Hotel Les Bains

6Voldoende

Frankrijk, Normandië, Veulettes sur Mer

Op vakantie geweest naar Les Bains?

6Voldoende

8 reviews over Hotel Les Bains

• 3j.pruim13-08-2010

in een woord "slecht"

Veulettes-sur-Mer is een rustig gelegen stranddorpje. De omgeving en de verschillende stranded zijn adembenemend. Hotel Les Bains daarintegen is in een woord slecht. Onze kleine kamer, beneden etage, was veranderd van een 2 naar 3 persoons - dmv er nog een bed in te proppen. Kleding kast had 2 kledinghangers en maar 2 legplankjes. Het 3de plankje was er gewoon niet. Onze ramen, met uitzicht op het parkeerterrein, hadden geen vitrage en voor een beetje privacy -de overgordijnen dus maar dicht - deze waren gesnoeid met een heggenschaar. Badkamer had geen raam en ook geen ventitalie. Handdoeken lieten veel te wensen over. De badkamer van onze bovenburen zorgde voor veel geluidsoverlast in onze slaapkamer, zo ook de autos af en aan op het parkeerterrein. De kamer werd nauwelijks schoon gemaakt en alles maakte een zeer onverzorgde, niet frisse indruk.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 6Fam.Dirks01-08-2010

Prijs/kwaliteit onder de maat

Eenvoudig hotel. Eigenaar vriendelijk maar spreekt geen woord engels. Kamers zeer sober/eenvoudig.Wel schoon. Badkamer basic. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd, typisch frans (stokbrood met enkel jam). Ligging is mooi zo vlak aan de kust. we zullen er niet terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Michel Boffin26-11-2009

Prachtig zeezicht in strandhuisje

Het landhuisje is bijna gelegen op het strand en heeft zicht op de Mont Saint Michel. Prachtig!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7frans troch13-06-2008

nogal rommelig maar dat komt omdat men aan het renoveren is Verschillende kamers en de ontbijtruimte zijn reeds gedaan. Het eten in Les Fregates is zeer goed. De bediening zowel inDes Bains als in Les Fregattes zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2008

• 3marc28-03-2008

zeer 'basic' hotelletje, rommelig, verouderd, zelfs geen 2 sterren waard beter iets meer betalen, want dit is absoluut onvoldoende veel betere te vinden in de omgeving

Gereisd met familie in maart 2006

• 7frederik20-06-2006

waren hier reeds 2x en keren zeker terug.Bestaat uit 2 gedeeltes les bains en les frégates.in les frégates worden de maaltijden geserveerd (avond).Je hebt inderdaad auto nodig maar hotel is wel super gelegen enkel straat oversteken en je zit aan zee!!Hotel is geen grote luxe maar eten is superlekker.Zeer vriendelijke eigenaar die je verteld wat je zeker moet bezoeken in de streek en waar je oestrs kan kopen!!

Gereisd in juni 2006

• 8fiedoo04-04-2006

leuk verouderd hotel met zeer goed eten. Vriendelijk onthaal en bediening.

Gereisd met partner in mei 2002

• 7Myriam18-10-2005

Hotel les bains is een pretentieloos eenvoudig hotelletje met een superwarm onthaal en een fantastische ligging. In de omgeving zelf is er niets te beleven(casino en enkele restaurantjes) een wagen heb je dus zeker nodig. In het hotel krijg je allerlei informatie over hoe je je vakantie kan doorbrengen, de eigenaar en zijn vrouw zijn supervriendelijk. Het ontbijt is er meer dan behoorlijk en het diner is in restaurant de la mer: heel fijne en lekkere keuken! toch wel een aanrader voor de romantische zielen die niet teveel belang hechten aan luxe!

Gereisd in oktober 2005

Hotel Les Bains info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentCasino