Camping Le Port de Moricq

Camping Le Port de Moricq

2 reviews over Camping Le Port de Moricq in het Nederlands

Anders

2006

Het sanitair was smerig en verouderd

Gert
13-9-2006

Het sanitair was smerig en verouderd. Dan weer koud water, dan weer warm, dan helemaal geen druk. Voorzieningen voor de kinderen waren niet in gebruik. Overlast van ratten en uitwerpselen van de honden van de eigenaar. Stapels oude tuinmeubelen half weggepakt. De vuilnisbelt in Nederland heeft een mooiere aanblik. Kortom, een absolute afrader voor wie plannen heeft in een ontspannen vakantie.

Wij zijn hier eind augustus geweest

Ingrid
    1-9-2006

Wij zijn hier eind augustus geweest. De prijzen voor de camping waren zeer laag. Dus enige verwachting tav het sanitair was er niet. Er was sanitair en daar is dan ook alles mee gezegd. De camping ligt vrij afgelegen hierdoor ben je bijna verplicht om alles met de auto te doen. De camping zelf is heel rustig. Elke avond is er muziek, dit is wel zeer gezellig. Mooi zwembad. Grote plaatsen voor de tent. Geen beschutting.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Port de Moricq in Angles (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Port de Moricq zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.