Vierville-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Vierville-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Vierville-sur-Mer

Dorp met veel historie

Mary ,
    10-12-2013

In Vierville is nog heel veel wat je aan D-Day doet denken. Niet alleen de overblijfselen van de landing maar ook de monumenten die er geplaatst zijn langs de stranden. Aan de boulevard enkele hotels en restaurants

Gereisd met partner in juni 2013

zeer mooi

Nelis Annemie,
    10-8-2009

Om echt eens beter te trachten te begrijpen wat de landing geweest moet zijn. Uit films alleen kan je dit doorleven niet meekrijgen.

Inwoners van Vierville zijn heel vriendelijk en niet zo toerist-uitbuiterig als je zou kunnen vermoeden.

Tieners die willen uitgaan in dancings komen hier niet aan hun trekken. Wel als je wat historie wil opqnuiven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Villerville sur Mer Op 15 min van het druk bezochte en op

Tristan O,
    15-7-2008

Villerville sur Mer

Op 15 min van het druk bezochte Honfleur en op 15 min ten Noorden van Deauville heb je het dorp Villerville.

Een hotel: Le Bellevue. Prima ligging, rustig, heerlijk eten en zeer vriendelijke service. Een prima adres (alles is een beetje dedateerd maar het hoort bij La douce France toch?) Leuk voor een week end!

Hotel Le Bellevue - lid van Logis de France

Gereisd anders in juli 2008