Camping Moncalm

2008

Leuke camping!

Meret
2-10-2008

Wij hebben met vier vrienden een stacaravan gehuurd op deze caming. De caravan was mooi en goed uitgerust (Tip: neem wel je eigen beddengoed mee!) en we hadden een praktische en mooie veranda. De caravans staan wel dicht opelkaar, waardoor je op sommige plaatsen, waaronder onze plaats, weinig privacy hebt.

Dagelijks staan er kraampjes met hebbedingetjes aan het begin van de camping, het restaurant is leuk, de winkel heeft van alles wat, en de activiteiten waren ook gezellig.

Voor het buitenzwembad moet je de weg oversteken naar Camping Atlantique, maar het zwembad is zeker de moeite waard en er wordt goed toezicht gehouden, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt.

In de buurt is ook veel te doen en het dorpje La Tranche Sur Mer is zeker de moeite waard om 's avonds te bezoeken!

Twee weken Moncalm.

Susan
15-7-2008

Wij zijn net terug van twee weken Moncalm. Het is een rustige camping, vooral gericht op de Fransen. Voor gezinnen met kleine kinderen is het een leuke camping met veel faciliteiten. Er heerst een gemoedelijke sfeer. We hadden een chalet geboekt. Dit was op zich in orde en van alle gemakken voorzien maar wel wat verouderd. De overkapte veranda was wel heerlijk. Het weer was wisselvallig maar gelukkig was er op de camping en in de omgeving genoeg te doen om je niet te vervelen als je eens niet naar het strand kunt. Al met al hebben we twee leuke weken gehad.

2006

Overwegend een Frans bevolkte camping waar alleen (ook door annimatie) Frans wordt gesproken. Caravans/Mobile homes staan erg dicht op elkaar. Stranden in de buurt zijn fantastisch. Echter de afstand rijden vanuit Nederland (en terug) viel bar tegen. Voor rust e.d. is deze camping fantastisch echter met kinderen raad ik Camping Atlantique aan die aan de overkant van de weg ligt. Je mag echter wel van de faciliteiten van Camping Atlantique gebruik maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moncalm in Angles (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moncalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.