Camping La Pâture

Camping La Pâture
7,1

52 reviews over Camping La Pâture in het Nederlands

Heerlijke camping tussen zee en koeien

Willemijn
2-9-2018

Heerlijke camping, aire naturelle. Komen al voor 3e jaar hier. Enige nadeel nu was ‘s ochtends geen brood meer op camping. Wandeling naar dorp niet ver maar terugweg erg steil, dus je loopt niet iedere dag op en neer om brood te halen.

Te minimalistisch

Jeannette
29-8-2018

Camping is mooi gelegen en vlakbij de rotskust. In juli waren er veel campinggasten en het aantal toiletten/douches was te beperkt. Het toiletgebouw is ook erg krap. Het afwasgedeelte stelde niets voor en was vies. Uit 1 kraan kwam warm water.

Nooit meer

Robbin
19-8-2018

Wat een oude afgetrapte zooi, een man die er geen zin meer in heeft. Een receptie heeft in een ouwe stacaravan, sanitair dat echt te vies voor woorden, geen wc rollen. Nog moeten betalen voor een douch ook waar het water maar heel kort aan staat. Ik zou zeggen verkoop de beau en laat iemand anders deze mooie plek tot een succes te maken.

Eenvoudig maar aanbevelenswaardig.

Han en Astrid
17-8-2018

Gezellig, vriendelijk, mooi gelegen. Doorgaans heerlijk rustig, zelfs wanneer er veel gezinnen met kleine kinderen zitten. Bezoek overwegend Nederlands, verder ook Belgen, Duitsers en Engelsen. Nagenoeg geen Fransen. We hebben er met plezier 20 nachten gestaan......

Sanitair matig. Douches geven voor een muntje maar erg kort warm water. Druk valt soms weg en dan heb je bijna geen water. Afvoeren voeren slecht af waardoor viezigheid achterblijft. Afwassen kan met een paar personen tegelijkertijd maar er is maar één kraan voor warm water.

WiFi: gratis en over het algemeen uitstekend! Hulde! Goede dekking. Ziggo TV-kijken lukte soms!

Elektrische installatie gammel maar aansluitpunten voor gebruikers goed. Alleen: als er één gebruiker een elektrische storing veroorzaakt, ligt de stroomvoorziening van nagenoeg hele camping plat. Irritant. Selektiviteit niet in orde. EDF gaat er in het najaar naar kijken.

Prijs/prestatieverhouding is prima.

Mooi!

Jasper
16-8-2018

Schitterend gelegen camping op de klif bij Yport. Vriendelijke eigenaar.

Nooit meer

Mw.Boek
23-7-2018

4 toiletten en een overbevolkte camping: een succesformule voor een wachtrij om naar de wc te kunnen, zelfs buiten spitsuren. Daarnaast super smerige toiletten. In de rij staan om je tanden te kunnen poetsen vond ik ook geen succes (3 wasbakken voor een hele camping). Super drukke camping, rust hoef je hier niet te zoeken. De rotswanden aan het strand zijn prachtig om te zien, maar langer dan 2 dagen wil je echt niet op de camping staan. Daarnaast speelt de eigenaar mooi weer tegen alles en iedereen en lacht vriendelijk, maar op het moment dat je op de wc blijkt te zitten terwijl hij de boelt wilt gaan schoonspuiten, wordt je uitgescholden. Wij komen nooit meer terug.

Simpel maar fijn!

Irene
23-5-2018

Ne touche pas Jean Charles! Een schat van een man, enorm gul en behulpzaam. We komen hier al jaren met heel plezier. Eenvoudige maar heel groene camping met veel ruimte in een adembenemend mooie streek. Sanitair is simpel maar voldoet. Het kan op een camping nu eenmaal niet altijd brandschoon zijn, zeker niet als je ziet hoe sommige campinggasten zelf de noel achterlaten: saladeresten, soep, uitgespoelde koffiefilters in de gootsteen en opruimen, ho maar. Doe je dat thuis soms ook? Wij blijven lekker op deze rustige en toch gezellige camping komen!

nooit meer

Mariette
30-8-2017

Na een drukke reis aangekomen, kreeg eenplek onder de den, was bang voor hars op mijn katoenen tent, kwam de eigenaar naar me toe en begon me uit te schelden van: ik ben hier de baas en ik bepaal waar je staat terwijl ik helemaal niets deed maar keek of ik de tent net niet onder de boom kon zetten, hij verzekerde me dat dat de boom geen hars lekte en ik heb de tent op de aangewezen plek gezet, hij staat de hele dag met zijn armen over lekaar voor zijn caravan. Ik vond dat onprettig, hij keek recht op me uit.

ben de volgende dag naar de camping aan de overkant verhuisd, hij zei toen echt allemaal stomme dingen en mopper totaal onterecht.

Een man die er helemaal geen zin meer in heeft en geen gastvrij gevoel geeft. Dat was wel heel anders aan de camping aan de overkant. Heel prettig! En mooie uitzicht. En een klein winkeltje en hele lekkere koffie.

Parfait!

Tamara
20-8-2017

Charmante camping met mooi uitzicht gelegen tusen het iets grotere Fecamp en het toeristische Etretat. Eigenaar Jean-Charles is zeer gastvrij en behulpzaam, je kan met alle vragen bij hem terecht. De camping is goed verzorgd, maakt haar naam La Pature dan ook zeker waar, nooit een camping met een groener grasveld gezien, grazende koeien op het naastbij gelegen weiland. Toiletgebouw recent vernieuwd, modern, strak, douches ruim, water goed heet. Campingplaatsen zijn niet afgebakend, vinden wij prima, plaatsgrootte afhankelijk van het seizoen. Dorpje Yport op loopafstand, rustig, mooi kiezelstrand, niet te toeristisch, prima bakker voor het ontbijt en prima slager, café en ook een kruidenier. Aanrader is restaurant Normandie (Laat Jean-Charles voor je reserveren) Aan het strand prima galettes en crêpes met uitzicht over zee en de pittoreske vissersbootjes. Vanaf de camping loop je naar de rand van de kliffen met schitterend uitzicht en wandelmogelijkheden, lange wandeling naar Etretat of geniet van de zonsondergang tussen de grazenden schapen, juist tegenover de camping. Wij blijven hier terugkomen, merci Jean-Charles, a bientôt!

Potentie, maar in verval

BBreek
15-8-2017

Na een drukke camping in Basse Normandie wilden we een ruime camping iets dichter bij huis. 'Aire Naturelle' klinkt goed, maar deze camping is niet wat het zou moeten zijn. Als het rustig is, heb je mooie ruimte plekken, maar in het hoogseizoen worden die plekken behoorlijk beperkt. De beheerder regeert met de Franse slag, vriendelijk genoeg (als je Frans spreekt), maar hij heeft het niet helemaal op orde. 1,20 euro voor een douchemuntje (4 minuten!!) is echt niet meer van deze tijd. Gammel toiletgebouw, te klein en niet goed schoon.

Als je dan ook de term 'complet' niet gebruikt wordt het met sprongen een minder mooie camping. Met name campers worden lukraak veel te dichtbij geplaatst, waardoor je niet weet wat je 's-avonds aan gaat treffen.

Uitzicht over zee is mooi (als je goed staat) en het dorpje met strand is prima aan te lopen en heel charmant. De camping is net zo duur als de tegenover gelegen camping, maar die heeft gratis douches en een mooier uitzicht, ik zou eerst even daar kijken. Wifi (1 euro p/d voor onbeperkt aantal apparaten) is prima.

Omgeving is fantastisch qua kliffen en zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pâture in Yport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pâture zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.