Camping La Bruyere

Matig

8 reviews over Camping La Bruyere in het Nederlands

Tevreden

24-8-2015

Receptioniste kon goed engels, was vriendelijk en behulpzaam. Gasfles was leeg en ze waren er heel snel met een nieuwe. Chalet was erg schoon. controle bij uitcheck ook prima op tijd. Erbij vermelden dat het een camping is met veel "stam" gasten.

Er zijn ontzettend hoge drempels op de camping waar je je auto op stuk kan rijden. Al ga je stapvoets dan nog gaat de bodem van de auto over de drempel.

camping die net is overgenomen

familie
      4-8-2015

Vriendelijk personeel; spreekt alleen Frans.

Nieuwe huisjes tussen vaste plaatsen. Niet schoon bij ons!

Oud/klein binnenzwembad. Buitenzwembad in opbouw met glijbanen.

reataurant/bar ook oud en weinig van de kaart is aanwezig.

Bewaking is aanwezig op de camping.

mooie uitval basis naar de prachtige omgeving en mooie stadjes/ stranden.

absolute afrader

Elize Takkenberg
      28-5-2015

In augustus 2014 naar camping de la bruyere geweest. Nog nooit zo,n slechte camping meegemaakt. Het personeel is zeer onvriendelijk. Wifi is alleen bij de receptie, maar de receptie sluit om 19.00 uur en dan worden de banken weggehaald zodat je op de grond moet zitten. Iedereen is verplicht om een zeer hard plastic polsbandje te dragen. Je wordt daar behandeld als een klein kind. Wij zijn hier met 2 volwassenen geweest. Klachten bij de reisorganisatie werden helemaal niet serieus genomen . Ons advies Niet gaan. Beter geen vakantie dan een vakantie op deze camping.

Mooie uitvalsbasis voor dagtochtjes.

van Oirschot
      4-8-2014

Camping is een mooie uitvalsbasis om gezellige plaatsen als Honfleur, Trouville, Deauville en het verderop gelegen Caen en een aantal D-day stranden te bezoeken. Veel mooie zandstranden in de buurt van de camping eenvoudig met auto te bereiken in Honfleur, Trouville maar ook direct in Villerville zelf. Stacaravans stonden op rustige plaatsen op de camping. We hebben ons prima vermaakt in het zwembad, ook dankzij het zonnige weer.

Camping met mooie omgeving

Marco
      10-8-2012

leuke camping.In een mooie omgeving.vanaf de camping naar strand (1,2 KM) heuvel af. schitterend strand.Voor een wandeling of zonnen.Personeel spreekt alleen Frans.Wel vriendelijk.Sanitair word meerder malen per dag schoongemaakt.voldoende douche en wc's. 's morgens kan je broodjes etc.halen in het restaurant verder geen kampwinkel.Diverse winkels in omgeving.de paden van grind brengen wel bij droog weer enige stof en wat lawaai. Visvijvertje op het terrein . Zwembad is ook prima maar wel een strenge badmeester. alleen zwemkleding is toegestaan en bij aankomst krijg je een geel bandje die je de hele vakantie moet om houden voor het zwembad. Plaatsen zijn ruim voor caravan,auto en evt. tentje.Kortom we hebben hier een fijne week gehad.

tussendoorcamping, koud water

R. Schoolm
      22-7-2012

Een camping hoog op een berg. Half uurtje rijden van Honfleur, uurtje van Etretat.

In villerville zelf is er niet veel te doen.

Campingpersoneel spreekt alleen frans.

Douchewater is koud.

Niet met kleine kinderen

Sara
      2-6-2012

Hier 1 nacht gestaan met de camper. Mooie plek gekregen met veel groen en schaduw. Sanitair was wel schoon maar het water uit de douchekraan is kokendheet (ik kan wel wat hebben, maar dit was niet te doen). Sanitair wel schoon. Strand redelijk dichtbij maar zeer zeker niet toegankelijk voor mensen die slecht er been zijn of met een buggy vanwege het klauterwerk. Strand is met vloed ook eigenlijk te smal.

Nadeel was verder de grindpaden waardoor je niet met fiets/ buggy over camping kon. In de omgeving wel genoeg te doen mits je auto of fiets met veel versnellingen hebt want La Bruyere ligt erg hoog. Prijzen zijn (te) hoog voor wat je krijgt. Ook in laagseizoen (€ 6 toeslag voor een babietje is absurd).

NOOIT naar toe gaan!

Fam. Bos
      15-8-2010

1x 1 nacht gestaan voor tussenovernachting, dat was eens maar NOOIT weer!!Sanitaire ruimte was nog te vies om alleen al naar binnen te lopen. We kregen een plek toegewezen voor onze caravan van 2,3 m. breed die daar ook precies tussen de bomen en de heg kon staan. De deur kon nog net open. De voortent moesten we maar laten zitten blijkbaar?? De volgende dag bleek dat er voldoende andere plaatsen beschikbaar waren....

Als klap op de vuurpijl de prijs voor deze overnachting: Eur. 47,-!! Toen ik mijn beklag daarover deed bij het afrekenen kreeg ik een korting van wel Eur. 2,50! Kortom: Vooral HARD doorrijden als je in de buurt bent....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bruyere in Villerville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bruyere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.