Reviews over Assérac

topcamping met super zwembad en sanitair

Hans
    9-9-2018

Prachtige camping, grote staanplaatsen, direct aan zee, uitmuntend sanitair

Mickael
    20-8-2018

Dominique
    17-8-2018

We hebben een prachtige vakantie gehad op deze nette is de

Annet
    17-8-2018

We hebben een prachtige vakantie gehad op deze nette camping. Camping is mooi gelegen aan de baai en met de auto zijn tal van mooie steden/bezienswaardigheden/mooie stranden goed bereikbaar. Mensen bij de receptie/bar/winkel waren zeer vriendelijk. 's Ochtends waren verse broodjes bij de winkel te halen. Winkeltje is klein, maar heeft precies genoeg. Camping was vooral Franstalig, wat voor ons extra charme aan de camping gaf. Prima campingplaatsen omheind met heggen. Veel groen. Van het zwembad geen gebruik gemaakt, maar dit zag er nieuw en mooi uit.

Sanitair was nieuw en werd keurig schoongehouden voor de kampeerplekken.

22:00 moet het stil zijn op de camping maar animatie gaat

Bianca
    6-8-2018

22:00 moet het stil zijn op de camping maar animatie gaat door tot 23:15 en met de geluidsinstallatie die veel te hard staat!

Assérac scoort een 7,7 uit 10, op basis van 44 reviews