Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs

Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs
6,2

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Bois-Francs voor je op een rij gezet:

165 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar

Guido S
19-10-2018
  • Onderkomen10

Uiteraard hadden wij ook de verhalen gelezen op de diverse review sites maar we kunnen nu zélf vaststellen (en we zijn echt kritisch) dat het over het algemeen een positieve ervaring was. Natuurlijk merk je dat het zwembad en de Dome zoals ze het noemen verouderd is maar voor (jonge) kinderen is er genoeg te beleven. Diverse cottages worden momenteel verbouwd/vernieuwd. Onze cottage (Pagode VIP; 859) lag erg ver weg van het centrum waardoor fietsen of een e-Car huren eigenlijk wel een must was.

Qua zwembad is er wat achterstallig onderhoud en ja, we hebben ook een enkele kakkerlak gespot in de kleedruimte maar dat was in Vossemeren in België niet anders maar daar zat ie in de peuterglijbaan! Het personeel doet zeker zijn best om Engels te praten, er zijn namelijk meerdere nationaliteiten te gast. Qua restaurants is met name de menukeuze iets té Frans maar je bent nu eenmaal in Frankrijk.

Algemeen eindcijfer: een ruime 7,5

Jammer

Peter
13-10-2018
  • Onderkomen2

ip huisje waar het bubbelbad en de sauna het niet doet Gebroken vlonder Kieren tussen de ramen Zwembad verloedert Plaza verloedert Veel dingen stuk in baluba/house of games Park slecht verlicht Gewoon heel slecht

Nooit meer boos des france

Henk
20-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Oud park,spreken slecht Engels,praten over je in Franse taal,wat een onbehagelijk gevoel geeft

Al 40 keer geweest naar centerparcs,maar dit is echt de slechtste vakantie en centerparcs onwaardig

Huisje,vaatwasser stuk,afzuiging toilet kapot,diverse verlichting ontbrak,voordeur gat in bestrating gevaarlijk,renovatie bezig,leek wel een bouwplaats,om 7.45 uur begonnen onze Roemeense bouwvakkers tot s’avonds laat

Deel Spa,fantastisch stond er in mijn gebruikelijke sauna outfit,was de enige iedereen moest badkleding aan dus ik stond voor ...

Personeel zei dat dit in Frankrijk alleen gekleed kon,onhygiënische ,zeer teleurgesteld had er veel van verwacht,blij dat ik weer naar huis kon

Trip met auto naar Parijs en Disney was fantastisch aanrader

Te afgelegen, saai park

Claudia Jaspers
19-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Een week verbleven met familie in 6 persoons VIP Pagode vernieuwd huisje. We waren hier met 6 volwassenen en een baby van 5 maanden. Park is mooi, niets op aan te merken, maar erg saai en weinig te beleven. Huisje was op zich goed, goede bedden maar te klein voor het aantal personen vonden wij. Als je iets van de omgeving wil zien moet je aardig wat km rijden dus park ligt erg afgelegen. Voor ons geen volgende keer meer helaas.

relaxed

Rita
18-9-2018
  • Onderkomen7

Jeetje, vlak voor onze vakantie de reviews gelezen, nu die waren niet zo best. ik kan niets anders zeggen dat het ons 100% is meegevallen. ons huisje was schoon, we hadden een vip-huisje 984, in vergelijking met andere parken vonden wij dit wat eenvoudig. hoezo geen engels spreken, nagenoeg iedereen sprak engels (trouwens in engeland verwacht je toch ook niet dat ze frans spreken), restaurant om 19.00 uur open, ja dat is normaal in frankrijk. iedereen was even vriendelijk, kortom wij hebben een heerlijke week gehad

De rust zelfe

Vince
11-9-2018
  • Onderkomen7

Wil je niks te doen hebben in een straal van 100km, dan zit je hier perfect! De nieuwe premium pagode woning was verder een nette chalet. Het hebben van een bubbelbad is natuurlijk ook nooit verkeerd. Alleen jammer dat de bubbels ontbraken. Verder goed schoon en rustig en dat was erg fijn, want 90% van je tijd zal je hier ook binnen spenderen. Gelukkig kan je binnenin je huisje ook enorm tot rust komen want afleiding zoeken op het wereld wijde web gaat je ook niet lukken. Dit omdat wifi er ook 90% van de tijd er mee uitscheidt.

