Vakantiepark
5,7

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen5,4

De huisjes op Center Parcs les Bois-Francs zijn eenvoudig en verouderd, maar alles is aanwezig. Op het park is een zwemparadijs met glijbanen, wellness, tennis, midgetgolf en veel meer. Breng een bezoek aan de D-Day stranden van Normandië. Het marktje in de stad Chartres is leuk om overheen te lopen. De omgeving leent zich ook goed voor wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Bois-Francs voor je op een rij gezet:

169 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in het Nederlands

Genoten

Michiels
7-7-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Net voor ons vertrek las ik hier de reviews en ik dacht.... ai ai dat beloofd! Maar toch zijn we zonder vooroordelen vertrokken. En ik moet zeggen dat we er een heel fijne vakantie hadden. We verbleven in een vernieuwd VIP huisje, hier en daar inderdaad nog wat mankementen maar niets om wakker van te liggen. Het zwembad is verouderd maar super tof, buizen, buitenbaden, glijbanen, kinderbad,.... de kinderen hadden het hier echt naar hun zin. In de dome zijn er genoeg eetgelegenheden en de pizzeria is heerlijk! Ook de delivery is snel en op het afgesproken uur wordt het aan het huisje geleverd. Er is altijd wel iets op aan te merken maar waar is het voor 100% in orde? Is het voor de ene goed, dan zal het voor de andere dan weer niet goed zijn. De fransen doen hun best om engels te spreken. Ze zijn vriendelijk. Kortom wij hebben er alvast heel erg van genoten. Als je binnenkort naar hier komt, geniet van je vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hartstikke leuk!!

Ilona
23-6-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooi park middenin de bossen. Een deel vd huisjes is inderdaad ouder maar worden op dit moment gerenoveerd. De huisjes met het hout zien er top uit. Wij hadden een vip huisje en dat was top. Een super mooi zwembad, 3 restaurants, supermarkt, kledingwinkeltje, snackbar, indoor speelhal, squashbanen, souvenirwinkel, supermarkt, kinderboerderij, diverse speeltuinen, paarden, fiets verhuur en allerlei wateractiviteiten vind je op dit park. Echt genoeg te doen! De huisjes zijn heerlijk koel door alle bomen (bij ons was het 30-35 graden) maar door het bos wel wat meer ongedierte. Logisch. Mensen spreken moeilijk Engels maar doen hun best! (Volgensmij spreken maar weinig Fransen goed Engels) Leuke stadjes in de buurt, een Lidl, mc Donalds... Kortom: genoeg vermaak!! (Enige nadeel vonden wij dat de restaurants pas om 19:00 openen en dat sommige restaurants niet alle avonden open waren maar dat heeft vast te maken met het voorseizoen)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Nooit meer

Maurice
19-5-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het park heeft geen enkel gebouw wat geen lekkage heeft, elk gebouw vertoond ernstig achterstallig onderhoud.

Ook hadden ze ons een ander huisje toegewezen omdat het huisje wat wij geboekt hadden zou worden gerenoveerd.

Echter was dit andere “huisje” meer krot te noemen wel geted 25 minuten lopen vanaf de plaza!

Hiervoor zouden we dan een E-car arrangement krijgen zodat we met de golfkar konden rijden naar de plaza, echter vertellen ze je niet dat je even €500,- borg moet lappen!

Ook de bowling baan hebben we bezocht, ze waren niet allemaal open omdat ze zelf bang waren dat sommige dak-delen op instortten stonden.

Maar mocht je een probleem hebben, reken maar niet op het personeel, als je verhaal komt halen spreken ze alleen maar frans en moet je maar het hoofdkantoor bellen (leuk in het weekend).

Ook eten is er niet verstandig aangezien de kakkerlakken ook lekker rond lopen in de plaza , Eet Smakelijk!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Nooit meer Center Parcs Les Bois France

Fam Jaspers
28-10-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Wij hebben deze reis geboekt naar dit parc vanwege de vernieuwde bungalows, Helaas was de bungalow 6pers. vip pagode een totale teleurstelling. De badkamer beneden stonk enorm naar Riool lucht en heel de beneden verdieping stonk er naar. de bungalow is voor 6 volwassen en 1 kind onder de 1 jaar niet bepaald ruim opgezet. Een 2 persoons bank en 2 een zitjes bied ruimte aan 4 personen en niet 6. Het zwembad en de Parc Plazza zijn niet echt met de tijd mee gegaan, het zwembad is zwaar verouderd. De bediening is niet bepaald aardig en ze laten je gewoon zitten op het terras zonder de bestelling op te nemen. Daarbij zijn de Consumptie prijzen enorm duur. De Quick in de Parc Plazza heeft niet bepaald aardig personeel staan, en je wordt niet echt vriendelijk geholpen laat staan dat ze je proberen te begrijpen. Voor ons is het eens en nooit meer op dit park van Center Parcs.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Guido S
19-10-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Uiteraard hadden wij ook de verhalen gelezen op de diverse review sites maar we kunnen nu zélf vaststellen (en we zijn echt kritisch) dat het over het algemeen een positieve ervaring was. Natuurlijk merk je dat het zwembad en de Dome zoals ze het noemen verouderd is maar voor (jonge) kinderen is er genoeg te beleven. Diverse cottages worden momenteel verbouwd/vernieuwd. Onze cottage (Pagode VIP; 859) lag erg ver weg van het centrum waardoor fietsen of een e-Car huren eigenlijk wel een must was.

