Villerville

We hebben een aantal aanbieders voor Villerville voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Villerville voor je op een rij gezet:

Reviews over Villerville

Super mooie omgeving om tot rust te komen

Simoon,
    15-5-2018

We stonden hier op de camping met een waanzinnig uitzicht. Zo mooi maak je nooit mee. Wanneer je je tent uitloopt zie je meteen de blauwe zee voor je met de rotsen, adembenemend! Ook het omliggende stadje is heerlijk om doorheen te slenteren, met leuke restaurantjes, winkeltjes en markt!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi :)

Elza,
    10-8-2017

De foto is van het plaatsje "Honfleur" dit is zeker de moeite waard om te bezichtigen. De plaats "Villerville" is ook leuk maar minder indrukwekkend. De omgeving is erg mooi ik had dit niet willen missen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een historie

Onno,
    21-9-2014

Villerville een gehucht tussen Honfleur en Trouville. Je bent er al door voordat je het plaatsnaambord hebt gelezen. Wij hebben hier een huis gehuurd via touroperator en we hebben een geweldige tijd gehad. Het is een perfecte uitvalsbasis om de invasie stranden van Normandië te bezoeken. Een aanrader voor een ieder die van geschiedenis houdt. Daarnaast is het strand in Villerville een heerlijke plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in Sat Aug 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Villerville scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews