Camping Barre Y Va

7 reviews over Camping Barre Y Va in het Nederlands

Doorrijden!!

Familie van Tilburg,
19-8-2018

Ontvangst zeer stug en onvriendelijk, met name de eigenaar.

Eten is ronduit schandalig te noemen met cheeseburgers uit de magnetron!! Wanneer je de eigenaar hierop aanspreekt wordt hij heel boos. Gaat schreeuwen en wil dat je vertrekt van de camping of hij haalt de hond erbij...……. Treurige bedoening, nog nooit zoiets meegemaakt, schandalig!

Gereisd met partner in juli 2018

Middelmatig maar voor doorreis prima

Gertie,
5-8-2018

Voor doorreiscamping wel oké. We hebben een kleine 2 km gelopen om in het dorpje te gaan eten. Dorpje is wel sfeervol. Op de camping zelf vond ik de ontvangst niet erg vriendelijk. Ook redelijk duur en sanitair middelmatig. Als het zwembad iets langer open was gebleven was dat was heerlijk geweest. Kinderen vonden de speel gelegenheid wel erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

doorreiscamping

fam d,
23-9-2017

gebruikt als doorreiscamping

camping met eigenaren die alleen frans spreken

camping ligt aan een drukke doorgaande weg maar s'nachts weinig last gehad

sanitair is erg sober, wel schoon

zwembad was dicht

om wat te eten te krijgen moesten we eerst pinnen in het dorp

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Stug en onvriendelijk

Nik
8-8-2015

Door acties van de varkensboeren strandden we op deze camping, vlak bij de Pont de Brotonne. De ontvangst was niet bepaald vriendelijk, de plek die we toegewezen kregen was niet echt slecht, maar wel helemaal aan het eind van de camping, vlak bij de geiten (stank) en een mesthoop. Het sanitair zag er niet verzorgd uit en er was geen warm waterkraan bij de afwasbakken. Bij het inleveren van de slagboomkaart om de borg terug te krijgen liet mevrouw me gewoon 5 minuten wachten terwijl ze op haar computer zat te staren. Geen goedemorgen of wat dan ook. Gewoon negeren en geen woord gezegd. Ook op mijn vragen over de stakingen ( in het Frans) gaf ze geen antwoord. Camping ligt aan een drukke weg, maar heeft wel een mooi uitzicht op de Seine.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima doorreis camping

Michiel
30-9-2014

Camping is niet veel. Plaatsen zijn ruim, maar het gras is zeer hobbelig. Met een flinke caravan ben je flink aan het trekken om hem door het knollenveld op zijn plek te zetten. De eigenaars zijn typisch frans. Stug maar wel heel vriendelijk. Sanitair is volgens mij net vernieuwd en is prima. Douchhokjes zijn wat klein. Op de gehele camping is wifi beschikbaar. Het eten is werkelijk niets, en als je wat wil halen hou het dan bij patat. Toen wij er waren werd het zwembad aangelegd. Dat zou voor kinderen een welkome toevoeging zijn. Voor de rest is het een rustige camping, maar voor een kort verblijf aangezien het aan een doorgaande weg ligt. Voor honden is het een ramp, je hebt niet echt een uitlaat plek op loop afstand. Je met de auto er op uit.

Gereisd met partner in juni 2014

Nooit weer

KLM. Palfenier
3-8-2010

De camping ligt aan een zeer drukke weg, waar 90 km per uur gereden mag worden. Dat doet men dan ook en nog harder ook. De verkeersoverlast is dan ook heel erg. Jammer, want de ligging aan de Seine is erg leuk. Vanaf je plek kun je grote schepen voorbij zien komen.

Wij hadden een mooie plek, maar de meeste plaatsen zijn aan de kleine kant. Het sanitair is ouderwets en niet altijd even schoon. De automatische verlichting gaat snel uit, zodat je in het donker staat te douchen.

Wij reisden met de ACSI campingcard en in dit boek staat dat er een zwembad aanwezig is. Dit is echter het even verderop gelegen gemeentelijke zwembad, dat alleen in de maanden juli en augustus open is.

Gereisd met partner in juni 2010

rosseel kurt
20-7-2010

heel rustige camping langs de seine. grote plaatsen. Uitbaters heel vriendelijk en attentvol. ideaal voor mensen die van rust houden.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Barre Y Va in Villequier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Barre Y Va zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.