Mocht het wel werken dan kan ik je aanraden om naar de supermarkt 10km verderop te rijden om daar een encyclopedie te kopen en deze te vertalen naar het Nederlands. Op die manier heb je namelijk sneller je informatie binnen.

De aqua mundo was wel erg vermakelijk maar kijk even wanneer je voor het laatst je tetanus prikken gehad hebt.

Oud, niet onderhouden en vies

Jenny
30-8-2018
  • Onderkomen1

Het is verschrikkelijk oud, en totaal niet onderhouden, en gewoonweg vies. Klagen hielp, we kregen een ander huisje, wat net zo vies was. Dit is voor mij geen vakantie en daarom zijn we binnen 24 uur weer vertrokken.

Prima verblijf

Anoniem
13-8-2018
  • Onderkomen8

Wij verbleven in een premium cottage. Ons huisje was goed schoon gemaakt en zag er netjes uit. Op het park zelf is er veel te doen. Het centrum van de stad stelt niet zo heel veel voor. Er waren weinig winkeltjes en veel restaurants waren gesloten of gingen pas om 7 uur open. Wel ligt er een grote supermarkt (Intermarché en Aldi) vlakbij. Een aanrader is om een bezoek te brengen aan de D-Day stranden. Het is een stukje rijden maar zeker de moeite waard!

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

Na reviews te hebben gelezen wilde ik om boeken maar toch gegaan. Hebben leuke vak gehad maar in principe alles wat hier onder staat is waar maar weet je wij hebben onze vak er niet door laten verpesten. Heb genoeg cp gezien om te zeggen dat deze niet anders is dan anderen. Huisjes zijn in kempervennen bijv ook wat verouderd. Wij hadden huisje 555 vip. Prima. Spreken idd geen Engels alle shows spellen bingo disco alles Frans als je gelukt hebt 1 zin Engels maarja onze kindjes zien bij de bingo toch alleen maar de plaatjes. Restaurant pas 19u open klopt maar dat is meestal in het buitenland. Zwembad prima warm water alleen entree is zonder kaartjes en hokjes zijn kapot. En ja zoals in alle cp voor alles moet je betalen dus elektrisch auto voor kids trampo. Ja dat klopt maar is niet vreemd. Omgeving idd rustig. Chartres is leuk voor 2uurtjes. In plaatsje zelf is markt wel leuk. Zit grote supermarkt op 8min rijden met mac benzinepomp .

Leuk vertoeven

Zeeland
6-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen5

Na de horror verhalen te hebben gelezen toch wel met angst erheen, wij hadden een vip cottage genomen ( 534). Bij aankomst zag het park er echt mooi uit eenmaal bij het huisje aangekomen was het ook allemaal in orde wel hier en daar wat achterstallig onderhoud (schimmel op de voegen en de ramen zijn ook aan vervanging toe) maar de ruimte is prima. Wifi was gratis maar dit hadden we dus niet en dus ook geld teruggekregen hiervoor, personeel is echt vriendelijk en doet wel degelijk moeite om engels te praten. Onze favoriet was jungle circus het buffet restaurant waar je echt heerlijk kunt eten en heel vers hier zouden ze bij evergreenz nog iets van kunnen leren. Zwembad was groot en voor iedereen is er wel iets ook op sommige plaatsen oud en onderhoud nodig. Water werd ook meerdere keren per dag gecontroleerd in het weekend wel heel druk i.v.m dagjes mensen maar door de week was er amper 200 man heerlijk rustig zwemmen.

Center Parcs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in Verneuil-sur-Avre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.