• Type accommodatie

Reviews over Yport

Top uitzicht!

Rox
    10-5-2018

Het is een prachtig dorpje, uitzicht vanaf de camping is fantastisch!

Klein plaatsje,met fantastische uitzicht .

Roest
    11-9-2017

Het is wel klimmen en klauteren,maar je hebt op op ongeveer 5 km.grote winkelcentrums.

Stranden en Omgeving

Joop
    18-2-2017

Yport, is een leuk en klein dorp, diverse mogelijkheden om te eten langs de boulevard, of meer in het centrum, maar zeker ook om er mooie wandelingen te maken. Zo is ook de eb en vloed periode geweldig om te zien, en mee te maken. Bij mooi weer zijn er landschapsschilders (zeezicht) op het strand aanwezig, zo is er ook een kiosk waar gelezen kan worden en een dependance van een soort van VVV kantoor op het strand.

Ook als het weer zeer slecht is (heel veel regen) ook dan is het spectaculair aan het strand van Yport. Het dorp bekijken vanaf de hoge rots is een aanrader. We zijn er in 2013 ook al eens geweest, en zullen er zeker nog eens keer aanwaaien.

mooi plaatsje

Erpee te Dee
    14-7-2015

Yport is een klein dorpje tussen 2 rotsen. In vrijwel gehele dorp is het eenrichting verkeer. Er zijn een paar restaurants aan het boulevaardje; en verder is er een casino aan de boulevard.

Het dorp heeft de nodige basisvoorzieningen: bakker, slager, postkantoor en een kleine supermarkt.

Leuk rustig stadje

Jaap & Ina
    11-7-2015

Prachtig ( kiezel ) strand met uitzicht over de "Fallaises" !

Yport scoort een 7,9 uit 10, op basis van 44 reviews