Camping Capfun Le Château D'Arvid

Camping Capfun Le Château D'Arvid
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Château D'Arvid voor je op een rij gezet:

31 reviews over Camping Capfun Le Château D'Arvid in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima vakantie gehad!

Fam. H
26-8-2018

Net thuis van week chateau d' arvid.

Wij zaten in een nieuwe mobile home (veldje S), deze was schoon, netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt. Tip: je kunt deze boeken voor 4/6 personen, maar ga maar van 4 uit, anders moeten er 2 op de bank die je ombouwt tot bed. Nu sliepen onze kinderen op 1 kamer en wij hadden een prima bed. Huisje met vaatwasser.

Leuke mini club, Franstalig maar ook een Nederlandse dame (Gwenn) die onze meiden prima heeft opgevangen.

Wat voorgangers al zeggen, er zijn Nederlanders, maar die zitten verspreid over de camping, wij zaten tussen allemaal Fransen. Geen probleem voor ons, jonge kinderen hebben toch zo contact.

Grotere supermarkt in Touques, ongeveer 10 minuten rijden (zit ook een Lidl!) En een coccimarket in dorpje zelf op 3 minuten rijden.

Honfleur is erg leuk (15 min rijden) met reuzenrad en carrousel. Mooie botanische tuin ook in Honfleur.

Wij hebben een top tijd gehad op deze actieve camping!

Wij zouden hier zeker weer naartoe gaan.

Fam.de G.
11-8-2018

Mooie chalet met overdekte veranda en leuk ingericht. Zwembad is prima met verwarmde baden en veel ligstoelen en ruimte. Pannakooien en speeltuintjes voldoende aanwezig evenals veel jeux de boules banen. s'Avonds veel vertier, van musical, hypnoseshow tot schuimparty, iedere avond wel iets. Weinig Nederlanders, veel vaste Franse gasten op de camping. Overdag is de kidsclub van 4-12 jaar, waar de kinderen vermaakt worden. Dit werd oa door een nederlandse dame gedaan. Mooie omgeving met prachtige stranden dichtbij. Wel overal betaald parkeren, of je moet heel ver willen lopen. Nadeel op de camping is dat er geen echt campingwinkeltje is, supermarkten zijn wel in de buurt. Restaurant is laat open en tot 22:00 kun je o.a heerlijke pizza's bestellen met frites.

Mooie omgeving

Rose Bredewout
28-7-2018

Vriendelijke medewerkers en in het bijzonder Gwenn van de Nederlandse animatie die elke dag wel even een praatje kwam maken. De mobilhomes ( 4-6 persoons) zijn ruim en beschikken over een fijne veranda en zelfs een vaatwasser. Wel vonden wij dat je niet heel veel privacy hebt, de mobile home waar wij in verbleven had geen tuintje en stond naar onze mening veel te dicht naast en tegenover de omringende mobilhomes. Er zijn twee kleine zwembaden een glijbanencomplex en een binnenbad, nu in het hoogseizoen is dit te weinig voor deze camping maar er wordt aan een nieuw zwembad gewerkt. Omgeving is prachtig, D-day stranden zijn wel even rijden maar in de directe omgeving kan je leuke dorpjes zoals Deauville en Honfleur bezoeken. Op een minuut of 10 rijden ligt het strand van Pennedepie, honden zijn welkom. Onze hond heeft er zich prima vermaakt en wij vonden het heerlijk om daar een avondwandeling te maken en de zon in de zee te zien zakken

Capfun

camping is niet onze soort camping

Tessa
2-10-2017

Stacaravan was prima in orde en zag er netjes en verzorgd uit.

Camping is erg groot, veel Franse vaste stacaravanbewoners. Camping heeft er voorheen denk ik prima uit gezien maar maakte nu een vervallen indruk met erg weinig gezelligheid.3 simpele kleine zwembaden, wel een groot ligterras met voldoende ligbedden.

Miste een (kleine) campingwinkel, gezellig terras waar je in de middag/ avond wat kan drinken. Restaurant was massaal met plastic tafels/ en stoelen,miste gezelligheid; nodigt niet uit daar te gaan eten. Geheel erg Frans georiënteerd: personeel animatie, restaurant en bar spraken alleen maar Frans.

Sanne van Château d'Arvid, Sales, 20-2-2018

Beste Tessa, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat uw accommodatie goed is bevallen.

