Camping La Pâture

Camping La Pâture
7,7

4 tips over Camping La Pâture

marion, 6-8-2013

Je kunt helemaal naar Etretat lopen langs de kliffen, en daar de bus terug nemen.

Naar het kustplaatsje "Les Petites Dalles" is wel even rijden, maar we vonden dit plaatsje nog het rustiekste.

Bij La Nautique kun je lekker en betaalbaar eten.

De wandelroutes op de kaart zijn ter plekke soms moeilijk te vinden, even doorzoeken, wel de moeite waard. In Yport moet je bv. eerst langs het kerkhof om bij de route naar Fecamp te komen.

Jan, 9-7-2013
Wandeling over de klif naar Etretat: heel mooi. Het is 12 km en je kunt met de bus terug.
jeanne, 21-8-2012

bezienswaardigheden genoeg in de buurt.

pont de normandie.

le harve.

honfleur. olifanten rots. krijtrotsen. oude stadjes fecamp

Cees en Trudie Brijde, 29-6-2012
De route wordt niet zo heel goed aangegeven, aan het begin van het dorp wel maar verderop niet; houdt in gedachten dat de weg omhoog naar de camping rechts van het kerkje begint.