Camping De la Baie

8,6

• Sfeer in stad9,2
  • Activiteiten7,6

4 reviews over Camping De la Baie in het Nederlands

We hebben een prachtige vakantie gehad op deze nette is de

Annet
17-8-2018

We hebben een prachtige vakantie gehad op deze nette camping. Camping is mooi gelegen aan de baai en met de auto zijn tal van mooie steden/bezienswaardigheden/mooie stranden goed bereikbaar. Mensen bij de receptie/bar/winkel waren zeer vriendelijk. 's Ochtends waren verse broodjes bij de winkel te halen. Winkeltje is klein, maar heeft precies genoeg. Camping was vooral Franstalig, wat voor ons extra charme aan de camping gaf. Prima campingplaatsen omheind met heggen. Veel groen. Van het zwembad geen gebruik gemaakt, maar dit zag er nieuw en mooi uit. Sanitair was nieuw en werd keurig schoongehouden voor de kampeerplekken.

Gereisd Anders in augustus 2018

Fantastische camping, prettige staf, leuke activiteiten en

auke van der goot
22-7-2015

Fantastische camping, prettige staf, leuke activiteiten en iedereen in een goed humeur. Een aanrader voor een relaxte paar dagen in een fijne omgeving.

Gereisd Anders in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping met alles wat je nodig hebt

jaap geuze
12-8-2014

Mooie camping met alles wat je nodig hebt.zeer vriendelijk personeel

Gereisd Anders in augustus 2014

Echte Franse camping

katie
1-11-2009

Wij zijn zeker tien jaar achter elkaar op deze camping geweest.Hadden steeds een prachtige nieuwe mobil-home.Camping is echt Frans,veel families die elkaar kennen.Wij stonden bekend als "Les Hollandais". Buitenlanders zijn er zeldzaam. Er is een leuk zwembad,heerlijke strandjes tussen de rotsen,veilig zwemwater.Geen bewaking.Geen winkels in het dorpje Pen Be.Parkeren bij het strand of lopen in 15 minuten.Achter de camping is ook een strand maar niet geschikt om te zwemmen,wel leuk voor hele kleine kinderen.In het hoogseizoen is de camping druk en rommelig,maar gezellig.Veel jeu de boulers voor je mobil-home.Er komt een bakker langs met vers brood,geen winkel wel een bar. Animatie typisch Frans. Mosselavonden en dergelijke.In het plaatsje ook mossel en oesterteelt.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Baie in Assérac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.