7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal La Chênaie voor je op een rij gezet:

44 reviews over Camping Municipal La Chênaie in het Nederlands

Vieze toiletten

Steven,
15-8-2018

De camping is niet groot, met Franse, Engelse en Nederlandse gasten. Als je met een tent kampeert kun je hier beter niet naar toe gaan, de plekken zijn soms zo schuin dat we zelfs onze vouwwagen niet waterpas kregen. De mooiste plekken waren in gebruik voor de mobile homes, boven op het terrein. Er zijn 2 toiletgebouwen op de camping, die veel te weinig schoongemaakt werden. Vooral het toiletgebouw bij het zwembad was ronduit vies. Dit werd ook door alle zwembadgasten gebruikt. Luide en schreeuwerige animatie 's avonds, in het Frans. De weg naar het strand is een stuk langer dan de website aangeeft, zeker 20-30 minuten lopen. Geen campingwinkel, wel broodservice.

Al met al een sobere, niet al te schone camping waar voor onze kinderen weinig te doen was. Ons zien ze er niet meer terug. De campingbeheerder was overigens erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping

Jaap Kooiman,
24-6-2018

Wij hebben een prima tijd gehad op camping La Chenaie. Onze mobile home lag bovenaan de camping, was allemaal in orde. Behalve het tweepersons bed. Daar zakte ik doorheen. Goed opgelost door de eigenaar die de beide bodems heeft vervangen. Hiena geen last meer gehad. Ons plekje kreeg helaas weinig zon, al was deze ook niet vaak aanwezig. Voorzieningen op de camping waren goed, snackbar , pizza's en diverse maaltijden en redelijke prijzen. In het dorp Yport is een bakkertje en een kleine super markt. Diverse restaurants waarvan wij Le Nautic aanraden! Erg goed eten voor een redelijke prijs. Yport is een vriendelijk plaatsje waar wij steeds aan zee konden parkeren en genieten van de kust. Vanaf de camping diverse tripjes gemaakt, Etretat is een aanrader maar wel erg druk en toeristisch. Het ritje met het treintje naar debtop van de klif was zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in juni 2018

Prettige camping.

Henk Salomons,
5-5-2018

Huisje gehuurd. Prima bevallen. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam!

Gereisd met partner in april 2018

D-reizen

fantastische en mooie camping,erg schoon

Jan en Corrie Roest,
2-9-2017

Niks ..lekker gewoon gaan.. vriendelijke en lieve mensen,niets is te veel.

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne camping, leuk dorp, prachtige omgeving

Fam. Scholte,
20-8-2017

Middelgrote camping met leuk zwembad. Eenvoudige speeltuin, springkussen. Vriendelijke personeel. Camping was zo goed als vol gedurende de twee weken dat wij er waren. Gasten erg gemengd qua leeftijd en nationaliteit. Geen vaste plaatsen. Camping ligt mooi aan rand van bos, waar de kinderen ook leuk konden spelen. Aan de andere kant dooorgaande weg waar wij gelukkig (vanwege geluid) een eind vanaf stonden. Eenvoudige maar prima eetgelegenheid met vriendelijk personeel in hoogseizoen aanwezig voor pizza, friet, crêpes en ijsjes. Animatie soms wel erg luidruchtig en mn voorde Franse gasten. Sanitair redelijk eenvoudig, 2x p dag schoongemaakt wat inhoogseizoen eigenlijk nog te weinig was. Kwartiertje lopen naar bakker/kleine dorpssuper, VVV en strand. Yport is enig dorpje. Wij hebben ons heel goed geamuseerd, kinderen willen wel terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

leuke kleine gemoedelijke camping

Bert,

ontvangst was zeer vriendelijk

enkele plaatsen zeer scheef.

Gereisd met partner in juli 2017

Huurtenten heel krap op elkaar

Vb,
20-8-2017

Fleeflowers zijn prachtige huurtenten. Keurig en in goede staat maar op deze camping staan ze boven op elkaar en aan drukke weg daarom voor ons niet prettig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goede doorreiscamping

Reisgezelschap met camper,
2-7-2017

Prima camping voor 1 a 2 dagen. Zwembad mocht tikkeltje (hele tikkel) warmer zijn begin mei. Personeel wel supervriendelijk. Dorp ligt op loopafstand, maar reken wel op twintig minuten, in meivakantie wel nog duidelijk laagseizoen, maar toch iets goeds gevonden voor het diner.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooie camping en vriendelijke eigenaar en personee

Familie Folmer,
7-5-2017

Hele fijne camping om deze prachtige omgeving te ontdekken. Prima stacaravan. Personeel erg vriendelijk en keurig onderhouden camping. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Redelijke camping

Marieke,
29-4-2017

- sfeerloos

- idioot hoge prijs voor schoonmaken accomodatie. Ga je dus zelf doen

- koud zwembad

+ mooie stacaravan met goede bedden

+ ligging

+ gratis wifi

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Chênaie in Yport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Chênaie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.