Camping Capfun Le Château D'Arvid

Meer camping info

44 reviews over Camping Capfun Le Château D'Arvid

• 5Familie van 320-08-2020

Niet voor herhaling vatbaar

De Speeltuin en het buitenzwembad waren leuk en dat was het dan ook. Binnenzwembad was wel wat troebel Water en verouderd 99% Fransen (maar mogelijk is dat normaal minder ivm COVID) animatie Frans Niet eens Engelse vertaling dus geen idee of er iets leuks te doen was. Telefoon met 3/4 g werkte zeer minimaal tot uren niet. Ook niet telefonisch bereikbaar Eetgelegenheid nodigde niet echt uit Daar hingen vooral de vaste gasten en het camp fun personeel rond De Pizzas waren wel lekker 😇 stokbrood en smacks ook lekker en dag vers Veel vaste camping gasten type..... niet echt een veilig gevoel en het vrije camping gevoel Kinderen kunnen niet echt vrij bewegen of zelfstandig op pad op de camping ivm autos, smalle straatjes, typisch volk (onze mening uiteraard ) De Mobile home was in redelijke staat maar zeker niet voor herhaling vatbaar 3 dagen geen warm water! We zijn ipv de geboekte week een midweek gebleven Gereisd in aug, 2020

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Annemieke22-07-2020

Voldoende maar niet voor herhaling vatbaar

De camping ligt in een werkelijk prachtige omgeving. De mensen die er werken zijn vriendelijk. Echter de naam Chateau D’Arvid klinkt luxer dan de camping is. De stacaravans zijn erg dichtbij elkaar en dichtbij de weg geplaatst. Kleine kinderen hebben daardoor nauwelijks speelruimte en je moet altijd alert zijn of er geen auto’s aankomen. Speelgedeelte voor kinderen (piratenschip, luchtkussens) in het bos is erg leuk! Stacaravan met veranda (6pers) was van goede kwaliteit. Zwembadgedeelte met glijbanen buiten is prima, water is verwarmd maar nog steeds aan de koude kant. Zwembad binnen is armoedig en viezig. Het water in het baby/peuterbad is te diep en er is geen babyvermaak. Restaurant verschrikkelijk; tllicht en plastic stoeltjes. Animatie is enkel Franstalig. Wachttijd om in te checken bij aankomst was twee uur. En je krijgt wegwerplakens als lakenpakket.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 5Eelke08-07-2020

Teleurstellend.

Matige camping. Veel fransen, maar dat vind ik niet zo erg. Chalet redelijk. Keukengerei heel beperkt. Slechts 1 soeppan en twee steelpannetje en twee koekepannen. Weinig ruimte in chalet en ook weinig privacy. Je kijkt zo bij de overburen in de chalet. Brandmelder zat er niet meer in. Tafel licht beschadigd. Wel mooie omgeving, maar wel wat afgelegen voor leuke activiteiten. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar dat had met het weer te maken. Personeel wel vriendelijk. Restaurant zeer ongezellig. Je zit op plastic stoeltjes.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    7Suus06-08-2019

Prima vakantie!

Leuke vakantie gehad. Huisje (Habana top tv was schoon en nieuw, incl vaatwasser en vriezer). Wij hadden een goede ligging tussen de Franse vaste bewoners (er zijn ook plekken waar je dicht op elkaar zit). Speeltuin leuk, miniclub enkel Franstalig, geen gebruik van gemaakt. Vermaak kleine kinderen prima (5 en 7 jr), vooral 's avonds, minidisco, optocht over het park en leuke shows. Winkeltje alleen voor stokbroodje en eventueel vergeten dingen (3 planken). Zwembad overzichtelijk en leuk, mag wel wat beter schoongemaakt worden. Restaurant sober maar met goede (afhaal) pizza. Omgeving prachtig! Al met al een leuke vakantie met vriendelijk personeel en goede service!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Cornelis06-08-2019

Tokkie camping !!!

De 4 persoons mobile home's zijn NIET geschikt voor 4 personen. Erg dicht op mekaar. 1,5 meter tussen de veranda's. Wij waren volledig ingesloten door kettingrokende Fransozen. Capfun kan de optie "rookvrije mobile home" maar beter weg halen. We hebben een astmatische dochter dus wij zijn naar binnen gegaan. Maar door het warme weer de deuren los gedaan en de rook kwam gelijk naar binnen. Door de vaste gasten word stelselmatig te hard gereden over de smalle paden. Animatie: Volledig in het Frans. Restaurant: Vies oud plastic meubilair. Bediening kan of wil geen Engels spreken. De vaste kliek Franzen beschouwd dit als HUN stamkroeg. Zwembad: Leuk voor de kinderen. De slippers van onze dochter werden meegenomen door een volwassen man en zijn tot op heden spoorloos. Van zaterdag tot zaterdag geboekt. Maar na drie dagen al weg gegaan. Dochter kon niet langer tegen de sigaretten rook. Wat een tokkie camping!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Roy31-07-2019

