Géén boekingskosten

Chant des Oiseaux

FrankrijkNormandiëTrouville sur Mer

We hebben de beste aanbieders voor Camping Chant des Oiseaux voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 13 reviews

5MatigScore uit 13 reviews
  • 5.2Staat v/h sanitair
  • 1.6Eetgelegenheden
  • 5Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Chant des Oiseaux

• 5Catja09-10-2022

akelige sfeer met prachtig uitzicht

uur wachten tot de camping opengaat. zeer onsympathieke eigenaar. plek wordt aangewezen, zelfs hoe de caravan moet staan. geen wifi op kampeergedeelte. sanitair in orde, eind de heuvelop en de buitendeur staat wagenwijd open met buiten 14 graden kan niet dicht. geen brood op de camping. op de hele camping 1 kraan, op onhandige plaats. restaurant gesloten. geen licht langs de paden. veel te duur, 42 euro voor 2 personen. caravan en stroom. prachtig uitzicht

• 1Eetgelegenheden
  • 5T&T10-08-2021

Waardeloze ontvangst!

We wilden graag aan zee staan na 5 dagen binnenland van Normandië. Auto bij de receptie geparkeerd en rondgelopen. Bij terugkomst naar de meneer achter het loket. De auto hadden we daar niet neer mogen zetten. Hij wees de plaatsen toe. Er was niks vrij voor ons (1/3 stond leeg 🤨). Alleen maar Frans, geen poging tot gesprek. We waren terug in Frankrijk uit de jaren 70. Mannen achter een loketje wanen zich Napoleon en genieten van hun weinige ‘macht’. We hebben mooie plaatsen op de camping gezien, maar deze houding van deze man was zo beroerd…..

• 4Eetgelegenheden
  • 3A ne pas recommander04-11-2018

accueil du patron tres decevant

Patron pas sympathique du tout. Il nous confisque la carte d identite pendant tout le sejour. Pour un paiement en especes tres difficile d avoir un justificatif. Prix exorbitant pour un camping car en basse saison (30€ la nuit). Tres mal entretenu, le seul point positif : la vue sur mer et la femme de menage des sanitaires tres gentille. Amis camping caristes allez voir plus loin

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Rob Dagmar16-02-2017

Heerlijk

Prachtige omgeving. Verzorgde camping. Rustig.

Het weer kan soms tegen zitten.

• 6Eetgelegenheden
  • 3Anto19-08-2016

A fuirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Camping avec une merveilleuse vue mer " la seule chose positive ", 2 jours en tente sans électricité 70€ très cher. On nous dit accès mer c'est vrai sauf qu'il ne précise pas qu'il faut avoir fait de l'alpinisme car franchement accès dangereux, accueil qui après 4H de route à été inadmissible. Mr le patron m'insulte car désolé je venais juste d'arrivé en voiture et j'ai pas coupé le moteur dans la seconde " Mr veux sentir la mer " et en plus Mr m'ordonne de quitter le camping mais désolé je ne suis pas à vos ordres donc fermé la et occupé vous de votre camping. Route pour accès au emplacement de tente en bord de mer prévoir un 4x4 et ne pas avoir peur de crever les pneus Points positifs : Douche et WC propre et accueil par une dame à l'accueil PARFAIT

• 2Eetgelegenheden
  • 4Kees30-07-2016

Mooi uitzicht maar meer ook niet.

Mooi uitzicht over zee en warme douches. Verder een veel te dure camping voor wat zij te bieden hebben. Plaatsen zijn niet afgezet en heel klein. Dat ondervonden wij te laat. Eerst alles neergezet waarna de eigenaresse ons sommeerde onze caravan vlak naast een camper te zetten. Advies zoek even verder er zijn veel leuke campings in Frankrijk.

• 4van der Kooij22-03-2016

Nooit meer....

Oude gebouwen, slechte wegen, vies sanitair. Hebben ons uiteindelijk dubbel laten betalen, aangezien we met 3 gezinnen waren, hebben ze verschillende kosten dubbel opgevoerd. Na een klacht beaamde ze dit , wacht nu nog terugbetaling :-( Eten en drinken op de camping ook erg duur en niet van bijzondere kwaliteit !

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Tophe20-01-2016

Vue imprenable

Établissement très agréable, vue imprenable, camping très calme,sanitaires très propre , accueil sans fioritures mais correct, très bel endroit surtout quand on aime la tranquillité.

• 6Eetgelegenheden
  • 9basset03-03-2015

site reposant avec une vue exceptionnelle

Ce camping sur Trouville sur mer est génial avec son accés direct à la plage: la voiture peut rester garée tous le week end! Ce camping offre un panorama de folie ! et un calme appaisant malgré le monde. Les sanitaires rien à dire c niquel! Le resto c sympa et pas trop cher, super content de ce camping on y retourne chaque année depuis maintenant plus de 8 ans , adresse conseillée mais pas pour les fêtards!!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Marjan08-09-2013

Fantastisch mooie plek

Eenvoudige camping met mooie plekken met een geweldig uitzicht over zee. Het sanitair is nieuw, schoon en de douches zijn heerlijk warm. Voor elektriciteit betaalden wij € 6 per nacht en een overnachting met 2 pers. met tent en auto was € 35. Je kunt er 's ochtends vers brood halen en de eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Kortom een fijne rustige camping met een prachtige ligging.

• 7Eetgelegenheden

Camping Chant des Oiseaux info