Camping Capfun Le Château D'Arvid

Camping Capfun Le Château D'Arvid

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Château D'Arvid voor je op een rij gezet:

28 reviews over Camping Capfun Le Château D'Arvid in het Nederlands

camping is niet onze soort camping

Tessa
2-10-2017

Stacaravan was prima in orde en zag er netjes en verzorgd uit.

Camping is erg groot, veel Franse vaste stacaravanbewoners. Camping heeft er voorheen denk ik prima uit gezien maar maakte nu een vervallen indruk met erg weinig gezelligheid.3 simpele kleine zwembaden, wel een groot ligterras met voldoende ligbedden.

Miste een (kleine) campingwinkel, gezellig terras waar je in de middag/ avond wat kan drinken. Restaurant was massaal met plastic tafels/ en stoelen,miste gezelligheid; nodigt niet uit daar te gaan eten. Geheel erg Frans georiënteerd: personeel animatie, restaurant en bar spraken alleen maar Frans.

Sanne van Château d'Arvid, Sales, 20-2-2018

Beste Tessa, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat uw accommodatie goed is bevallen.

De camping heeft ongeveer 475 plaatsen, en is daarmee groter dan een gemiddelde Capfun camping. Dit kan daardoor ook als groot ervaren worden. Omdat er geen winkeltje op de camping is, wordt er op onze website ook vermeld dat de grotere supermarkten zich op 6km bevinden.

De camping behoudt zijn Franse charme, en daarom zorgen wij dat het personeel meertalig is zodat alle internationale gasten geholpen kunnen worden.

Niet nogmaals

Fam.
1-9-2017

Wel goed; nieuwe stacaravans tot 4 pers., tot 6 personen ruim en netjes alleen heel oude, kuilmatrassen.

Voor kinderen leuk zwembad met 3 glijbanen, binnen- en buitenbad.

Op camping stond onze caravan (6 pers) tussen vaste verblijfplekken, waar (Fr) senioren 6 maanden verblijven.

De 4 pers caravans staan merendeels in laan Q bij elkaar.

Er is geen supermarkt en geen bakkerij, ook niet in dorpje zelf. Af te raden om lopend of fietsend naar dorpje te gaan, erg steil bospad. De 'kantine/restaurant' op schaal 1-10 een 2 voor zowel het eten als locatie.

Deze opmerkingen in de enquete aan camping door gegeven.

Vanuit Villerville alle bezienswaardigheden op korte afstand te bereiken met auto.

Goedendag,

de camping heeft inderdaad recente accommodaties. Het is een grote camping met ongeveer 475 plaatsen waaronder ook vaste gasten. Op onze website staat vermeld dat er supermarkten op ongeveer 6 kilometer gelegen zijn. Wij danken u voor uw feedback in de tevredenheidenquête en hopen u graag eens terug te zien op een Capfun camping.

Groetjes Sanne, Château d'Arvid

Heerlijke vakantie

Jorinde
22-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie ligging van de camping. Huisje helemaal in orde. Zwembaden en glijbanen vielen erg in de smaak bij de kinderen. Animatieteam ook in het Nederlands. Bijna iedere avond was er een optreden. Een prima camping om op vakantie te gaan.

Beste Jorinde,

wat leuk om deze beoordeling te lezen. Wie weet zien wij u eens terug op een andere Capfun camping!

Groetjes Sanne van Château d'Arvid

Wat een drama....nooit meer

Sacha van der Haar-Karssen
    18-8-2017

Wat een viezigheid....matrassen met vlekken...bloed en andere smerige vlekken op de muren/plafonds. Gordijnen gescheurt.pannen vies en stuk.schimmel langs alle kieren en voegen.nou zo kan ik wel even doorgaan.schoonmaakster kwam na drie keer klagen over hoe vies alles was. Veegde een beetje met een net zo vieze bezem als dat de grond was.zei dat het niet normaal was en ging weer weg. Toen ik haar vroeg wat er met de overige viezigheid gedaan werd zei ze dat dit het was. Ze had verder geen produkten om schoon te maken.het ergste is nog dat na het indienen van een serieuze klacht na drie weken reageren met een waardebon/kortingcheque van €75,- te geven om te gebruiken bij een volgende boeking.

Wij accepteren dit niet gaan hier werk van maken.daarom deze waarschuwing.nooit hier een vakantie boeken alle negatieve revieuws die hier staan zijn waarheid!! Wij hebben ze ook gelezen maar omdat er ook zulke goede tussen staan dachten we dat het wel mee zou vallen.....nou echt niet!!!

Sanne, le Château d'Arvid, Sales, 6-3-2018

Beste Sacha van der Haar-Karssen,

Deze klacht is ondertussen door de klantenservice van Capfun afgehandeld. Wij begrijpen uw ontevredenheid en de schoonmaakploeg is hier reeds op aangesproken. Uiteraard doen wij ons best om de camping en het team ieder jaar nog leuker en beter te maken voor onze gasten.

