Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs

Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs
6,3

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Bois-Francs voor je op een rij gezet:

165 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in het Nederlands

• Onderkomen7

Na reviews te hebben gelezen wilde ik om boeken maar toch gegaan. Hebben leuke vak gehad maar in principe alles wat hier onder staat is waar maar weet je wij hebben onze vak er niet door laten verpesten. Heb genoeg cp gezien om te zeggen dat deze niet anders is dan anderen. Huisjes zijn in kempervennen bijv ook wat verouderd. Wij hadden huisje 555 vip. Prima. Spreken idd geen Engels alle shows spellen bingo disco alles Frans als je gelukt hebt 1 zin Engels maarja onze kindjes zien bij de bingo toch alleen maar de plaatjes. Restaurant pas 19u open klopt maar dat is meestal in het buitenland. Zwembad prima warm water alleen entree is zonder kaartjes en hokjes zijn kapot. En ja zoals in alle cp voor alles moet je betalen dus elektrisch auto voor kids trampo. Ja dat klopt maar is niet vreemd. Omgeving idd rustig. Chartres is leuk voor 2uurtjes. In plaatsje zelf is markt wel leuk. Zit grote supermarkt op 8min rijden met mac benzinepomp .

Leuk vertoeven

Zeeland
6-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen5

Na de horror verhalen te hebben gelezen toch wel met angst erheen, wij hadden een vip cottage genomen ( 534). Bij aankomst zag het park er echt mooi uit eenmaal bij het huisje aangekomen was het ook allemaal in orde wel hier en daar wat achterstallig onderhoud (schimmel op de voegen en de ramen zijn ook aan vervanging toe) maar de ruimte is prima. Wifi was gratis maar dit hadden we dus niet en dus ook geld teruggekregen hiervoor, personeel is echt vriendelijk en doet wel degelijk moeite om engels te praten. Onze favoriet was jungle circus het buffet restaurant waar je echt heerlijk kunt eten en heel vers hier zouden ze bij evergreenz nog iets van kunnen leren. Zwembad was groot en voor iedereen is er wel iets ook op sommige plaatsen oud en onderhoud nodig. Water werd ook meerdere keren per dag gecontroleerd in het weekend wel heel druk i.v.m dagjes mensen maar door de week was er amper 200 man heerlijk rustig zwemmen.

Fijne vakantie

Anoniem
20-7-2018
  • Onderkomen6

Fijn huisje aan het meer maar muffe lucht uit de koelkast. Nagenoeg geen Engels sprekend personeel in restaurants, receptie en supermarktje. Geen wasserette aanwezig. Zwembaden verouderd. Restaurant is maar open van 19:00 tot 21:00.

Center Parcs

Was ik maar thuis gebleven

Ted
20-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Wat je ook doet, niet heen gaan. Huisje is niet schoon, er is vanalles stuk en komt niet overeen met de website. Service is belabberd en problemen worden niet opgelost. In de dome een half uur wachten op je drankje en kakkerlakken in het zwembad. En ze spreken vrijwel geen engels, noch komen ze vriendelijk over. In de omgeving is ook helemaal niets te doen om het park te ontvluchten.

Gaan zeker nog een keer terug

Paul
26-6-2018
  • Onderkomen10

We zijn begin juni bij Les Bois-Francs geweest in een vernieuwde Pagode cottage. Voor ons (mijn partner en ik) was dit een perfecte cottage, lekker rustig gelegen met veel privacy. Al deze cottages zijn vrijstaand en de tuintjes liggen versprongen met heggen er tussen. Ook het bed was super, boxspring met topper. De cottage was gezellig ingericht en goed schoongemaakt. Wel waren er veel werkzaamheden gaande op het “ oude” gedeelte van het park ivm renovatie cottages. Ook de gerenoveerde cottages zagen er mooi uit. Echter deze liggen allemaal erg dicht op elkaar.... De medewerker bij aankomst sprak redelijk engels en ook bij de receptie werden we in het engels geholpen.

Nooit meer !

Anne Koeleman-Persoon
19-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij de familie en ik hadden 2 weken bij dit park geboekt. 4 persoons pagode en een 6 persoons pagode. (901 en 902).