Heerlijk weekje gehad op deze camping

Wij hebben een heerlijk weekje gehad op deze camping met onze dochter van 10 maanden. Huisjes zijn zo goed als nieuw en wij hadden een mooi plekje. Omgeving zeer mooi en vooral de invasiestranden zijn een aanrader. Minpunt is de franse taal. Een enkeling kan engels. Wij hebben ons wel kunnen redden, met het houdt niet over. Veel grote (echt mega!) supermarkten op 10 a 15 minuutjes rijden. Ook is er een klein (echt klein!) winkeltje op het park. Zwembad is heerlijk om te verkoelen en genoeg vertier voor kinderen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5De groot05-05-2019

Geen aanrader

Camping met franse slag. Speeltuin schitterend maar eromheen heel armoedig. En dat is de hele camping. Zwembaden buiten goed maar eromheen dramatisch. De stacaravan was vrij nieuw en schoon. Stond alleen schuin en op het noorden. Eromheen een klein stukje grond met grind en kuilen. Omgeving fantastisch! Veel vaste franse campinggasten en de autos rijden keihard over de camping.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    8Fam. H26-08-2018

Prima vakantie gehad!

Net thuis van week chateau d' arvid. Wij zaten in een nieuwe mobile home (veldje S), deze was schoon, netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt. Tip: je kunt deze boeken voor 4/6 personen, maar ga maar van 4 uit, anders moeten er 2 op de bank die je ombouwt tot bed. Nu sliepen onze kinderen op 1 kamer en wij hadden een prima bed. Huisje met vaatwasser. Leuke mini club, Franstalig maar ook een Nederlandse dame (Gwenn) die onze meiden prima heeft opgevangen. Wat voorgangers al zeggen, er zijn Nederlanders, maar die zitten verspreid over de camping, wij zaten tussen allemaal Fransen. Geen probleem voor ons, jonge kinderen hebben toch zo contact. Grotere supermarkt in Touques, ongeveer 10 minuten rijden (zit ook een Lidl!) En een coccimarket in dorpje zelf op 3 minuten rijden. Honfleur is erg leuk (15 min rijden) met reuzenrad en carrousel. Mooie botanische tuin ook in Honfleur. Wij hebben een top tijd gehad op deze actieve camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Fam.de G.11-08-2018

Wij zouden hier zeker weer naartoe gaan.

Mooie chalet met overdekte veranda en leuk ingericht. Zwembad is prima met verwarmde baden en veel ligstoelen en ruimte. Pannakooien en speeltuintjes voldoende aanwezig evenals veel jeux de boules banen. s'Avonds veel vertier, van musical, hypnoseshow tot schuimparty, iedere avond wel iets. Weinig Nederlanders, veel vaste Franse gasten op de camping. Overdag is de kidsclub van 4-12 jaar, waar de kinderen vermaakt worden. Dit werd oa door een nederlandse dame gedaan. Mooie omgeving met prachtige stranden dichtbij. Wel overal betaald parkeren, of je moet heel ver willen lopen. Nadeel op de camping is dat er geen echt campingwinkeltje is, supermarkten zijn wel in de buurt. Restaurant is laat open en tot 22:00 kun je o.a heerlijke pizza's bestellen met frites.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Rose Bredewout28-07-2018

Mooie omgeving

Vriendelijke medewerkers en in het bijzonder Gwenn van de Nederlandse animatie die elke dag wel even een praatje kwam maken. De mobilhomes ( 4-6 persoons) zijn ruim en beschikken over een fijne veranda en zelfs een vaatwasser. Wel vonden wij dat je niet heel veel privacy hebt, de mobile home waar wij in verbleven had geen tuintje en stond naar onze mening veel te dicht naast en tegenover de omringende mobilhomes. Er zijn twee kleine zwembaden een glijbanencomplex en een binnenbad, nu in het hoogseizoen is dit te weinig voor deze camping maar er wordt aan een nieuw zwembad gewerkt. Omgeving is prachtig, D-day stranden zijn wel even rijden maar in de directe omgeving kan je leuke dorpjes zoals Deauville en Honfleur bezoeken. Op een minuut of 10 rijden ligt het strand van Pennedepie, honden zijn welkom. Onze hond heeft er zich prima vermaakt en wij vonden het heerlijk om daar een avondwandeling te maken en de zon in de zee te zien zakken

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair