Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs

Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs
6,4

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Bois-Francs voor je op een rij gezet:

151 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in het Nederlands

Prima gezinsvakantie

Menno Zomerhuis, 26-10-2017
  • Onderkomen8

Zoals altijd bij Centerparcs, een prima park met genoeg te doen aan activiteiten op het park zelf. Huisje comfort was prima, niets op aan te merken, zat zelfs een bubbelbad in (net gerenoveerd?). Wij zaten vlakbij de plaza, het is wel een groot park, dus in het nieuwe gedeelte moet je wel een stuk lopen alvorens je op de plaza bent. Hebben daar nog wat gewandeld, is wat ongezelliger qua aankleding dan het oude stuk.

Zwembad prima, zoals we gewend zijn, een waar paradijs voor de kinderen. En dat is waarom wij steevast kiezen voor Centerparcs. Als ik het zo lees zijn er mensen die het soms tegen vinden vallen qua huisje, maar wij hebben nooit klachten hier over, en bovendien, als er zo veel te doen is op het park zelf en je een fantastisch zwembad tot je beschikking hebt, dan is je huisje toch van iets ondergeschikt belang? Zolang het maar schoon en comfortabel is. En anders moet je wat meer neerleggen voor een VIP-huisje.

Boodschappen op de plaza zijn altijd duur, wij nemen dan ook boodschappen mee, zodat we alleen wat kleine dingen daar hoeven te kopen, en anders zoek je een Leclerc in de buurt.

Vriendelijk personeel, spreekt ook redelijk goed Engels, niets over te klagen.

Het enige minpuntje van dit park, is dat er in de omgeving zelf niet zo gek veel te doen is voor kinderen, behalve een vogelpark. Verder zit je midden in de prachtige natuur, en zijn er genoeg wandeltochten in het prachtige gebied te vinden.

Hoe dan ook, weer genoten.

Nooit meer!

Gezin met jonge dochter, 17-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Echt vieze huisjes met schimmel overal en zo ruiken ze ook (niet gezond)

Restaurants pas om 19:00 open (belachelijk)

Kids fun park niet fris! En voor alles moet je weer apart betalen veel dingen waren ook nog eens buiten werking!

Geplande kinderanimatie die nooit plaats vond!

Verschrikkelijk! Dit park nooit meer!

Eerder als gepland vertrokken erg jammer!

Verouderd park

Centerparcs bezoeker, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Park is verouderd en duidelijk de minste van alle parken, die we tot nog toe bezocht hebben. Restaurants openen pas om 1900.

heerlijke week in het bos

Martijn, 9-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park is prachtig gelegen in het bos, echter wel verouderd/oud. Van de eerste huisjes (100-serie) die we zagen, waren we niet blij verrast. Wij zaten echter in huisje in 400-serie, achteraan op park, en die zagen er veel beter uit en lagen stuk verder van de weg.

Acquadome staat natuurlijk garant voor veel plezier, en het indoor funpark! Is natuurlijk ook oud, maar goed onderhouden.

Intermarche en dorp op 5 minuten rijden. Verder niet veel te doen in de omgeving. In dorpje wel station voor trein naar Parijs.

Voor een week prima!

Heerlijke vakantie!

Arnouts, 17-7-2017
  • Onderkomen8

Na heel wat negatieve reacties, nog vol vertrouwen vertrokken. Center Parcs heeft ons nog nooit teleur gesteld!

Niets bleek minder waar! We hadden een heerlijke week!

Onze 4 persoons cottage was ruim en proper. Niet meer het allernieuwste, maar prima voor ons!

Het zwembad was geweldig: lekker warm en verveelde nooit.

Personeel was overal even (kind)vriendelijk.

Lekker gegeten in verschillende restaurants.

Leuke activiteiten, wel prijzig, maar dat weet je vooraf.

Niet heel veel te doen in de dichte omgeving, maar zeker voldoende voor een weekje.

Wij zouden het zeker aanraden!

Viel tegen

Kim, 29-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Wij verbleven een midweek in een VIP huisje Eden met onze baby. Het verblijf is ons erg tegengevallen. Het VIP huisje was al verouderd en niet bepaald wat je van een luxe huisje zou mogen verwachten. Tegels in de badkamer zaten los. Ook was het niet schoon. Spinnenwebben en veel insecten in het huisje. En stoffig.

Op de eerste avond wilde we wat gaan eten in de plaza maar vonden we in het restaurant al de eerste kakkerlakken op de vloer. Hygiene viel ook hier tegen. We hebben daarom ook hier niet gegeten en zijn niet meer in de plaza geweest en ook niet naar het zwembad gegaan. Ontzettend jammer.

Zeer tevreden

Cf, 29-4-2017
  • Onderkomen10

Weekje meivakantie in een vernieuwd 6 pers Vip huisje. Zeer mooi en het geld zeker waard. Wel krappe badkamers. Plaza erg ruim .zwembad zoals op andere parken. Kleedhokje minder en verouderd. Activity centrum kleine Kids zeer uitgebreid en activiteiten oudere Kids ook top . Sommige dingen prijzig bowlen 34 euro voor uurtje. Klimmen 23 euro etc. Met trein naar Parijs met auto invasiestranden.

Nooit meer

Bremer, 20-10-2016
  • Onderkomen2

Beschimmelde muren en vaatwasser. Muffe lucht in het huisje. Vies bestek en borden. Er kwam bijna geen water uit de douche. Alleen Franse tv zenders. Er hingen stofdraden aan de plafonds. Slechtste park van centerparcs tot nu toe.

oude hut eden genoemd !

Anoniem, 21-8-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

in het huisje is bijna alles smerig in kapot ! Alles stinkt muf en ontzettend slordig ! Ik de bestekla ontbreken ontzettend veel dingen ! Gaten in de deuren , Scheef hangende schilderijen kappotten kook pitjes ! Haren in schonen lakens , Zo kan ik wel een uur door blijven typen , Kapotten lichten , Buitenterras schimmel tegels en tegels liggen omhoog , Ben 2x flink gevallen ,en het ergste komt nu ! Onder de prullenbakken buiten lopen ooknog groze dikke ratten !! het is een troep , Het plaza is prachtig niks over te zeggen & Het zwembad ook wel goed :) ook in huisjes van vrienden geweest , Net zo vies allemaal ! Bah bah bah , centerparcs haal er maar 3 sterren van dat park af

Leuk voor 1 week

Fam. Plevier, 21-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Heerlijk zwembad, met veel uitdagingen en lekker warm water. Huisjes zijn sterk verouderd en beetje koud en vochtig. Keukenuitrusting summier en onze afwasmachine werkte niet. Voor alle activiteiten moest er bijzonder veel geld betaald worden. Onze dochter wilde graag pony rijden, maar ze bleek met haar 1.43 al te groot te zijn. Vriendelijk personeel. Animatie weinig tot geen, dit hebben we wel eens anders meegemaakt in Center Parcs. Helaas ook geen aansluiting met andere kinderen, omdat er vnl Fransen waren. Dagtochtje Versailles prima te doen, markt in omgeving weinig leuks.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in Verneuil-sur-Avre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs scoort een 6.4 uit 10 op basis van 159 reviews.