Hotel Ibis Deauville Villers Plage

FrankrijkNormandiëVillers-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibis Deauville Villers Plage voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews

7.7GoedScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Ibis Deauville Villers Plage

• 8Ludie Frijters26-07-2018

Genoten van een fijn verblijf

Ideaal gelegen tegenover het grote zandstrand. Het hotel is netjes en heeft gratis wifi en parkeerplaats. Ook het ontbijt is inbegrepen in de prijs. Lekker vers brood, jus d’orange en prima koffie. Verder eenvoudig ontbijt. Maar voor ons prima. Klein leuk centrum op ongeveer 1 km. Ook in de omgeving genoeg te zien. Aan de boulevard, alleen even oversteken, zit ook een prima restaurant. Niet goedkoop maar wel erg lekkere gerechten. Zowel vis en zeevruchten, als vleesgerechten. Via Travelbird geboekt. We kregen ook nog een fles cider als Normandisch geschenkje.

• 8Hubert Deputter02-03-2010

Zonder verrassingen

Ligging vlak aan het strand maar wel een wandeling van meer dan 1 km naar het centrum. Kamers zoals te verwachten van een Ibis-hotel. Wij hadden wel een moeite met het zeer harde bed. Ontbijt meer dan voldoende. Anders daar niets gegeten. Zeer vriendelijk onthaal.

• 7Carl28-11-2008

Redelijk

Goede ligging, vlak aan strand van Villers-sur-Mer. Prijs/kwaliteit al bij al OK. Snack Service in hotel bedroevend. Men slaagt er niet in om 4 lasagnas tegelijkertijd warm op te dienen.

Hotel Ibis Deauville Villers Plage info

Facilities