Dit is geen camping!

Wieteke Kattier
    13-8-2017

onze kampeerplek voor de tent Is een plek vol kuilen en zwart zand met een boom ervoor. Dat willen we niet. Dan mogen we in het bos. Nou kleigrond bij de kapotte springkussens, gedateerde speeltuin ergens achter op de camping. Zonder sanitair! Dit is geen camping en wij gaan niet akkoord. Het sanitair is zeer gedateerd is en vies! Op veel toiletten zit geen slot, het stinkt en de douche werkt slecht! Je moet om de 5 sec op de knop drukken en dan heb je 3 sec warm water.

Een vreselijke camping, wat geen camping mag heten maar een mobilehome-park.

Zwembad is Ok maar klein, restaurant gedateerd en voornamelijk Franstalig. Was dis een grote tegenvaller! Morgen naar een andere camping, gelukkig zonder extra kosten. Dat is dan wel weer goed geregeld. Al moeten we 100 km rijden.

Sanne, Sales, 6-3-2018

Beste mevrouw Kattier,

wat spijtig om te lezen dat uw verblijf op onze camping is tegengevallen. Naar aanleiding van de vele beoordelingen die wij ieder jaar ontvangen, worden de meeste genoemde aspecten dan ook aangepakt in de winter. Zo zal de camping de kampeerplaatsen egaliseren en het springkussen wordt vervangen. Daarnaast zorgt de camping ervoor dat het sanitair en de speeltuin opgeknapt worden. Het restaurant wordt uitgebaat door een externe persoon en deze zal zelf zorgen voor de inrichting, het menu etc.

Wij hopen dat de vervangende camping goed is bevallen.

Groetjes Sanne van Château d'Arvid.

Nooit meer

Elza
    10-8-2017

De prijs van het verhuur object staat niet in verhouding wat de camping qua faciliteiten te bieden heeft. Wij ervaarde de camping als saai en niet aantrekkelijk. Het vermaak is matig, geen mooie speeltuinen en zwembad is klein. De sanitairgebouwen bij de huisje zijn echt gedateerd, gelukkig hadden wij deze luxe in ons huisje en hoefde daar geen gebruik van te maken, want het huisje is echt perfect!!. tevens missen we een klein campingwinkeltje. Gelukkig is de omgeving buiten de camping prachtig dit compenseert het. We zijn er veel op uit geweest.

next time gaan we zeker iets anders opzoeken! Dit was toch echt zonde van het geld.

Beste Elza,

de camping heeft een blauwe Fun Dose, dit betekent dat er een aantal avonden per week animatie wordt georganiseerd. De faciliteiten en services die de camping aanbiedt staan vermeld op onze website. Zo is er bijvoorbeeld een winkel op 1,5 kilometer van de camping te vinden, een grotere supermarkt ligt op 6 kilometer. Deze winter zijn er verschillende renovaties geweest op de camping, waaronder die van de speeltuin en het sanitairgebouw.

Wij hopen u graag eens terug te zien op een Capfun camping!

Met vriendelijke groet, Sanne van Château d'Arvid

Leuke middel grote camping zonder glamping!!!

Fam hubert
    31-7-2017

Fijne camping met mix van vaste plaatsen en caravan verhuur. Volwassen begroeiing. Camperen voor tenten tussen klein bos (vrije keuze plaats, geen vakken) of op enkele campingplaatsen. Middelgrote zwembaden verwarmd en onverwarmd, buiten- en binnenbad. Leuke glijbanen apart. Leuke animatie ook in NL.

Helaas geen winkeltje, maar brood kan iedere dag besteld worden.

Voor wie geen drukke, " schreeuwende" camping wil en zonder WiFi kan....top camping

Leuke grote boomklimactiviteit in de buurt voor groot en klein. Tevens in maanden juni t/M sept leuke maislabyrint op 10 min afstand.

Strand is wel op 1500m afstand maar dit kan alleen lopend en is niet aan te raden met kids. Met auto binnen 10 min bereikbaar.

De pizza's in het restaurant zien er heel lekker uit (zelf niet geprobeerd).

Sanitair schoon maar verouderd.

Beste familie Hubert,

Bedankt voor de review. Wij bieden inderdaad verhuur van accommodaties en kampeerplaatsen voor tenten. Op 1.5km bevindt zich een winkel met basisbenodigdheden en op 6km zijn er supermarkten, zoals vermeld op de website. Het brood wordt verzorgd door het restaurant, dat uitgebaat wordt door een externe persoon. Het is een rustige camping gelegen in een beboste en heuvelachtige omgeving. Er is een blauwe Fun Dose en dit betekent dat er enkele avonden per week animatie is.

Groetjes Sanne van Château d'Arvid.

