Camping Bellevue

Contact

261 reviews over Camping Bellevue

• 6Michael de Groot29-07-2012

Mooie omgeving, eenvoudige camping

Camping Bellevue ligt vlakbij het leuke stadje Villers sur Mer. De camping zelf is niet heel bijzonder. Wel lekker rustig maar het winkeltje mag eigenlijk nauwelijks zo genoemd worden en voor kinderen is er weinig te doen; ondanks dat touroperator zegt dat er animatie is in het hoogseizoen hebben wij daar niets van gemerkt. Wel een uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes in de fantastische streek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 3vos27-07-2012

Waardeloze camping

Sanitair van het jaar nul. Niet eens toiletpapier, waar zie je dat tegenwoordig nog!! Verder niet netjes. Campingplaatsen waar je totaal geen campinggevoel van krijgt. Hoge hagen ( veel te hoog!) Bijna alleen maar mobilhomes, dus wil je kamperen, niet hier. Vriendelijkheid van het personeel was ver te zoeken. afstand tot de zee: verder als dat ze beweren.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7A.Maas14-07-2012

camping op een heuvel. Erg steil.

De camping maakte een verzorgde indruk. Het bestaat voor het grootste deel uit vaste caravans of moblie homes. En een klein gedeelte huur caravans en sta-plaatsen. De camping ligt op een heuvel. Het is een hele klim om vanuit het stadje naar de camping te lopen. Vanuit onze caravan hadden wij alleen uitzicht op de andere caravans en de omheining. Vanuit een ander deel van de camping heb je een prachtig vergezicht. Op de camping is niet veel te doen. Er is een kleine kantine waar je ook wat kunt eten. En er is een klein asortiment aan boodschappen te koop, Wel duur. 's avonds was de kantine gesloten toen wij er waren. Het zwembad was overdekt. Het personeel was wel vriendelijk. De prijs kwaliteit vond ik prima. De mobile home was voor ons tweeën groot genoeg. Goed ingericht, maar te zachte matrassen. De auto mag bij de caravan staan. maar bij ons was een put. We kwamen niet omhoog. Dus auto bij de ingang neergezet.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 5Piet van Heeswijk29-06-2012

Hr

Wij hebben Bellevue bezocht van 27-05-2012 tot 10-06-2012. geboekt via touroperator. Wij dachten de Bali te boeken maar deze caravan en plaats was veelkleiner als wij gedacht hadden. De camping op zich ziet er goed uit'. Het personeel is ook vriendelijk. De supermarkt moet je zich niets bij voorstellen. Wij gaan hier niet meer terug.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Marleen10-10-2008

Goed maar niet spectaculair

Mooie, fris ogende camping op een helling met vooral veel vaste staanplaatsen in de vorm van huisjes. Vlakbij de ingang konden we uit een stuk of 5 plekken kiezen om te staan. Het sanitair is gedateerd maar schoon en er is voldoende warm water om te douchen. In de periode dat wij er waren was er geen brood verkrijgbaar en winkels zijn er niet in de directe omgeving. Het centrum van het stadje ligt op zo'n 2 km afstand. Daar zijn voldoende bars, winkels en restaurants te vinden. Ook is er een prachtig breed zandstrand.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Eefje Janssen03-07-2008

Prima camping, ligt helaas wel op een heuvel, waardoor het strand bereikt moet worden dmv de auto. De hellingen op fietsen valt tegen. Lekker zwembad. Villers-sur-mer is een heel leuk stadje, een oude badplaats.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Sampie25-05-2008

een mooie rustige camping langs de doorgaande weg naar villers-sur-mer. op de camping veel seizoens plaatsen en sta caravans, met daar tussen een enkele plaats voor een tent. bij aankomst kregen we een rondleiding op een golf karretje. het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. de camping is een goeie uitval basis voor tripjes in de omgeving of als door reis camping naar het zuiden.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2008

• 7Meijer08-09-2006

Op zich een prima camping die vooral geschikt is als doorreiscamping. Weinig speelgelegenheid voor kinderen, speeltuintje in een afgelegen hoek van de camping. Wel een fijn zwembad en het beheerdersechtpaar is erg vriendelijk. Villers sur Mer is een leuke badplaats met een mooi strand.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2006