Camping Chant des Oiseaux

6 reviews over Camping Chant des Oiseaux in het Nederlands

Heerlijk

Rob Dagmar
16-2-2017

Prachtige omgeving. Verzorgde camping. Rustig.

Het weer kan soms tegen zitten.

Mooi uitzicht maar meer ook niet.

Kees
30-7-2016

Mooi uitzicht over zee en warme douches. Verder een veel te dure camping voor wat zij te bieden hebben.

Plaatsen zijn niet afgezet en heel klein. Dat ondervonden wij te laat. Eerst alles neergezet waarna de eigenaresse ons sommeerde onze caravan vlak naast een camper te zetten. Advies zoek even verder er zijn veel leuke campings in Frankrijk.

Nooit meer....

van der Kooij
22-3-2016

Oude gebouwen, slechte wegen, vies sanitair.

Hebben ons uiteindelijk dubbel laten betalen, aangezien we met 3 gezinnen waren, hebben ze verschillende kosten dubbel opgevoerd. Na een klacht beaamde ze dit , wacht nu nog terugbetaling :-(

Eten en drinken op de camping ook erg duur en niet van bijzondere kwaliteit !

Fantastisch mooie plek

Marjan
8-9-2013

Eenvoudige camping met mooie plekken met een geweldig uitzicht over zee. Het sanitair is nieuw, schoon en de douches zijn heerlijk warm. Voor elektriciteit betaalden wij € 6 per nacht en een overnachting met 2 pers. met tent en auto was € 35. Je kunt er 's ochtends vers brood halen en de eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Kortom een fijne rustige camping met een prachtige ligging.

mooie camping, maar veel te duur!

Paula
26-8-2009

Mooie camping met prachtig uitzicht over de zee, als je tenminste in de wind wilt staan. Het sanitair is slecht: oud, kapotte onderdelen, soms lauwe douche, slecht verlicht en maar 1 toiletgebouw voor een grote oppervlakte (mensen kwamen met de auto naar het toilet). Je kunt er 's morgens brood kopen en ook eten (ontbijt en diner). Het strand (vlakbij) is er mooi.

Fantastisch uitzicht, waardeloze camping

H.A. Hielkema
2-8-2009

Het uitzicht is fantastisch en daarmee is dan ook alles gezegd. Koud/lauw douchewater, vieze toiletten en dito toiletborstels en geen pedaalemmertjes.

De weggetjes zijn rotsachtig en maar deels (slecht) verhard. Diverse uitlaten zijn hier al kapot gegaan. De camping kost voor 4 personen met tent en auto 50 euro per nacht. Oh ja, de electra kost 8 euro per nacht.Deze hele situatie duurt al 30 jaar. Er is op deze camping niets te doen. Voor kleine kinderen is er een speeltuintje, maar deze is erg verwaarloosd. Het eten kan ik niet beoordelen.Zonde dat deze eigenaren de camping zo verwaarlozen, want de plek is uitzonderlijk mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chant des Oiseaux in Trouville sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chant des Oiseaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.