Camping Campilo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie camping, rustig gelegen

Jan
21-6-2016

Mooie ruime plaatsen op een mooie camping. Gratis zwembad, Nathalie bijzonder behulpzaam en vriendelijk.

Mooie vijver waarom je een leuke avond wandeling kunt maken.

Kust bij les Sables d\' Olonne goed bereikbaar evenals la Roche sur Yon. Aan te bevelen.

prachtige camping, echt een aanrader

Edith van Wijk
9-6-2015

Sanitair is mooi en schoon. Douche echt warm!

Absoluut een aanrader.

Hans ten Hoope
2-7-2014

Camping Campilo is een prachtige camping. Zeer gastvrije en vriendelijke onthaal. Goed en schoon sanitair alleen zouden de toiletpotten iets hoger gemonteerd mogen worden. Verder een heel fijn zwembad en grote kampeerplekken. Grote supermarkt op 4 kilometer afstand. Hebben op de camping gestaan van 8 juni tot 23 juni en wij vonden het een goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Fietsen is goed mogelijk. Komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campilo in Aubigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campilo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campilo scoort een 8.26 uit 10 op basis van 53 reviews.