Reviews over Villers-sur-Mer

lozano,
    16-8-2018
    Céline – Hôtesse d’accueil, Proprietaire, 21-8-2018

Bonjour,

Merci de nous avoir partagé votre avis !

Nous sommes ravi que votre séjour vous ai plu !

A bientôt !

Mooie, rustige en schone camping

Willem Jan,
    6-8-2018

Mooie, rustige en schone camping. Prachtig strand bij Villers, wel stukje lopen door steile straatjes. Parkeren in Villers-sur-Mer is op sommige tijdstippen even zoeken.

Meer warme douche en teras mag groter en gezelliger en en

De Ridder,
    4-8-2018

Meer warme douche en teras mag groter en gezelliger en miste camping winkel en vondt het jammer zwembad overdekt maar was een super leuke gezellige camping

Genoten van een fijn verblijf

Ludie Frijters,
    26-7-2018

Ideaal gelegen tegenover het grote zandstrand. Het hotel is netjes en heeft gratis wifi en parkeerplaats. Ook het ontbijt is inbegrepen in de prijs. Lekker vers brood, jus d’orange en prima koffie. Verder eenvoudig ontbijt. Maar voor ons prima. Klein leuk centrum op ongeveer 1 km. Ook in de omgeving genoeg te zien. Aan de boulevard, alleen even oversteken, zit ook een prima restaurant. Niet goedkoop maar wel erg lekkere gerechten. Zowel vis en zeevruchten, als vleesgerechten. Via Travelbird geboekt. We kregen ook nog een fles cider als Normandisch geschenkje.

Beste vakantie ooit

Christel,
    9-7-2018

Beste vakantie ooit. Kindvriendelijk. Uitstekende en propere accomodatie.

Villers-sur-Mer scoort een 8,1 uit 10, op basis van 22 reviews