Camping La Pâture

52 reviews over Camping La Pâture in het Nederlands

Eenvoudig maar aanbevelenswaardig.

Han en Astrid
17-8-2018

Gezellig, vriendelijk, mooi gelegen. Doorgaans heerlijk rustig, zelfs wanneer er veel gezinnen met kleine kinderen zitten. Bezoek overwegend Nederlands, verder ook Belgen, Duitsers en Engelsen. Nagenoeg geen Fransen. We hebben er met plezier 20 nachten gestaan......

Sanitair matig. Douches geven voor een muntje maar erg kort warm water. Druk valt soms weg en dan heb je bijna geen water. Afvoeren voeren slecht af waardoor viezigheid achterblijft. Afwassen kan met een paar personen tegelijkertijd maar er is maar één kraan voor warm water.

WiFi: gratis en over het algemeen uitstekend! Hulde! Goede dekking. Ziggo TV-kijken lukte soms!

Elektrische installatie gammel maar aansluitpunten voor gebruikers goed. Alleen: als er één gebruiker een elektrische storing veroorzaakt, ligt de stroomvoorziening van nagenoeg hele camping plat. Irritant. Selektiviteit niet in orde. EDF gaat er in het najaar naar kijken.

Prijs/prestatieverhouding is prima.

Mooi!

Jasper
16-8-2018

Schitterend gelegen camping op de klif bij Yport. Vriendelijke eigenaar.

Nooit meer

Mw.Boek
23-7-2018

4 toiletten en een overbevolkte camping: een succesformule voor een wachtrij om naar de wc te kunnen, zelfs buiten spitsuren. Daarnaast super smerige toiletten. In de rij staan om je tanden te kunnen poetsen vond ik ook geen succes (3 wasbakken voor een hele camping). Super drukke camping, rust hoef je hier niet te zoeken. De rotswanden aan het strand zijn prachtig om te zien, maar langer dan 2 dagen wil je echt niet op de camping staan. Daarnaast speelt de eigenaar mooi weer tegen alles en iedereen en lacht vriendelijk, maar op het moment dat je op de wc blijkt te zitten terwijl hij de boelt wilt gaan schoonspuiten, wordt je uitgescholden. Wij komen nooit meer terug.

Simpel maar fijn!

Irene
23-5-2018

Ne touche pas Jean Charles! Een schat van een man, enorm gul en behulpzaam. We komen hier al jaren met heel plezier. Eenvoudige maar heel groene camping met veel ruimte in een adembenemend mooie streek. Sanitair is simpel maar voldoet. Het kan op een camping nu eenmaal niet altijd brandschoon zijn, zeker niet als je ziet hoe sommige campinggasten zelf de noel achterlaten: saladeresten, soep, uitgespoelde koffiefilters in de gootsteen en opruimen, ho maar. Doe je dat thuis soms ook? Wij blijven lekker op deze rustige en toch gezellige camping komen!

nooit meer

Mariette
30-8-2017

Na een drukke reis aangekomen, kreeg eenplek onder de den, was bang voor hars op mijn katoenen tent, kwam de eigenaar naar me toe en begon me uit te schelden van: ik ben hier de baas en ik bepaal waar je staat terwijl ik helemaal niets deed maar keek of ik de tent net niet onder de boom kon zetten, hij verzekerde me dat dat de boom geen hars lekte en ik heb de tent op de aangewezen plek gezet, hij staat de hele dag met zijn armen over lekaar voor zijn caravan. Ik vond dat onprettig, hij keek recht op me uit.

ben de volgende dag naar de camping aan de overkant verhuisd, hij zei toen echt allemaal stomme dingen en mopper totaal onterecht.

Een man die er helemaal geen zin meer in heeft en geen gastvrij gevoel geeft. Dat was wel heel anders aan de camping aan de overkant. Heel prettig! En mooie uitzicht. En een klein winkeltje en hele lekkere koffie.

Parfait!

Tamara
20-8-2017

Charmante camping met mooi uitzicht gelegen tusen het iets grotere Fecamp en het toeristische Etretat. Eigenaar Jean-Charles is zeer gastvrij en behulpzaam, je kan met alle vragen bij hem terecht. De camping is goed verzorgd, maakt haar naam La Pature dan ook zeker waar, nooit een camping met een groener grasveld gezien, grazende koeien op het naastbij gelegen weiland. Toiletgebouw recent vernieuwd, modern, strak, douches ruim, water goed heet. Campingplaatsen zijn niet afgebakend, vinden wij prima, plaatsgrootte afhankelijk van het seizoen. Dorpje Yport op loopafstand, rustig, mooi kiezelstrand, niet te toeristisch, prima bakker voor het ontbijt en prima slager, café en ook een kruidenier. Aanrader is restaurant Normandie (Laat Jean-Charles voor je reserveren) Aan het strand prima galettes en crêpes met uitzicht over zee en de pittoreske vissersbootjes. Vanaf de camping loop je naar de rand van de kliffen met schitterend uitzicht en wandelmogelijkheden, lange wandeling naar Etretat of geniet van de zonsondergang tussen de grazenden schapen, juist tegenover de camping. Wij blijven hier terugkomen, merci Jean-Charles, a bientôt!