De camping heeft ongeveer 475 plaatsen, en is daarmee groter dan een gemiddelde Capfun camping. Dit kan daardoor ook als groot ervaren worden. Omdat er geen winkeltje op de camping is, wordt er op onze website ook vermeld dat de grotere supermarkten zich op 6km bevinden.

De camping behoudt zijn Franse charme, en daarom zorgen wij dat het personeel meertalig is zodat alle internationale gasten geholpen kunnen worden.

Niet nogmaals

Fam.
1-9-2017

Wel goed; nieuwe stacaravans tot 4 pers., tot 6 personen ruim en netjes alleen heel oude, kuilmatrassen.

Voor kinderen leuk zwembad met 3 glijbanen, binnen- en buitenbad.

Op camping stond onze caravan (6 pers) tussen vaste verblijfplekken, waar (Fr) senioren 6 maanden verblijven.

De 4 pers caravans staan merendeels in laan Q bij elkaar.

Er is geen supermarkt en geen bakkerij, ook niet in dorpje zelf. Af te raden om lopend of fietsend naar dorpje te gaan, erg steil bospad. De 'kantine/restaurant' op schaal 1-10 een 2 voor zowel het eten als locatie.

Deze opmerkingen in de enquete aan camping door gegeven.

Vanuit Villerville alle bezienswaardigheden op korte afstand te bereiken met auto.

Goedendag,

de camping heeft inderdaad recente accommodaties. Het is een grote camping met ongeveer 475 plaatsen waaronder ook vaste gasten. Op onze website staat vermeld dat er supermarkten op ongeveer 6 kilometer gelegen zijn. Wij danken u voor uw feedback in de tevredenheidenquête en hopen u graag eens terug te zien op een Capfun camping.

Groetjes Sanne, Château d'Arvid

Heerlijke vakantie

Jorinde
22-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie ligging van de camping. Huisje helemaal in orde. Zwembaden en glijbanen vielen erg in de smaak bij de kinderen. Animatieteam ook in het Nederlands. Bijna iedere avond was er een optreden. Een prima camping om op vakantie te gaan.

Beste Jorinde,

wat leuk om deze beoordeling te lezen. Wie weet zien wij u eens terug op een andere Capfun camping!

Groetjes Sanne van Château d'Arvid

Wat een drama....nooit meer

Sacha van der Haar-Karssen
18-8-2017

Wat een viezigheid....matrassen met vlekken...bloed en andere smerige vlekken op de muren/plafonds. Gordijnen gescheurt.pannen vies en stuk.schimmel langs alle kieren en voegen.nou zo kan ik wel even doorgaan.schoonmaakster kwam na drie keer klagen over hoe vies alles was. Veegde een beetje met een net zo vieze bezem als dat de grond was.zei dat het niet normaal was en ging weer weg. Toen ik haar vroeg wat er met de overige viezigheid gedaan werd zei ze dat dit het was. Ze had verder geen produkten om schoon te maken.het ergste is nog dat na het indienen van een serieuze klacht na drie weken reageren met een waardebon/kortingcheque van €75,- te geven om te gebruiken bij een volgende boeking.

Wij accepteren dit niet gaan hier werk van maken.daarom deze waarschuwing.nooit hier een vakantie boeken alle negatieve revieuws die hier staan zijn waarheid!! Wij hebben ze ook gelezen maar omdat er ook zulke goede tussen staan dachten we dat het wel mee zou vallen.....nou echt niet!!!

Sanne, le Château d'Arvid, Sales, 6-3-2018

Beste Sacha van der Haar-Karssen,

Deze klacht is ondertussen door de klantenservice van Capfun afgehandeld. Wij begrijpen uw ontevredenheid en de schoonmaakploeg is hier reeds op aangesproken. Uiteraard doen wij ons best om de camping en het team ieder jaar nog leuker en beter te maken voor onze gasten.

Dit is geen camping!

Wieteke Kattier
13-8-2017

onze kampeerplek voor de tent Is een plek vol kuilen en zwart zand met een boom ervoor. Dat willen we niet. Dan mogen we in het bos. Nou kleigrond bij de kapotte springkussens, gedateerde speeltuin ergens achter op de camping. Zonder sanitair! Dit is geen camping en wij gaan niet akkoord. Het sanitair is zeer gedateerd is en vies! Op veel toiletten zit geen slot, het stinkt en de douche werkt slecht! Je moet om de 5 sec op de knop drukken en dan heb je 3 sec warm water.

