Camping Municipal Sous les Pommiers

Meer campinginfo

12 reviews over Camping Municipal Sous les Pommiers

• 8Prima camping21-08-2015

Prima, rustige camping

Goed onderhouden, rustige camping met grote plaatsen. Op 7 km van Omaha Beach. Supermarktje en prima bakker om de hoek (300 meter). Mooie uitvalsbasis om de stranden van D-Day te verkennen. Ondanks wat nors uiterlijk een vriendelijke beheerder, die zijn best doet om Engels te spreken en paar woorden Nederlands. Er zijn folders voor de omgeving in het Nederlands aanwezig.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Rienke03-08-2015

Rustige camping, mooie ligging

Prachitge plek in normandie! Je kan vanuit deze camping alle kanten op. De prijs is echt goedkoop, daar hoef je het niet voor te laten, maar je hoeft dan ook niet heel veel te verwachten wat betreft animatie! Sanitair goed, niet super! Helaas waren de docuhjes heel heet, net of ze hun overschot aan heet water niet kwijt konden. Verder prima camping, hele ruime plekken, heerlijk! Veel privacy en rust! Je bent wel op je eigen gezin of reisgenoten aangewezen, maar als je daar naar op zoek bent is het prima, Dorpje zit vlakbij, lopend te doen!

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Mike09-08-2013

Hele fijne camping

Deze camping is een echte aanrader. Met de auto zijn zowel de invasiestranden (en musea en oorlogsbegraafplaatsen) als het stadje Bayeux (met het beroemde tapijt van Bayeux) goed bereikbaar. Bij de camping zelf zijn ook tientallen foldertjes (ook in het Nederlands)beschikbaar over alles wat er in de buurt te doen is. Op loopafstand ligt het dorp Trévières met een goede bakker en een supermarktje.

De plekken zelf op de camping zijn ruim en mooi groen. Ze zijn afgebakend met heggen en elke plek heeft een fruitboompje dat voor de nodige schaduw zorgt. Water- en electriciteitspunten liggen naast de plekken.

Het sanitair is netjes onderhouden en wordt twee keer per dag schoongemaakt. De beheerder is erg vriendelijk en spreekt een beetje Engels.

In juli 2013 waren wij hier met twee personen, een tent en een auto 14,70 per nacht kwijt, inclusief belasting en electriciteit.

Al met al zeker de beste van de drie campings die we in Normandië en Bretagne hebben aangedaan.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Hans03-05-2011

Hele leuke camping

We zijn eind april 1 week op deze camping geweest en het was een fantastische week. Mooir ruime plaasten voorzien van groene hagen tussen de plaatsen in. Voor kleine kinderen is er een kleine speeltuin, terwijl de grotere kinderen vast in het dorp hun draai kunnen vinden. Jacques, de beheerder van de camping, is uiterst behulpzaam en spreekt een aardig woordje Engels. Kortom, een uitstekende uitvalbasis om van hieruit de invasiestranden etc. te bezoeken. Een echte aanrader. Voor deze week waren we met 2 personen, een caravan met stroon € 98,00 kwijt.

• 5wim van evelghem28-08-2009

rustige kamping

rustige kamping, wij verbleven er eind augustus 2009 ideale kamping als uitvalbasis voor het bzoeken van d day stranden en musea. enig minpunt aan de kamping was het sanitair.onverzorgd en vuil

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 829-07-2009

Uitstekende camping voor rustzoekers

Wij kampeerden er met de caravan in juli 2009 ong. 10 dagen. Een prima camping voor rustzoekers. Want er is weinig entertainment, dus voor kinderen is er weinig te doen. Van hieruit zijn de Invasie-stranden gemakkelijk te bezoeken. Goede sanitaire voorzieningen, hoewel er wel weinig toiletten en douches zijn (bijv. bij de heren 2 toiletten, 3 douches en 1 gehand.douche) als de camping volloopt. De campingplaatsen zijn ruim en allemaal afgescheiden van elkaar door bossages. Het terrein is schoon en 's avonds is het al vroeg heerlijk stil.

• 8Erik en Edith van Wier14-07-2008

Goed uitgangspunt voor de "D-Day" stranden

Prima camping als je aktief wilt zijn. Omaha Beach is b.v. 6 km, en Bayeaux 14 km (leuke plaats).

Plaatsen zijn groot (min 100 m2) en afgescheiden d.m.v. hoge heggen. Voldoende en schoon sanitair.

De bakker e.d. zijn in het dorp (500 m).

Geen camping als je met kinderen op stap bent, behalve als je dagelijks erop uit trekt.

Gemarkeerde fiets en wandel routes.

• 7Fam. Sikken15-08-2006

Heel prettige camping om te verblijven, dorp op loopafstand, verder ook veel bezienswaardigheden op korte afstand. Heggen geven privacy maar daardoor wat minder contacten met andere gasten. Veel dingen op de camping gaan op de Franse manier, ook wat het sanitair betreft. Met de beheerder is goed te overleggen, maar alleen in het frans! We hebben hier 2 aangename weken doorgebracht, wat ons betreft een aanrader mits je niet teveel luxe en vermaak verlangt.

Anders

• 7Remco & Miranda26-08-2005

Deze camping, vertaald Onder de Appels, doet zijn naam eer aan omdat er op deze camping appelboompjes staan. Bij aankomst bleek de eigenaar weining Engels te spreken. De staanplaatsen zijn ruim aangelegd en zijn afgebakend met mooie groene heggen en bomen. Dit zorgt toch voor de nodige privacy. Ook is er een ruim badhuis alwaar gratis gebruik van het water gemaakt kon worden. Dit badhuis wordt elke dag 2x schoongemaakt. De camping is overigens gelegen in een natuurlijk en stil gebied. In het centrum van Trevieres is op loopafstand (750m) een bakker, slager, postkantoor(PIN) en een supermarktje. Voor de grotere boodschappen is er nabij Bayeux een grote supermarkt. Voor de invasiestranden van D-Day ligt deze camping zeer centraal. Wij hebben erg genoten. Na 10 nachten betaalden wij voor 2 pers + auto en gratis watergebruik ongeveer 88 euro. De rest hebben we besteed aan museums :)

Anders

0 tips over Camping Municipal Sous les Pommiers