Potentie, maar in verval

BBreek
15-8-2017

Na een drukke camping in Basse Normandie wilden we een ruime camping iets dichter bij huis. 'Aire Naturelle' klinkt goed, maar deze camping is niet wat het zou moeten zijn. Als het rustig is, heb je mooie ruimte plekken, maar in het hoogseizoen worden die plekken behoorlijk beperkt. De beheerder regeert met de Franse slag, vriendelijk genoeg (als je Frans spreekt), maar hij heeft het niet helemaal op orde. 1,20 euro voor een douchemuntje (4 minuten!!) is echt niet meer van deze tijd. Gammel toiletgebouw, te klein en niet goed schoon.

Als je dan ook de term 'complet' niet gebruikt wordt het met sprongen een minder mooie camping. Met name campers worden lukraak veel te dichtbij geplaatst, waardoor je niet weet wat je 's-avonds aan gaat treffen.

Uitzicht over zee is mooi (als je goed staat) en het dorpje met strand is prima aan te lopen en heel charmant. De camping is net zo duur als de tegenover gelegen camping, maar die heeft gratis douches en een mooier uitzicht, ik zou eerst even daar kijken. Wifi (1 euro p/d voor onbeperkt aantal apparaten) is prima.

Omgeving is fantastisch qua kliffen en zee.

Leuke camping als er weinig bezoekers zijn

Justus
27-5-2017

Op zich is de camping netjes en mooi gelegen. Probleem is echter dat wij in het Hemelvaartweekend arriveerden. Door de beheerder werd in zeer korte tijd alle ruimten volgezet met kampeerders. Op 1,5 meter voor onze caravan werd zelfs een grote tent geplaatst waardoor wij de deur amper nog uit konden. Deze mensen waren door de beheerder neergezet.

Verder probleem is dan het sanitair. Ziet er verder schoon uit maar drie douches en enkele toiletten voor een dikke 100 personen is dan echt niet toereikend. Hetzelfde geld voor de afwas mogelijkheid.

Per nacht betaalden wij toch nog zo'n 19 euro.

Rest mij te vertellen dat wij met een hond waren die wij vanaf de camping nergens konden laten lopen. De enige in en uitgang ligt nl direct aan de doorgaande weg.

Al met al viel het verblijf enorm tegen, zeker daar de meesten geen privacy meer hadden. Voor mij geen Air naturelle.

Mooie uitvalsbasis. Basic camping.

Elma
25-9-2016

Fijn verblijf gehad op de camping dit na seizoen. Heb het idee,te lezen aan eerdere reacties, dat er een andere eigenaar is. Deze gastheer, vriendelijk,sprak minimaal engels. Douches en toilet netjes. 4 toiletten en 4 Douches ( gemixt) en kan in het hoogseizoen file veroorzaken. Warm water punt, wasbakken en een koelkast + vrieskist te gebruiken

Wifi werkt prima. In Yport It een prima bakker en slager ( loop de camping af schuin rechts naar beneden bij de kerk links) boodschappen kun je het beste doen bij de eleclerc in st Leonard ( Fecamp; Ook goedkoop tanken - ook sans plomp 95)

Qua restaurants vonden wij In Yport niet echt iets. In Fecamp kun je nabij t casino aan de boulevard lekker eten.

Camping is een prima uitvalsbasis voor wandelingen en bezoeken aan etretat, honfleur etc. verwacht geen entertainment/speeltoestellen etc. Basis maar prettig verblijf gehad. Als we geen luidruchtige buren hadden gekregen waren we langer gebleven...

Gastvrij en ontspannen

Sanne
21-8-2016

Prachtig uitzicht zowel op de akkers als in de verte het water. Toen wij arriveerden was het rustig en alle mogelijkheid zelf een plekje uit te kiezen. Later in de week werd het drukker, maar geen last hiervan gehad op het terrein. Sanitair is redelijk. Men probeert het goed bij te houden maar het aantal gasten was soms teveel t.o.v. capaciteit sanitair. Wij losten dit op door vroeg in de ochtend of einde van de middag te douchen, dan is het rustig. Camping wordt veelal bezocht door Nederlanders maar doordat de gasten rustig en op zichzelf zijn heb je daar geen "last" van. Iedere ochtend (ook op zondag) komt er een bakkertje met een ruime keuze aan brood en broodjes. Verder geen voorzieningen maar dat was ook precies waar wij naar zochten; gewoon een vriendelijke rustige camping met geen "kermis". Eigenaar is erg vriendelijk, oplettend en altijd in voor een praatje. Maakt dat we ons echt welkom voelden. Tot slot goede ligging: 5 min wandelen naar Yport (15 min retour door de klim) en dicht bij leuke plaatsen als Fecamp, Etretat en Honfleur. Leuk om te wandelen langs de krijtrotsen, te zwemmen en door de mooie straatjes te struinen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pâture in Yport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pâture zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pâture scoort een 7.63 uit 10 op basis van 52 reviews.