Een vreselijke camping, wat geen camping mag heten maar een mobilehome-park.

Zwembad is Ok maar klein, restaurant gedateerd en voornamelijk Franstalig. Was dis een grote tegenvaller! Morgen naar een andere camping, gelukkig zonder extra kosten. Dat is dan wel weer goed geregeld. Al moeten we 100 km rijden.

Sanne, Sales, 6-3-2018

Beste mevrouw Kattier,

wat spijtig om te lezen dat uw verblijf op onze camping is tegengevallen. Naar aanleiding van de vele beoordelingen die wij ieder jaar ontvangen, worden de meeste genoemde aspecten dan ook aangepakt in de winter. Zo zal de camping de kampeerplaatsen egaliseren en het springkussen wordt vervangen. Daarnaast zorgt de camping ervoor dat het sanitair en de speeltuin opgeknapt worden. Het restaurant wordt uitgebaat door een externe persoon en deze zal zelf zorgen voor de inrichting, het menu etc.

Wij hopen dat de vervangende camping goed is bevallen.

Groetjes Sanne van Château d'Arvid.

Nooit meer

Elza
10-8-2017

De prijs van het verhuur object staat niet in verhouding wat de camping qua faciliteiten te bieden heeft. Wij ervaarde de camping als saai en niet aantrekkelijk. Het vermaak is matig, geen mooie speeltuinen en zwembad is klein. De sanitairgebouwen bij de huisje zijn echt gedateerd, gelukkig hadden wij deze luxe in ons huisje en hoefde daar geen gebruik van te maken, want het huisje is echt perfect!!. tevens missen we een klein campingwinkeltje. Gelukkig is de omgeving buiten de camping prachtig dit compenseert het. We zijn er veel op uit geweest.

next time gaan we zeker iets anders opzoeken! Dit was toch echt zonde van het geld.

Sanne, Château d'Arvid, Sales, 6-3-2018

Beste Elza,

de camping heeft een blauwe Fun Dose, dit betekent dat er een aantal avonden per week animatie wordt georganiseerd. De faciliteiten en services die de camping aanbiedt staan vermeld op onze website. Zo is er bijvoorbeeld een winkel op 1,5 kilometer van de camping te vinden, een grotere supermarkt ligt op 6 kilometer. Deze winter zijn er verschillende renovaties geweest op de camping, waaronder die van de speeltuin en het sanitairgebouw.

Wij hopen u graag eens terug te zien op een Capfun camping!

Met vriendelijke groet, Sanne van Château d'Arvid

Leuke middel grote camping zonder glamping!!!

Fam hubert
31-7-2017

Fijne camping met mix van vaste plaatsen en caravan verhuur. Volwassen begroeiing. Camperen voor tenten tussen klein bos (vrije keuze plaats, geen vakken) of op enkele campingplaatsen. Middelgrote zwembaden verwarmd en onverwarmd, buiten- en binnenbad. Leuke glijbanen apart. Leuke animatie ook in NL.

Helaas geen winkeltje, maar brood kan iedere dag besteld worden.

Voor wie geen drukke, " schreeuwende" camping wil en zonder WiFi kan....top camping

Leuke grote boomklimactiviteit in de buurt voor groot en klein. Tevens in maanden juni t/M sept leuke maislabyrint op 10 min afstand.

Strand is wel op 1500m afstand maar dit kan alleen lopend en is niet aan te raden met kids. Met auto binnen 10 min bereikbaar.

De pizza's in het restaurant zien er heel lekker uit (zelf niet geprobeerd).

Sanitair schoon maar verouderd.

Sanne, Château d'Arvid, Sales, 6-3-2018

Beste familie Hubert,

Bedankt voor de review. Wij bieden inderdaad verhuur van accommodaties en kampeerplaatsen voor tenten. Op 1.5km bevindt zich een winkel met basisbenodigdheden en op 6km zijn er supermarkten, zoals vermeld op de website. Het brood wordt verzorgd door het restaurant, dat uitgebaat wordt door een externe persoon. Het is een rustige camping gelegen in een beboste en heuvelachtige omgeving. Er is een blauwe Fun Dose en dit betekent dat er enkele avonden per week animatie is.

Groetjes Sanne van Château d'Arvid.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Château D'Arvid in Villerville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Château D'Arvid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.