Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs

Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs
6,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Bois-Francs voor je op een rij gezet:

16 tips over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs

Jorien van Heerde, 15-7-2015

Dagje naar de kust met mooi weer!

Kasteel Beaumisnil!

Frenk van spaandonk, 7-6-2015

* lekkere croissantjes halen in de supermarkt in verneuil-sur-avre

* Je eigen playstation en media device aansluiten op het TV

* Slot meenemen voor je kinderwagen bij het zwembad

* Bij goed weer lekker een dagje naar D-Day gebied aan de kust

* Neem wat extra handdoeken mee!

* Goedkoop aftanken in verneul-sur-arve voordat je terug gaat

* Leuke kinderboerderij met dieren net buiten hetpark

jp, 25-1-2015
Vip huis zoals 736 is een must als je wat comfort wil hebben. Boodschappen in supermarkten in omgeving doen, is veel goedkoper. Auberge les barils heeft super lekker eten voor weinig (menu heb je al voor 16,50 euro).

M.G. Shuler, 15-10-2014
Ga alleen met volwassenen.
wim_verstraete, 25-8-2014
Op 10min rijden is er een InterMarché (veel goedkoper dan de Carrefour in de MarketDome) én een MacDonalds met gratis Wifi. Voor diegenen die gratis Toppings hebben ontvangen, opgelet, sommige activiteiten heb je 2 toppings nodig.
Martienne , 9-8-2014
Wij zijn naar Bayeux gereden en naar de invasiestranden (D-Day). Zeker de moeite waard voor mensen die van geschiedenis houden.

Jolanda, 28-6-2014
Hou je van golfen, ga dan zeker naar de bijbehorende golfbaan. Geen startlijsten, zeer gemoedelijk en vriendelijk personeel. Prima kleine kaart voor de trek tussendoor, waaronder zelfs een vegetarische millefeuille van tomaten en mozzarella.
Peter van der Stam, 17-9-2013

let op etenstijden en openingtijden die zijn heel anders dan wij gewend zijn.

Ga gerust een golfles van twee uur nemen, kost wel wat ...maar is zeer goed en deskundig en tweetalig in uitleg en begeleiding.

rosa, 7-8-2013
Zwembad binnen en buiten is super (maar daar hoef je niet voor naar Frankrijk (6 uur in de auto) en in het weekend superdruk omdat de locals gratis kunnen komen zwemmen (geen pasjes), dagje met de trein naar Parijs geweest en buitenspeeltuin en ponyrijden op het park was erg leuk (sympathieke begeleider en betaalbaar 12 euro voor 40 minuten).
Manuela Voorn, 7-7-2013
Vraag of uw auto bij de cottage mag blijven staan. De politie melde ons dat inbraak de hele tijd vanuit auto's op de centrale parkeerplaats bij Center Parc Bois le Franc plaatsvindt.