Camping Bellevue

Camping Bellevue
7,9

4 tips over Camping Bellevue

Mandy van den Berg, 15-8-2013
Dorpjes in de omgeving zijn ook zeker even de moeite waard eens te bezichtigen. Bijvoorbeeld, Deaville Trouville, Honfleur, Cabourg.
van Bebber-van der Meer, 18-8-2012
Strand, Trauville-Deauville, Caen, Juno beach museum
A.Maas, 14-7-2012
Ga meteen bij de uitgang naar rechts, als je te voet naar de stad gaat. Dan kom je via een landweggetje op de grote weg. Bij de receptie liggen folders over allerlei bezienswaardigheden in en om Villers. Wij zijn met de auto naar alle kleine plaatsjes geweest en hebben er gewandelt. Het viel me op dat de binnenwegen erg steil zijn. En dat deze wegen niet al te best zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue voor je op een rij gezet:

Piet van Heeswijk, 29-6-2012

De camping zou bepaalde plaatsen doorgankelijk moeten maken zodat je over de camping rond kan lopen .

Nu loop je jezelf steeds vast.en moet je dezelfde weg weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue voor je op een rij gezet: