Chalet Les Rainettes

1 review over Chalet Les Rainettes in het Nederlands

Schoon en rustig chalet

Anacha
29-8-2011

In de middle of nowhere maar toch overal dichtbij! Rustig gelegen, ruim chalet. Gezellig ingericht met heel veel toeristische informatie in het huisje. Wij waren ook erg blij met de grote koelkast, diepvriezer, oven en dat we gebruik konden maken van een wasmachine en droger. Allervriendelijkst echtpaar is bereikbaar met vragen. 5 km van bayeux en 10 auto minuten van de stranden en bezienswaardigheden. Je kan heerlijk rondom het huisje wandelen, bv naar een oude watermolen of naar de rivier. De tennistafel werd door de kinderen gewaardeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Rainettes in Vienne en Bessin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Rainettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Les Rainettes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.