We hebben een aantal aanbieders voor Yport voor je op een rij gezet:

Reviews over Yport

Stranden en Omgeving

Joop,
    18-2-2017

Yport, is een leuk en klein dorp, diverse mogelijkheden om te eten langs de boulevard, of meer in het centrum, maar zeker ook om er mooie wandelingen te maken. Zo is ook de eb en vloed periode geweldig om te zien, en mee te maken. Bij mooi weer zijn er landschapsschilders (zeezicht) op het strand aanwezig, zo is er ook een kiosk waar gelezen kan worden en een dependance van een soort van VVV kantoor op het strand.

Ook als het weer zeer slecht is (heel veel regen) ook dan is het spectaculair aan het strand van Yport. Het dorp bekijken vanaf de hoge rots is een aanrader. We zijn er in 2013 ook al eens geweest, en zullen er zeker nog eens keer aanwaaien.

Gereisd met partner in augustus 2015

mooi plaatsje

Erpee te Dee,
    14-7-2015

Yport is een klein dorpje tussen 2 rotsen. In vrijwel gehele dorp is het eenrichting verkeer. Er zijn een paar restaurants aan het boulevaardje; en verder is er een casino aan de boulevard.

Het dorp heeft de nodige basisvoorzieningen: bakker, slager, postkantoor en een kleine supermarkt.

Gereisd met partner in juli 2015

Vergane glorie!

Mary ,
    8-12-2013

Yport heeft haar tijd wel een beetje gehad als badplaats en is dan ook veel gesloten en weinig vertier. Toch is het leuk om een kijkje te nemen. Het is een langgerekt dorp wat van een groene omgeving uitloopt naar het kiezelstrand, waar aan een linkerkant een hoge rotswand de zee insteekt en rechts het strand doorloopt langs de rotsen richting Fécamp

Gereisd met partner in juni 2013

lief, schattig dorpje

Victor de Jong,
    3-8-2013

Klein dorpje met alle benodigdheden voor de eenvoudige kampeerder, weinig uitgaansmogelijkheden maar genoeg restaurants, bakker en een apotheek. een klein knus kiezelstrandje met geweldig uitzicht. mogelijk heerlijke wandelingen te maken. Vanuit Yport zijn op korte afstand meerdere bezienswaardigheden en andere dorpjes en steden te bezoeken. Ondanks de kleine afstand van Etretat, is Yport een stuk minder toeristisch en daardoor wat rustiger, knusser en goedkoper!

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastische rustige vakantie

michaux anne,
    13-7-2012

Yport is een rustig dorpje en dat heeft zijn charme. Ideaal voor mensen die niet van te druk houden. Ook mooi om wandelingen te doen. Mooi om 's avonds naar het strand te gaan en de vissers bezig te zien die terugkomen van hun krabbenvangst.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012
Yport scoort een 8,1 uit 10, op basis van 44 reviews