Vakantiepark Cote d'Albatre

FrankrijkNormandiëVeules-les-Roses

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Cote d'Albatre voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 10 reviews

6.2VoldoendeScore uit 10 reviews

Vakantiepark info

0Tonen op kaart

10 Reviews over Cote d'Albatre

• 7Evers11-06-2010

eenvoudig huisje

In 2007 zijn we hier ook al een keer geweest. dus we wisten wat we kregen, maar voor 2 nachten (als tussenstop) is het goed te doen. We hadden nu een studio (bed en keuken in één ruimte) eigenlijk voor 3 personen maar we waren met ons tweeën. dus het derde bed voor het raam als bank gebruikt. Ook had het huisje nu een tv en konden we gratis internetten. je zit niet ver van de zee en het mooie dorpje.

• 7Inge25-05-2009

Best tevreden!

Met z'n achten zijn we op vakantie geweest, en verbleven in een bungalow van het park Cote D'Albatre. Voordelen: Park is autovrij, we hadden 3 slaapkamers, maar elke slaapkamer had een aparte wc en bad/doucheruimte. Redelijke keuken, en een kleine bijkeuken, voorzien van tv tegen betaling. Het park ligt zeer rustig, moet je van houden.

Nadelen: Geen relax-zitruimte, maar gezien het weer was dat niet nodig. Huisje was niet optimaal schoon, de vriendelijke meneer aan de balie sprak engels, zei hij, maar begreep er echt geen snars van wat ik zei. (Spreek goed engels en gebruikte geen moeilijke woorden)

Het dorpje veules-les-roses is klein, maar heeft wel de basis, een slager, bakker, supermarkt, het dorpje heeft mooie karakteristieke woningen. Het keistrand is mooi, praktischer om Dieppe, 30 min verder te bezoeken.

• 6Herman07-08-2008

Tegenvaller

Vooral het huisje viel ons heel erg tegen. Er was alleen een eethoek om aan te zitten. Er was nergens een plek om lekker ontspannen een boek te lezen. Ook was er geen enkele vorm van vermaak in het huisje aanwezig, geen radio, geen tv en geen spelletjes. Gezien het slechte weer erg jammer.. Het dorpje is wel leuk maar niet erg levendig. Ook op het park was het heel rustig. Het strand bestaat uit enorme kiezelstenen, niet zo fijn om een hele dag op te liggen en ook niet om een strandwandeling te maken. Voor mensen met een lichamelijke beperking is deze bestemming dan ook zeker niet aan te raden.

• 8Fam. Goossens19-07-2008

Eenvoudig, maar goed

Het park is prima. De bungalows ook, maar alles is erop gericht om het zo makkelijk mogelijk schoon te maken. Het is erg jammer dat er niet eens een bank in de kamer/keuken staat, maar als het weer goed is, is dat geen enkel probleem. De ligging van het park is perfect; vlakbij het hele leuke dorpje en het strand. En daardoor is het park toch echt een aanrader!

• 7fam. Groot11-01-2008

In juli 2007 bezocht, bungalows stonden per 8 geschakeld rond een centraal grasveldje en daardoor ben je redelijk afhankelijk van je buren (was bij ons trouwens prima). Geen aparte woonkamer. Je zit in de keuken met hoog raam, maar bij mooi weer kan je heel gezellig op je terrasje met goed tuinmeubilair zitten. Slaapkamers waren ruim en goed. Park heeft speeltuintje, geen winkel en is autovrij! Dorp en strand zijn ongeveer 15 minuten lopen. Veules-les-Roses is een heel leuk en gezellig dorp met authentieke winkeltjes (épicerie) en een pas vernieuwde boulevard met speeltuintje en gratis zwembadje (leuk voor kleine kinderen).

• 7Evers12-10-2007

Als je de mogelijkheid hebt, om relax stoelen mee tenemen, kan ik dat aanbevelen ( hebben wij ook gedaan). verder een rustig park. De zee is nog geen 5 min lopen. En een dorpje wat echt de moeite waard is.

• 5ciar03-09-2007

Heel sober, wel leuk vlak bij het dorp gelegen.

• 6Arci03-09-2007

Het was soberder dan verwacht en voor het linnen en de handdoeken moest niet 7 euro maar 11.50 worden betaald.

• 3Diana21-08-2007

Zeer slecht. Het ziet er aan de buitenkant wel leuk uit maar eenmaal binnen in het appartement is de teleurstelling groot. Het is alles behalve schoon en de inrichting is gedateerd. Alleen de koelkast en magnetron zijn nieuw. De ronduit ongezellige keuken dient tevens als woonkamer. Alleen is er in deze 'woonkamer' alleen een eettafel met 4 stoelen aanwezig. Verder geen meubelstuk te bekennen... Je kunt vanuit deze 'woonkamer' niet naar buiten kijken want het raam zit te hoog. Het heeft wel iets weg van een gevangenis... Toen ik aankwam wilde ik het liefst meteen weer naar huis maar doordat we goed weer hadden en veel uitstapjes in de omgeving hebben gemaakt hebben we er toch een leuke week van gemaakt. Dit appartement is absoluut geen aanrader, niet boeken dus!

• 6Moe24-07-2007

Karig. Bungalow met twee slaapkamers en een keukentje. Geen woonkamer, geen bank, geen stoel waar je lekker in kunt zitten als je eens wilt relaxen. Boek je via Hogenboom vakantieparken dan ben je gemiddeld € 140 voor 1 week duurder uit, dan dat je dit bij de receptie daar ter plaatse doet. Voor ons en meerdere gezinnen die we hebben gesproken geen volgende boeking meer.

Vakantiepark Cote d'Albatre info

Veilig betalen met