Camping Bellevue

Camping Bellevue
7,9

21 reviews over Camping Bellevue in het Nederlands

Anders

Mooie, rustige en schone camping

Willem Jan
6-8-2018

Mooie, rustige en schone camping. Prachtig strand bij Villers, wel stukje lopen door steile straatjes. Parkeren in Villers-sur-Mer is op sommige tijdstippen even zoeken.

Meer warme douche en teras mag groter en gezelliger en miste camping winkel en vondt het jammer zwembad overdekt maar was een super leuke gezellige camping

Beste vakantie ooit

Christel
    9-7-2018

Beste vakantie ooit. Kindvriendelijk. Uitstekende en propere accomodatie.

zeer verzorgde camping

Verhaegen Gustaaf
    12-5-2018

4 steren camping maar met een waarde van 5 sterren

Tegenvaller

Maartje
        3-9-2017

Aardig personeel,, geen winkeltje op camping of in omgeving, zeer klein zwembad. Wasmachine met plakband gemaakt.

Uitstort chemisch toilet kapot, na week nog steeds.

Veel stacaravans met vaste bezoekers,

alle camping plaatsen lopen zeer schuin.

Beperkt sanitair.

Zee zeker niet op loopafstand!

Mooi strand en leuk stadje.

Geen aanrader, benieuwd waar de sterren op gebaseerd zijn?

Tegenvaller

Dijkstra
        26-8-2017

Personeel spreekt goed engels en brengt je naar je verblijf. Er zijn maar weinig huurcarvans de rest is allemaal in eigen bezit van fransen . De hagen zijn heel hoog , je hebt het gevoel dat je in een hokje zit. Het strand is ongeveer 2 km vanaf de camping. Dit loopt stijl naar beneden om er te komen en stijl omhoog weer terug zonder stoep. Als je naar het strand gaat met de auto moet je zoeken om een parkeerplek. Is er erg druk. Strand zelf is super ! Zwembad op de camping is erg klein, er is weinig te doen voor kinderen. Het winkeltje stelt niks voor . Voor activiteiten moet je min 30 minuten rijden met de auto. Wel is er een bowlingbaan en een golfbaan in het dorpje. Chalet was niet heel schoon en aan de krappe kant. In het chalet is geen blikopener, maatbeker, bier/ wijn/ frisglazen, opscheplepels, waterkoker of fluitketel en zeer slechte pannen, alles brand meteen aan.

Niet meer

plantinga
        1-8-2017

Matige camping geboekt via touroperator. Geen camping gevoel, met name stacaravans van Franse eigenaren. Camping niet op loopafstand van dorpje of strand en verder is er op de camping zelf weinig te doen. We begrijpen niet dat touroperator dit nog aanbiedt. We zijn eerder vertrokken dan gepland.

geen kindercamping

henk
        4-5-2017

De camping was overduidelijk net open(begin april). De camping is meer een caravanpark, waarvan meer dan de helft van de caravans in privé bezit zijn. Echte campingplaatsen zijn er eigenlijk nauwelijks. Enorm desolate indruk in deze periode. Campingwinkel stelt niks voor in deze periode en is onduidelijk open, soms wel om 8 uur voor broodjes en soms pas om 9 uur. Personeel kan het allemaal niet boeien. Zitten vooral met peukie in eigen bar. Ja het heeft een leuk zembadje, maar water is niet echt warm en babydeel(zowel in hoofdzwembad als in aparte kinderhal) is ijskoud. Er is 1 uur per dag een springkussen en er is een klimrek. Maar alles bij elkaar opgeteld geeft het geen vakantiegevoel. Voor iets oudere kinderen ontbreekt eigenlijk ieder vermaak in deze periode en is er ook geen speelveldje. Qua afstand kan je lopen naar strand maar dit is drukke doorgaande weg zonder stoep. Vlakbij wel leuke bowlingbaan en mini golf.

Geen campinggevoel

JVB83
        22-8-2016

Augustus 2016 een week hier een stacaravan gehuurd. Deze was basic maar wel netjes.

TIP; Neem eigen kussens mee. De aanwezige kussens zijn erg dun en zacht.

Het lijkt dat een groot deel van de stacaravans gekocht zijn door fransen die er dan zelf de vakantie doorbrengen. De vrij hoge hagen zorgen er helaas voor dat ieder zijn eigen 'hokje' heeft. Wij misten mede hierdoor het campinggevoel waarbij je meer contact hebt met de mensen om je heen.

Als je met de auto naar het strand wil kun je dit het beste doen voor 10:00. Dan is het nog niet druk en kun je wellicht parkeren aan de boulevard. (€0,50 / 30min).

Voor de vakantie al gelezen dat de campingwinkel tegenviel. Dit werd bevestigd toen we hier naar op zoek gingen.

Aardige mensen

Jos en Irene
        2-7-2016

Hadden een mobile home voor twee weken via touroperator.

Zeer eenvoudig accommodatie.

Let wel, geen opscheplepels, garde, schaar, waterkoker/fluitketel, limonade/bierglazen.

Je wordt keurig naar je plaats gebracht en binnengelaten.

Op het eerste gezicht prima.

Na twee dagen wilde we de afzuigkap gaan gebruiken maar was te vies om aan te zetten. Hadden hier meteen bij aankomst naar moeten kijken en waren dus te laat om dit alsnog te melden, vonden wij.

Wel een les voor een volgende keer.

Is overigens een apparaat wat terug naar binnen blaast en niet naar buiten.

Tip: controleer even de keuken kastjes van binnen.

800 euro in het hoogseizoen is wel erg veel voor deze mobile home.

Verder prima camping met aardig personeel. Prachtige omgeving en centraal gelegen voor van alles en nog wat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue in Villers-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.