Reviews over Villerville

Prima vakantie gehad!

Fam. H,
    26-8-2018

Net thuis van week chateau d' arvid.

Wij zaten in een nieuwe mobile home (veldje S), deze was schoon, netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt. Tip: je kunt deze boeken voor 4/6 personen, maar ga maar van 4 uit, anders moeten er 2 op de bank die je ombouwt tot bed. Nu sliepen onze kinderen op 1 kamer en wij hadden een prima bed. Huisje met vaatwasser.

Leuke mini club, Franstalig maar ook een Nederlandse dame (Gwenn) die onze meiden prima heeft opgevangen.

Wat voorgangers al zeggen, er zijn Nederlanders, maar die zitten verspreid over de camping, wij zaten tussen allemaal Fransen. Geen probleem voor ons, jonge kinderen hebben toch zo contact.

Grotere supermarkt in Touques, ongeveer 10 minuten rijden (zit ook een Lidl!) En een coccimarket in dorpje zelf op 3 minuten rijden.

Honfleur is erg leuk (15 min rijden) met reuzenrad en carrousel. Mooie botanische tuin ook in Honfleur.

Wij hebben een top tijd gehad op deze actieve camping!

Wij zouden hier zeker weer naartoe gaan.

Fam.de G.,
    11-8-2018

Mooie chalet met overdekte veranda en leuk ingericht. Zwembad is prima met verwarmde baden en veel ligstoelen en ruimte. Pannakooien en speeltuintjes voldoende aanwezig evenals veel jeux de boules banen. s'Avonds veel vertier, van musical, hypnoseshow tot schuimparty, iedere avond wel iets. Weinig Nederlanders, veel vaste Franse gasten op de camping. Overdag is de kidsclub van 4-12 jaar, waar de kinderen vermaakt worden. Dit werd oa door een nederlandse dame gedaan. Mooie omgeving met prachtige stranden dichtbij. Wel overal betaald parkeren, of je moet heel ver willen lopen. Nadeel op de camping is dat er geen echt campingwinkeltje is, supermarkten zijn wel in de buurt. Restaurant is laat open en tot 22:00 kun je o.a heerlijke pizza's bestellen met frites.

Mooie omgeving

Rose Bredewout,
    28-7-2018

Vriendelijke medewerkers en in het bijzonder Gwenn van de Nederlandse animatie die elke dag wel even een praatje kwam maken. De mobilhomes ( 4-6 persoons) zijn ruim en beschikken over een fijne veranda en zelfs een vaatwasser. Wel vonden wij dat je niet heel veel privacy hebt, de mobile home waar wij in verbleven had geen tuintje en stond naar onze mening veel te dicht naast en tegenover de omringende mobilhomes. Er zijn twee kleine zwembaden een glijbanencomplex en een binnenbad, nu in het hoogseizoen is dit te weinig voor deze camping maar er wordt aan een nieuw zwembad gewerkt. Omgeving is prachtig, D-day stranden zijn wel even rijden maar in de directe omgeving kan je leuke dorpjes zoals Deauville en Honfleur bezoeken. Op een minuut of 10 rijden ligt het strand van Pennedepie, honden zijn welkom. Onze hond heeft er zich prima vermaakt en wij vonden het heerlijk om daar een avondwandeling te maken en de zon in de zee te zien zakken

Heerlijke vakantie

Jorinde,
    22-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie ligging van de camping. Huisje helemaal in orde. Zwembaden en glijbanen vielen erg in de smaak bij de kinderen. Animatieteam ook in het Nederlands. Bijna iedere avond was er een optreden. Een prima camping om op vakantie te gaan.

Sanne van Château d'Arvid, Sales, 20-2-2018

Beste Jorinde,

wat leuk om deze beoordeling te lezen. Wie weet zien wij u eens terug op een andere Capfun camping!

Groetjes Sanne van Château d'Arvid

Leuke middel grote camping zonder glamping!!!

Fam hubert,
    31-7-2017

Fijne camping met mix van vaste plaatsen en caravan verhuur. Volwassen begroeiing. Camperen voor tenten tussen klein bos (vrije keuze plaats, geen vakken) of op enkele campingplaatsen. Middelgrote zwembaden verwarmd en onverwarmd, buiten- en binnenbad. Leuke glijbanen apart. Leuke animatie ook in NL.

Helaas geen winkeltje, maar brood kan iedere dag besteld worden.

Voor wie geen drukke, " schreeuwende" camping wil en zonder WiFi kan....top camping

Leuke grote boomklimactiviteit in de buurt voor groot en klein. Tevens in maanden juni t/M sept leuke maislabyrint op 10 min afstand.

Strand is wel op 1500m afstand maar dit kan alleen lopend en is niet aan te raden met kids. Met auto binnen 10 min bereikbaar.

De pizza's in het restaurant zien er heel lekker uit (zelf niet geprobeerd).

Sanitair schoon maar verouderd.

Sanne, Château d'Arvid, Sales, 6-3-2018

Beste familie Hubert,

Bedankt voor de review. Wij bieden inderdaad verhuur van accommodaties en kampeerplaatsen voor tenten. Op 1.5km bevindt zich een winkel met basisbenodigdheden en op 6km zijn er supermarkten, zoals vermeld op de website. Het brood wordt verzorgd door het restaurant, dat uitgebaat wordt door een externe persoon. Het is een rustige camping gelegen in een beboste en heuvelachtige omgeving. Er is een blauwe Fun Dose en dit betekent dat er enkele avonden per week animatie is.

Groetjes Sanne van Château d'Arvid.

Villerville scoort een 7,5 uit 10, op basis van 12 reviews