Vergoncey

Reviews over Vergoncey

Rust in heerlijke Franse omgeving

Gordijn,
    20-6-2010

Zeer welkom ontvangen door eigenaar en waren zeer bereidwillig. Eigenaar sprak zelfs goed Engels (!). Huisje is zo sprookjesachtig als op de foto's staat aangegeven. We waren met z'n tweetjes met de hond en daar hadden we goed de ruimte. Ligt redelijk afgelegen, een auto is wel een must. Mooi gebied, paar leuke dorpjes en stadjes in de omgeving. Maar vooral voor je rust en ontspanning, even je terugtrekken van een hectische tijd, is dit een perfecte plek. La Boulangerie is onderdeel van het landgoed Bouceel, wat als bed & breakfast te geboekt kan worden. Door de afgelegen ligging heb je geen "last"van andere aanwezigen. Zwembad (verwarmd) is aanwezig. Heerlijk relaxen, dus

Gereisd met partner in juni 2010

leven als een graaf in Frankrijk

Koen De Vos,
    27-11-2008

Op zoek naar een leuke vakantiewoning kwamen wij al terecht op de website van het Château de Boucéel. De fotootjes leken ons wel wat en dus boekten we een weekje op het domein.

Na een rit van enkele uurtjes vanuit Brussel arriveren we aan de imposante oprijlaan, die rechtstreeks uitgeeft op het kasteelpark. In de verte aan de horizon, nog nét zichtbaar tussen de bomen priemt de spits van de Mont-Saint-Michel de hemel in. De graaf de Roquefeuil-Cahuzac leidt ons naar het Pavillon de l’Oncle Bleu, een woning die is ondergebracht in de oude stallingen naast het kasteel. Wel klein, maar gezellig, geriefelijk en met dat tikje méér. Wij genieten van het rustige leven op het kasteeldomein. Het verwarmde openluchtzwembad, dat beveiligd is met een elektronische toegangscode, wordt dé favoriete plek van onze kinderen, hoewel de ezelweide en het konijnenhok ook op hun aandacht kan rekenen. Leven als een graaf in Frankrijk? Wie het ook wil ervaren, moet er zeker gaan logeren op dit domein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008