Camping Pre de la Fontaine

1 review over Camping Pre de la Fontaine in het Nederlands

Leuke camping

Jorie
4-6-2009

De camping is ruimgelegen, met veel dingen voor de kinderen. De winkels zijn dichtbij, dut dat is erg handig. De plaatsen mochten wel iets groter.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Pre de la Fontaine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pre de la Fontaine in Aizenay (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pre de la Fontaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.