Strand niet op 1500 meter

Annet
    8-7-2017

Ik was niet tevreden over deze camping vanwege het feit dat het strand hemelsbreed misschien 1500meter is meer lopend veel verder. Echt een tegenvaller. Verder vind ik de plaatsen veel te klein, je zit bijna boven op elkaar.

Bij het inchecken werkte hun pinapparaat niet en werd mijn creditcard geblokkeerd, daarna werd om inname paspoort gevraagd.

Vanaf de camping wandelen is ook al geen optie.

Beste Annet,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over de camping. De camping ligt op 1,5 kilometer loopafstand van het strand. Dit ligt natuurlijk aan welk strand u kiest. Hierbij moet ik wel toevoegen dat de camping in een beboste en heuvelrijke omgeving ligt. Een wandeling naar het strand duurt daarom ook minstens 30 minuten. Wij raden onze gasten aan de auto te nemen naar het strand, mits ze echte wandelaars zijn.

Met vriendelijke groet, Sanne van camping Château d'Arvid

Deze camping nooit meer.

Anita Rikho
    2-7-2017

Camping Chateau d'Arvid ligt hemelsbreed 1500 meter van het strand, maar over de weg 3000 meter. Deze weg is heel steil en gevaarlijk n.m.m.

Op de aankomstdag, zaterdag voor Pinksteren, wilden we in het restaurant gaan eten. Het was echter paella-avond in het restaurant en dan werd er niets anders geserveerd. Met een visallergie is paella niet erg handig. Een afhaalpizza mochten we ook niet bij het restaurant opeten.

Wer dus vroeg naar bed met een zak chips. In het voor en naseizoen is er pas brood vanaf 10 uur, ook via het restaurant.

Wij hadden een mooie en vrij schone habana. Gelukkig met parkeerplaats en klein tuintje. Er zijn namelijk ook habana's die geen parkeerplaats hebben, wel centraal, en geen ruimte om buiten te zitten behalve terras of op straat.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Doen hun best om engels te spreken. Een storing werd snel en adequaat verholpen.

Wij willen hier niet meer terug vanwege het restaurant, ligging t.o.v. het strand,

Sanne, le Château d'Arvid, Sales, 6-3-2018

Beste Anita,

Onze camping ligt in een beboste en heuvelrijke omgeving. Het strand is op 1,5 kilometer te vinden maar te voet is dit enkel aan te raden indien u een goede wandelaar bent ;-) Het menu en de openingstijden worden bepaald door de externe uitbater van het restaurant. Helaas hebben wij daar als camping geen invloed op.

Met vriendelijke groet, Sanne, camping Le Château d'Arvid

Nog veel verbeterpunten

E.G.
    29-4-2017

De bedden in de stacaravans zijn in lengte klein. Mijn man is 1.83m, maar lag met voeten buiten het bed, hoofd bijna tegen caravan. Lag een fleecedeken waar je je dekbedhoes om zou kunnen doen, maar wij hadden gelukkig ons eigen dekbed meegenomen.

Hoekbank zitting zou opnieuw gevuld moeten worden. Binnen 5 minuten zat je op het "hout".

Er wordt gezegd dat er wifi is bij de receptie, maar hebben er een week lang geen gebruik van kunnen maken. Rond ons heen hoorde we eigenlijk iedereen (zelfs personeel) klagen, dus wij gaan ervanuit dat wifi nog niet geregeld is. Gelukkig is vanaf 1 juni 2017 het gebruik van je internet-abonnement ook mogelijk in het buitenland.

Staan veel oude caravans, maar worden ook regelmatig nieuwe geplaatst.

Wij hadden een 6-8 persoonscaravan, maar met 4 personen was het al behelpen qua woonruimte. Slaapkamers waren ook niet ruim, maar bedden waren te bereiken...

Personeel van de receptie is behulpzaam.

Kantine/Restaurant mag gemoderniseerd worden.

Zwembad (klein) wordt op dit moment opgeknapt.

Wc en douches voor mensen die met tent/caravan komen, zou ik niet willen gebruiken.

Misschien kleine campingwinkel.

Wel prachtige omgeving. Veel bezocht. D-daystranden en Etretat zeker de moeite waard. Honfleur is een gezellig "dorpje" met veel terrassen.

Beste E.G.,

Bedankt voor de feedback. De bedden in onze stacaravans hebben de gemiddelde Franse lengte, namelijk 1.90m. Daarnaast zijn de accommodaties voorzien van dekbedden of dekens. Naar aanleiding van deze (en andere reviews) worden er verbeteringen gedaan op de camping zodat het nog gezelliger en leuker wordt.

Met vriendelijke groet, Sanne van Château d'Arvid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Château D'Arvid in Villerville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Château D'Arvid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Château D'Arvid scoort een 6.03 uit 10 op basis van 33 reviews.