Géén boekingskosten

Bed & Breakfast A L'ombre Du Marronnier

FrankrijkNouvelle AquitaineLa Péruse

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast A L'ombre Du Marronnier voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 12 reviews

Meer bed & breakfast info

12 Reviews over A L'ombre Du Marronnier

• 9Maartje & Jürgen13-07-2016

Ideale vakantie

Wij werden zeer gastvrij ontvangen bij Debby & Frank. Het domein & de gite is ideaal voor een rustige & aangename vakantie. Zeker een aanrader met kleine kinderen. Alles is voor handen qua voorzieningen & speelgoed. Een mooie accommodatie & heerlijk ontbijt & avondeten! Wij komen zeker nog eens terug!

extra tip: ga zeker eens naar de zwemvijver in de buurt, deze is zeer mooi & proper aangelegd.

• 9Gerd Vertommen20-07-2015

fantastische plek

bij de zeer gastvrije gastvrouw Debbie en gastheer Frank voel je je onmiddellijk thuis en de kinderen genieten met volle teugen van het zwembad daar nog lekker eten en een wijntje of pineauke bij en je weet weer hoe het leven als God in Frankrijk is !

• 9Jacqueline le Pair 30-05-2015

Mooie locatie, warm verblijf.

Hier verblijven voelt alsof je even mag leven als God in Frankrijk. Een mooie en fijne plek die gerund wordt door bijzondere, liefdevolle en gastvrije mensen. Voor Debby en Frank is niets te veel en het is zeker geen kunstje wat wordt opgevoerd. Samen met dochtertje Zita hebben ze ons verblijf tot een feestje gemaakt! De mooie accommodatie, het heerlijke eten en de goede gesprekken hebben er voor gezorgd dat we deze plek en mensen in ons hart hebben gesloten, wij gaan zeker terug!

• 9Bert De Bruyn24-08-2014

Op de dag vind je de plek van je leven ...

Verblijven in een chambre d'hôtes gaat niet over een kamer, locatie of prijs/kwaliteitsverhouding, maar heeft alles te maken met "gevoel". En als dat gevoel goed zit, dan weet je: dit is het! Breng zeker een bezoekje in de schaduw van de kastanjeboom en je weet wat ik bedoel ...

• 9benoey21-08-2014

fantastisch leuke b & b

enorm leuke b&b, schatten van mensen, gezellige kamers, lekker ontbijt en avondeten, zeer kindvriendelijk

• 10Katty Olesen17-08-2014

Formidabel, fantastisch, cosy!

Het voelde aan als onze tweede thuis, maar toch vakantie!

• 9Vinca van Kalsbeek09-08-2014

Mooie tijd bij mooie mensen

Debby en Frank hebben een serene plek met een warm kloppend hart gecreëerd met hun chambre d´hotes. Het huis is een geweldig fijne plek om in te verblijven, de gastheer en gastvrouw met overtuigende passie op en top servicegericht. En dit alles in gezelligheid en rust. Een aanrader voor rustzoekers, mensen die zin hebben in geborgenheid en gezelligheid zonder dat het opdringerig is.

• 9Lardinois-Coutteau07-08-2014

Gezellig en kindvriendelijk

A l'ombre du Marronnier is een leuke, gezellige B&B gelegen in een rustig dorpje omgeven door mooie natuur...we hadden deze gekozen omwille van de kindvriendelijkheid ( alles aanwezig vr een baby; verzorgkussen, eetstoel,kinderbed enz) ook ons zoontje van 4 vond er zijn weg in de grote tuin,speelhuisje,schommel,zwembad (met hek rond wat ik een groot pluspunt vond waardoor ik mijn geen zorgen moest maken ) Heel de week heeft hij gespeeld met de dochter van de eigenaars en wij hebben geen enkel probleem ondervonden (ruzie maken doen ze met iedereen wel is ; leg een kind gewoon uit in kindertaal als er jou iets stoort!) De eigenaars zijn heel vriendelijk en gastvrij, de kamer was gezellig en het ontbijt en avondeten heel goed , je eet natuurlijk wat de pot schaft ( je zit ook niet in het hotel met buffet) Er is geen middageten voorzien dus daar moet je wel mee rekening houden als je overdag in de B&B blijft! Wij hadden een leuk verblijf en gaan zeker nog eens terug!

• 10Virginie Herkens03-08-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

We hebben er een fantastisch verblijf gehad!! Debby en Frank, geweldig!!! Echt warme, toffe mensen, een prachtig kader, héél kindvriendelijk (zandbak, schommels, speelhuisje, speelmateriaal aan het zwembad, babybed, verversingskussen dat klaar ligt, eigen bord en bestek, niets was hun te veel), super eten, een leuke babbel...meer konden we niet wensen! Onze dochter vond het geweldig om er een vriendinneke te vinden...en ja ..meisjes kibbelen soms maar dat hoort erbij! Debby ik ben dus al verplicht geweest om jouw salade te maken ...jouw vinaigrette is niet te benaderen!

• 10maurice & liane29-07-2014

charmante b&b en uitbaters

Debby, Frank en Zita, Bedankt voor de leuke week in jullie gezellige b&b met alles erop en eraan. Super gastvrijheid, lekker ontbijt en smakelijke dineetjes in aangenaam gezelschap met tussenin de gezellige babbels maakten dit alles af.Jullie zijn gewoon perfect !

Bed & Breakfast A L'ombre Du Marronnier info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar