6,7

3 reviews over Hotel Normand in het Nederlands

Leuk lang weekend

Nicole
22-3-2012

Wij hebben een aantal keren in Hotel Normand geslapen en gegeten(lang weekend/doorreis) , de kamers zijn welliswaar eenvoudig maar ook zeer betaalbaar, het eten vonden wij fantastisch, vis , frut de mer etc.

het plaatsje Yport is zeer klein maar prachtig, het is prachtig om in de omgeving te wandelen of als startpunt om de verschillende kliffen/plaatsjes ten noorden/zuiden van de Seinne te bezoeken.

Wij hebben in diverse veel duurdere hotels/gites/kastelen geslapen in France maar vaak valt het gebodene tegen , en dan staan ze wel vermeld met drie of vier sterren en Hotel Normand heeft maar twee sterren .

Gereisd Met partner in oktober 2011

eenvoudig hotel

Bep
23-8-2010

Eenvoudig hotel via een trap aan de buitenzijde te bereiken. Spreken geen woord engels en dit is erg lastig als je iets wilt vragen. We hebben buiten op het terras gegeten waar de hond van de eigenaar aan de tafels liep te bedelen. Dit was heel vervelend. Auto kan niet bij het hotel worden geparkeerd en moet iets verderop op een parkeerplaats staan. Dit kost overigens niets. aug. 2010

Gereisd Met partner in augustus 2010
2008

Typisch Frans hotel

De Feyter
7-10-2008

Het hotel ligt in het centrum van het schilderachtige plaatsje Yport. De hotelkamer is bereikbaar via een trap aan de buitenzijde van het hotel. Eenvoudige uitrusting, zeer schoon en redelijk ruim met douche en toilet. Begin oktober geen tourist te bekennen. 's Avonds in de eetzaal slechts twee echtparen. De kwaliteit van het eten is niet bijzonder, maar voldoende. Sfeer is echt Frans. Prijs incl.diner en ontbijt voor 2 personen € 130,--

Gereisd Met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Normand in Yport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Normand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.