Camping Barre Y Vastersterster

3.2Onvoldoende

Frankrijk, Normandië, Villequier

Op vakantie geweest naar Barre Y Va?

3.2Onvoldoende

• 3.1Eetgelegenheden
  • 2.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

24 reviews over Camping Barre Y Va

• 2019
    2John C.21-10-2019

Walgelijk, nog niet eens 1 ster waard.

Onvriendelijk en heel smerig sanitair. Had hier een foto van gemaakt en bij de receptie laten zien, helaas alleen een schouderophalen. Het interesseert ze niet. Heel jammer, want qua lokatie zou men er een hele mooie camping van kunnen maken.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    1Familie van Tilburg19-08-2018

Doorrijden!!

Ontvangst zeer stug en onvriendelijk, met name de eigenaar. Eten is ronduit schandalig te noemen met cheeseburgers uit de magnetron!! Wanneer je de eigenaar hierop aanspreekt wordt hij heel boos. Gaat schreeuwen en wil dat je vertrekt van de camping of hij haalt de hond erbij...……. Treurige bedoening, nog nooit zoiets meegemaakt, schandalig!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Gertie05-08-2018

Middelmatig maar voor doorreis prima

Voor doorreiscamping wel oké. We hebben een kleine 2 km gelopen om in het dorpje te gaan eten. Dorpje is wel sfeervol. Op de camping zelf vond ik de ontvangst niet erg vriendelijk. Ook redelijk duur en sanitair middelmatig. Als het zwembad iets langer open was gebleven was dat was heerlijk geweest. Kinderen vonden de speel gelegenheid wel erg leuk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6fam d23-09-2017

doorreiscamping

gebruikt als doorreiscamping camping met eigenaren die alleen frans spreken camping ligt aan een drukke doorgaande weg maar s'nachts weinig last gehad sanitair is erg sober, wel schoon zwembad was dicht om wat te eten te krijgen moesten we eerst pinnen in het dorp

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Nik08-08-2015

Stug en onvriendelijk

Door acties van de varkensboeren strandden we op deze camping, vlak bij de Pont de Brotonne. De ontvangst was niet bepaald vriendelijk, de plek die we toegewezen kregen was niet echt slecht, maar wel helemaal aan het eind van de camping, vlak bij de geiten (stank) en een mesthoop. Het sanitair zag er niet verzorgd uit en er was geen warm waterkraan bij de afwasbakken. Bij het inleveren van de slagboomkaart om de borg terug te krijgen liet mevrouw me gewoon 5 minuten wachten terwijl ze op haar computer zat te staren. Geen goedemorgen of wat dan ook. Gewoon negeren en geen woord gezegd. Ook op mijn vragen over de stakingen ( in het Frans) gaf ze geen antwoord. Camping ligt aan een drukke weg, maar heeft wel een mooi uitzicht op de Seine.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Michiel30-09-2014

Prima doorreis camping

Camping is niet veel. Plaatsen zijn ruim, maar het gras is zeer hobbelig. Met een flinke caravan ben je flink aan het trekken om hem door het knollenveld op zijn plek te zetten. De eigenaars zijn typisch frans. Stug maar wel heel vriendelijk. Sanitair is volgens mij net vernieuwd en is prima. Douchhokjes zijn wat klein. Op de gehele camping is wifi beschikbaar. Het eten is werkelijk niets, en als je wat wil halen hou het dan bij patat. Toen wij er waren werd het zwembad aangelegd. Dat zou voor kinderen een welkome toevoeging zijn. Voor de rest is het een rustige camping, maar voor een kort verblijf aangezien het aan een doorgaande weg ligt. Voor honden is het een ramp, je hebt niet echt een uitlaat plek op loop afstand. Je met de auto er op uit.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 6KLM. Palfenier03-08-2010

Nooit weer

De camping ligt aan een zeer drukke weg, waar 90 km per uur gereden mag worden. Dat doet men dan ook en nog harder ook. De verkeersoverlast is dan ook heel erg. Jammer, want de ligging aan de Seine is erg leuk. Vanaf je plek kun je grote schepen voorbij zien komen. Wij hadden een mooie plek, maar de meeste plaatsen zijn aan de kleine kant. Het sanitair is ouderwets en niet altijd even schoon. De automatische verlichting gaat snel uit, zodat je in het donker staat te douchen. Wij reisden met de ACSI campingcard en in dit boek staat dat er een zwembad aanwezig is. Dit is echter het even verderop gelegen gemeentelijke zwembad, dat alleen in de maanden juli en augustus open is.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010

• 9rosseel kurt20-07-2010

heel rustige camping langs de seine. grote plaatsen. Uitbaters heel vriendelijk en attentvol. ideaal voor mensen die van rust houden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2010

1 tip over Camping Barre Y Va

• Michiel, 30-09-2014

Er staat dat er een zwembad en tennisbaan aanwezig zijn. Dit zit er naast maar moet je apart voor betalen.

1 vraag over Camping Barre Y Va

• welvering, 25-02-2018

openingtijden 2018

wanneer gaat de camping open

Camping Barre Y Va info

• Aantal sterrenstersterster