ging het beter en konden we het wat stabiel houden. Leuke zwembaden en glijbanen. Ook regelmatig uitstappen gedaan (parc des dunes, puy du fou, chateau des avonturier, indian forest)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Fam Ruijters28-08-2018

Hele fijne vakantie!!

Wij hebben met onze 3 kinderen (7, 5, 2) enorm genoten. Mede mogelijk gemaakt door het mooie weer! Vooral de oudste 2 vermaakten zich erg goed. Hele tijd 1 nederlandse meid in het animatie team. Zij was bij elke activiteit aanwezig. Erg genoten van de de activiteiten en shows. Zijn 1 dag naar piraten kasteel geweest. Erg leuk voor de kids en paar mooie dagen aan het strand gehad! Verder niet veel van de omgeving gezien. Kids vermaakten zich prima op de camping met gemaakte Nederlandse en Belgische vriendjes

Wij zaten in een mobile home. Erg netjes en schoon! Ook ideaal dat de bedden los staan. Konden we in 1 kamer de bedden stappelen zodat ons campingbedje er kon staan.

Wel kunnen ze meer uit de winkel en het restaurant halen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Bootsma18-08-2018

Nooit meer

Vanaf 28 juli hier 2 weken geweest. Weer was niet super dat was al balen. Dutchbox zit op deze camping geen Nederlander gehoord met de animatie, alles Franstalig, geen jeugd hier. Avrillé een spookstad. 15 min rijden voor een supermarkt. Leuk stadje half uur, strand 15 min. Winkels sluiten hier om 19.30!! Pizza kan je afhalen moet je wel een dag vantevoren doorgeven🤔. Zwembaden netjes glijbanen leuk. Omgeving saai weinig te doen. Mobilhome netjes. Ga hier niet heen met kinderen boven de 10 jaar alleen maar Franse jeugd. En die dutch box mogen ze er ook wel afhalen.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8R. de Jong09-08-2018

Prima camping

Mooie camping, die volgens mij steeds meer door Nederlanders is ontdekt (capfun bedoel ik dan). Wij zaten in een straatje met meerdere nederlanders op zoover zijn verouderd. Er zijn nu 2 extra ronde zwembaden. Er is veel animatie, maar uiteraard niet verplicht. Dit jaar 1 nederlandse animator, verder alles in het Frans. Strand conches super, supermarkt ongeveer 10-15 minuten rijden. Supermarkt op camping stelt niet veel voor, kunen ze meer mee gaan doen. Geldt ook voor restaurant en mooie binnenplaats. Wordt niet optimaal benut. Bakker in dorp heeft lekker brood en liepen we smorgens naartoe. Aanrader is puy du fou, erg onder de indruk van het park Talmont en kasteel vlakbij camping is superleuk voor kinderen. Caravans geweldig, zaten in rdelijk nieuwe in nieuwe gedeelte van de camping. Voor kampeerders met caravan....in nieuwe gedeelte is het sanitair echt supermooi. Vanaf alle kanten naar zwembad is het goed te belopen, geen probleem

• 8Staat v/h sanitair

• 10Arjan05-08-2018

Fantastisch een echte aanrader!!!

Het is een fantastische camping! Er word veel georganiseerd voor de kids.. De camping is heel mooi en netjes en schoon... De zwembaden en glijbanen zijn super!!

Personeel vriendelijk en spreken goed Engels!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Anoniem30-07-2018

Zou er niet weer heen gaan

Zwembad was erg mooi . De animatie probeert hun best te doen maar, echt niks in het Nederlands ook erg rommelig . Ook ergens gezellig iets eten of drinken kun je niet echt op de camping je moet er echt 20 km voor rijden . Sanitair overdag wel schoon s’avonds wil je daar liever niet meer heen mannen en vrouwen zijn ook niet apart vind ik ook niet prettig . Er staat dutchbox maar er is echt nergens iemand die Nederlands praat ook niet bij de receptie

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 5Johan28-07-2018

Niet meer voor ons

Vraag me af waarom deze camping 5 sterren verdiend zoals aangegeven op een plaquaat vooraan de receptie. De animatie doet zijn best, maar wel vooral op de Fransen gericht. Wij kregen met onze caravan een standplaats toegewezen op het einde van de camping tegen het weiland en de visvijver aan, waar de avonddisco klonk alsof we er middenin stonden. Sanitair daar was zeer zeker goed en werd goed bijgehouden, echter met 3 toiletten en 4 douches voor al die staanplaatsen zeer zeker niet toereikend. Winkel en horeca stellen al helemaal niets voor, voor ons een vereiste Winkel heeft nagenoeg geen aanbod en is schrikbarend duur. Durven nog 6 euro te vragen voor 6 flessen water. Bij de casino in longeville sur met, voor net meer dan 1 euro te krijgen. Afhalen kan ja, maar voor de kip en of mosselen met friet moet je de dag daarvoor reserveren. Niet mijn idee van afhalen. En als je 2 uur voor een pizza moet wachten, ook niet echt service.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 7Seys R24-07-2018

Mooie camping

Mooie camping en zwembaden, jammer van de omgeving, weinig bezoekmogelijkheden

• 9Eetgelegenheden

• 9Nicole & Martijn20-01-2018

Zeker een aanrader

Verzorgd, vriendelijk personeel, overzichtelijk, erg ruime plaatsen, veel voorzieningen. Wij stonden met onze vouwwagen helemaal achteraan op de camping bij het meertje. Het was wel even een wandeling naar het zwembad maar niet vervelend. De plek was geweldig, sanitair heel schoon en werd 3x per dag schoon gemaakt. De animatie was erg gevarieerd, ook Nederlands sprekend en veel voor kleine kinderen. Veel te doen ook 's avonds maar wij hadden hier geen last van omdat we zo ver weg stonden. Meerdere keren per week ook marktkraampjes op de camping. Leuk binnenplaatsje/terras met winkeltje en receptie. Je kon hier leuk zitten en een ijsje eten. Normale prijzen. Dit is echt een leuke camping, met name ook voor jonge kinderen. Je hoeft eigenlijk niet van de camping af, zoveel kun je er doen. In de omgeving veel leuke plaatsjes, mooie, brede stranden. Wij komen vaker op Capfun campings en vonden deze toch wel echt één van de leukste (ook omdat er zoveel kampeerplekken zijn).

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

8Linda03-09-2017

Leuke camping,iets te frans naar onze smaak

Leuke camping met veel animatie.helaas is alle animatie in het frans.mooi verwarmd zwembad erbij en enkele glijbanen.sanitair is netjes en wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Ook een erg leuke omgeving...eten op de camping was Lekker,maar niet veel keus.winkeltje is erg duur.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017