Bij aankomst hadden ze maar 1 week in hun systeem staan. De medewerkers zeiden toen, dat we halverwege naar andere huisjes zouden moeten. Dus verhuizen. Nadat wij boos werden kwam de manager en uit eindelijk heeft zij gezorgd dat we toch 2 weken in dezelfde huisjes konden verblijven.

Na 1 week werden we toch door de schoonmakers verrast. Zij vroegen wanneer wij weg gingen om te kunnen schoonmaken. Verteld dat wij nog een week bleven. Na weer een gesprek te hebben met de manager is dit goed gekomen.

Het 6 persoons huisje was veel minder uitgebreid dan het 4 persoons huisje. Grotere koffie zet apparaat, betere bank. Er zaten schuifdeuren in het huisje voor naar de tuin. In het 6 persoons huisje zat zo'n grote spleet, dat daar alle wind door heen kwam.

De huisjes waren omringt met bosjes en gras. Deze zaten vol met teken

Prima gezinsvakantie

Menno Zomerhuis
26-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Zoals altijd bij Centerparcs, een prima park met genoeg te doen aan activiteiten op het park zelf. Huisje comfort was prima, niets op aan te merken, zat zelfs een bubbelbad in (net gerenoveerd?). Wij zaten vlakbij de plaza, het is wel een groot park, dus in het nieuwe gedeelte moet je wel een stuk lopen alvorens je op de plaza bent. Hebben daar nog wat gewandeld, is wat ongezelliger qua aankleding dan het oude stuk.

Zwembad prima, zoals we gewend zijn, een waar paradijs voor de kinderen. En dat is waarom wij steevast kiezen voor Centerparcs. Als ik het zo lees zijn er mensen die het soms tegen vinden vallen qua huisje, maar wij hebben nooit klachten hier over, en bovendien, als er zo veel te doen is op het park zelf en je een fantastisch zwembad tot je beschikking hebt, dan is je huisje toch van iets ondergeschikt belang? Zolang het maar schoon en comfortabel is. En anders moet je wat meer neerleggen voor een VIP-huisje.

Boodschappen op de plaza zijn altijd duur, wij nemen dan ook boodschappen mee, zodat we alleen wat kleine dingen daar hoeven te kopen, en anders zoek je een Leclerc in de buurt.

Vriendelijk personeel, spreekt ook redelijk goed Engels, niets over te klagen.

Het enige minpuntje van dit park, is dat er in de omgeving zelf niet zo gek veel te doen is voor kinderen, behalve een vogelpark. Verder zit je midden in de prachtige natuur, en zijn er genoeg wandeltochten in het prachtige gebied te vinden.

Hoe dan ook, weer genoten.

Nooit meer!

Gezin met jonge dochter
17-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Echt vieze huisjes met schimmel overal en zo ruiken ze ook (niet gezond)

Restaurants pas om 19:00 open (belachelijk)

Kids fun park niet fris! En voor alles moet je weer apart betalen veel dingen waren ook nog eens buiten werking!

Geplande kinderanimatie die nooit plaats vond!

Verschrikkelijk! Dit park nooit meer!

Eerder als gepland vertrokken erg jammer!

Verouderd park

Centerparcs bezoeker
14-8-2017
  • Onderkomen6

Park is verouderd en duidelijk de minste van alle parken, die we tot nog toe bezocht hebben. Restaurants openen pas om 1900.

heerlijke week in het bos

Martijn
9-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park is prachtig gelegen in het bos, echter wel verouderd/oud. Van de eerste huisjes (100-serie) die we zagen, waren we niet blij verrast. Wij zaten echter in huisje in 400-serie, achteraan op park, en die zagen er veel beter uit en lagen stuk verder van de weg.

Acquadome staat natuurlijk garant voor veel plezier, en het indoor funpark! Is natuurlijk ook oud, maar goed onderhouden.

Intermarche en dorp op 5 minuten rijden. Verder niet veel te doen in de omgeving. In dorpje wel station voor trein naar Parijs.

Voor een week prima!

Center Parcs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in Verneuil-sur-Avre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs scoort een 6.31 uit 10 op basis van 165 reviews.