Reviews over Yport

Heerlijke camping tussen zee en koeien

Willemijn
    2-9-2018

Heerlijke camping, aire naturelle. Komen al voor 3e jaar hier. Enige nadeel nu was ‘s ochtends geen brood meer op camping. Wandeling naar dorp niet ver maar terugweg erg steil, dus je loopt niet iedere dag op en neer om brood te halen.

Super uitzicht!

Wolbink
    19-8-2018

Camping met super uitzicht over de zee. Voor de rest eenvoudig. Leuk om een paar dagen te vertoeven.

Yport een bescheiden dorpje. Je komt voor je rust.

Eenvoudig maar aanbevelenswaardig.

Han en Astrid
    17-8-2018

Gezellig, vriendelijk, mooi gelegen. Doorgaans heerlijk rustig, zelfs wanneer er veel gezinnen met kleine kinderen zitten. Bezoek overwegend Nederlands, verder ook Belgen, Duitsers en Engelsen. Nagenoeg geen Fransen. We hebben er met plezier 20 nachten gestaan......

Sanitair matig. Douches geven voor een muntje maar erg kort warm water. Druk valt soms weg en dan heb je bijna geen water. Afvoeren voeren slecht af waardoor viezigheid achterblijft. Afwassen kan met een paar personen tegelijkertijd maar er is maar één kraan voor warm water.

WiFi: gratis en over het algemeen uitstekend! Hulde! Goede dekking. Ziggo TV-kijken lukte soms!

Elektrische installatie gammel maar aansluitpunten voor gebruikers goed. Alleen: als er één gebruiker een elektrische storing veroorzaakt, ligt de stroomvoorziening van nagenoeg hele camping plat. Irritant. Selektiviteit niet in orde. EDF gaat er in het najaar naar kijken.

Prijs/prestatieverhouding is prima.

Mooi!

Jasper
    16-8-2018

Schitterend gelegen camping op de klif bij Yport. Vriendelijke eigenaar.

Mooi uitzicht

Anita
    1-8-2018

Mooie eenvoudige camping met fantastisch uitzicht.

Goede mogelijkheden om te fietsen en te wandelen

Yport scoort een 7,9 uit 10, op basis van 44 reviews