Qua zwembad is er wat achterstallig onderhoud en ja, we hebben ook een enkele kakkerlak gespot in de kleedruimte maar dat was in Vossemeren in België niet anders maar daar zat ie in de peuterglijbaan! Het personeel doet zeker zijn best om Engels te praten, er zijn namelijk meerdere nationaliteiten te gast. Qua restaurants is met name de menukeuze iets té Frans maar je bent nu eenmaal in Frankrijk.

Algemeen eindcijfer: een ruime 7,5

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Jammer

Peter
13-10-2018
  • Onderkomen2

ip huisje waar het bubbelbad en de sauna het niet doet Gebroken vlonder Kieren tussen de ramen Zwembad verloedert Plaza verloedert Veel dingen stuk in baluba/house of games Park slecht verlicht Gewoon heel slecht

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Nooit meer boos des france

Henk
20-9-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Oud park,spreken slecht Engels,praten over je in Franse taal,wat een onbehagelijk gevoel geeft Al 40 keer geweest naar centerparcs,maar dit is echt de slechtste vakantie en centerparcs onwaardig Huisje,vaatwasser stuk,afzuiging toilet kapot,diverse verlichting ontbrak,voordeur gat in bestrating gevaarlijk,renovatie bezig,leek wel een bouwplaats,om 7.45 uur begonnen onze Roemeense bouwvakkers tot s’avonds laat Deel Spa,fantastisch stond er in mijn gebruikelijke sauna outfit,was de enige iedereen moest badkleding aan dus ik stond voor ... Personeel zei dat dit in Frankrijk alleen gekleed kon,onhygiënische ,zeer teleurgesteld had er veel van verwacht,blij dat ik weer naar huis kon Trip met auto naar Parijs en Disney was fantastisch aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Te afgelegen, saai park

Claudia Jaspers
19-9-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Een week verbleven met familie in 6 persoons VIP Pagode vernieuwd huisje. We waren hier met 6 volwassenen en een baby van 5 maanden. Park is mooi, niets op aan te merken, maar erg saai en weinig te beleven. Huisje was op zich goed, goede bedden maar te klein voor het aantal personen vonden wij. Als je iets van de omgeving wil zien moet je aardig wat km rijden dus park ligt erg afgelegen. Voor ons geen volgende keer meer helaas.

relaxed

Rita
18-9-2018
  • Activiteiten8

Jeetje, vlak voor onze vakantie de reviews gelezen, nu die waren niet zo best. ik kan niets anders zeggen dat het ons 100% is meegevallen. ons huisje was schoon, we hadden een vip-huisje 984, in vergelijking met andere parken vonden wij dit wat eenvoudig. hoezo geen engels spreken, nagenoeg iedereen sprak engels (trouwens in engeland verwacht je toch ook niet dat ze frans spreken), restaurant om 19.00 uur open, ja dat is normaal in frankrijk. iedereen was even vriendelijk, kortom wij hebben een heerlijke week gehad

Gereisd Met partner in september 2018

De rust zelfe

Vince
11-9-2018
  • Onderkomen7

Wil je niks te doen hebben in een straal van 100km, dan zit je hier perfect! De nieuwe premium pagode woning was verder een nette chalet. Het hebben van een bubbelbad is natuurlijk ook nooit verkeerd. Alleen jammer dat de bubbels ontbraken. Verder goed schoon en rustig en dat was erg fijn, want 90% van je tijd zal je hier ook binnen spenderen. Gelukkig kan je binnenin je huisje ook enorm tot rust komen want afleiding zoeken op het wereld wijde web gaat je ook niet lukken. Dit omdat wifi er ook 90% van de tijd er mee uitscheidt.

Mocht het wel werken dan kan ik je aanraden om naar de supermarkt 10km verderop te rijden om daar een encyclopedie te kopen en deze te vertalen naar het Nederlands. Op die manier heb je namelijk sneller je informatie binnen.

De aqua mundo was wel erg vermakelijk maar kijk even wanneer je voor het laatst je tetanus prikken gehad hebt.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in Verneuil-sur-Avre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.