Camping Capfun Haras

Matig

10 reviews over Camping Capfun Haras in het Nederlands

Voor ons niet meer.

Jill, 29-10-2017

Geen leuke camping. Geen binnen faciliteiten 1 badje van 4 bij 4 ofzo waar 100 mensen inzitten met slecht weer wat geregeld is in normandie , geen fatsoenlijke speeltuin geen restaurant met kaart. Wij vonden het niet leuk en zijn best wel snel tevreden. Plus is de caravans die zijn heel mooi en de glijbanen zijn erg leuk.

Niks mis mee

E. Deurloo, 12-9-2016

Nette camping met vrijwel allemaal nieuwe caravans. Een deel zijn eigen caravans van vaste gasten, deze staan gewoon tussen de huurcaravans. Kampwinkeltje stelt niks voor en wat ze hebben is schreeuwend duur. Gelukkig zijn de supermarkten dichtbij ( ca 2 km).

De dames van de receptie zouden wel wat vriendelijker mogen zijn maar in principe heb je weinig met ze te maken. Wifi kost € 15,- voor 30 uur. Als je elke keer uitlogt is dit zeker genoeg voor 2 weken. Werkt ook nog eens goed. In het dorpje zit een hele goede bakker. De streek is erg leuk.

Prima camping met veel stacaravans

van Es, 31-7-2016

Kleine camping met binnen en buitenzwembad. Prima zwemwater om in af te koelen met ligbedden rondom zwembad. Stacaravans zijn mooi ruim en goed onderhouden, ze zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Grote koelkast met vriesgedeelte, kleine tv (Franstalige zenders), magnetron en ruime douche met wastafel en aparte wc. Bedden lagen goed. (1x2 personen en 2 x 2 personen). Ruime houten veranda en parkeerplaats naast de stacaravan.

Geboekt bij Yelloh village.

Op de camping vele vaste gasten met hun eigen stacaravan, weinig Nederlanders.

Wel aardig

Corner, 4-8-2014

Uit het yello boek gekozen. Staat in dat er 200 campingplaatsen en 35 rental units zijn. Dit moet wel anders om zijn. Het stond vol met staanbakken en hadden maar een paar camping plaatsen.

Kregen een plek die zo klein was dat de voortent er niet aan kon.

Gelukkig niet geboekt dus maar 1 dag gebleven.

DUS YELLO even je boek aanpassen!!

Gemiste kans

Renske11, 22-8-2013

Op het eerste oog is de camping prachtig. Grote, ruime staanplaatsen en modern sanitair. De zwembaden zijn ruim en lekker veel ligbedden. Ze weten alleen niet hoe ze moeten schoonmaken. Het sanitair (vooral de WC's) waren snel smerig en het toiletpapier wordt ook niet goed bijgehouden. De kleinere douches hadden te koud water en de familiedouches waren weer te heet afgesteld. Het water in de lavabos was alleen maar warm. Jammer met die hoge temperaturen. Wij hadden onze week ook last van de Fransen op de camping. Tot 's avonds laat luidruchtig. Zij stonden vlakbij de receptie en ik heb het golfkarretje met de eigenaar zien rondrijden, maar er werd niets van gezegd. Het eten vond ik op zich prima voor een keer, al zijn de pizza's niet lekker.

De omgeving is daarentegen echt super! Touques is prachtig, Deauville is goed met de fiets te bereiken en Honfleur is ongeveer 20 minuten met de auto. Het ene dorpje nog mooier dan het andere :)

Slechte camping

Senna, 9-8-2013

Een tegenvaller. Vooral een stacaravan park, een klein aantal campingplaatsen die lang niet allemaal vol waren ondanks het bordje complet. Verplicht om vooruit te betalen, en het was de 35 euro per na het echt niet waard, evenmin als de vier sterren.. Ongeïnteresseerd, niet betrokken personeel. Toiletten en sanitair erg vies en soms een dag niet schoongemaakt. Geen warm water bij afwasplek, en ondanks melden werd dat dagenlang niet gemaakt, zodat je in een wastafel moest afwassen.. Vaste gasten van de stacaravans Zijn veelal Franse paupers. Geen aanrader!

5 dagen prima vermaakt

PM, 13-6-2013

Camping haras is een goed onderhouden camping.

wij zaten in mobiel home chameur. super netjes leek wel of we de eerste bewoners waren. moderne lichte inrichting en genoeg ruimte. ook genoeg opberg ruimte. enige min puntje de vloer kraakte in het midden als je daar liep. grote veranda en eigen parkeer plek en nog ruimte over. we hadden niet echt uitzicht ergens op heg en weggetje. bij aankomst gemeld bij de receptie zij belde de mannelijke eigenaar die ons met zijn golfkarretje voor ging. hij gaf ons een rondleiding over het park en in het huisje. zwembad is netjes met genoeg ligbedden. je hoort wel zwembad geluiden bij je huisje maar s avonds en snachts is het erg rustig. het park kan je op met een code dan gaat de slagboom open dit geld ook voor het hek van het zwembad en sanitair in de omgeving is genoeg te doen geschiedenis boulevard dorpjes winkels. gratis wifi bij de bar. de vrouw van de eigenaar is een pin waren we niet echt van gecharmeerd . (camping plaatsen zijn ook erg ruim)

Twijfel geval

Henk & Liesbeth, 12-2-2013

Op zich aardige camping, mooie tuin waar erg veel aandacht aan wordt besteed door de eigenaar ( hobby). Sanitair is zeer matig. Ziet er mooi uit maar 3 toiletten open en geen urinoir. Dan wordt het snel zeer smerig. Tevens erg tochtig.

Wij waren er 25 dagen in April/Mei 2012. Redelijke bezet. Je kunt er wel goed fietsen als je versnellingen hebt. Restaurant heeft waarschijnlijk een hobby kok. We aten er stokvis, die niet ontzout was ! Echt smerig.

Prima camping

Karen, 29-8-2012

Camping des Haras is een kleine, gezellige camping en ligt net buiten het dorp Touques. Het dorpje is typisch frans en heeft een paar leuke restaurantjes (loopafstand 10 minuten).

Er zijn veel 'vaste' plekken en een dertigtal (grote) campingplekken (met veel privacy), die ondanks het bordje "complet" bij lange na niet vol waren ( hoogseizoen).

Wij hebben, twee volwassen + baby, een stacaravan Corsaire Prestige (nr D59) gehuurd. Het slaapgedeelte was echter (te) klein voor een extra babybedje, maar dat was onze eigen fout. Verder was de caravan zo goed als nieuw en ECHT schoon! Een pluim! De ligging was prima en wij hadden de laatste caravan in een rijtje van 4 (doodlopend straatje) met veel ruimte om en naast de caravan. Een puntje van kritiek: de uitkijk op het dal. Er stonden nog twee rijen caravans voor. Verder naar het dal had je ook meer last van het verkeer, dus eigenlijk zaten we perfect.

Verder waren de faciliteiten (zwembad, service - brood) goed. Een aanrader!

Leuke camping en prachtige omgeving

Geert, 18-5-2012

De stacaravan die wij via een touroperator hadden gehuurd was helemaal nieuw en stond op een mooie plaats. Het terras was groot en alles was aanwezig. Ondanks dat wij slecht weer hadden toch genoten, zeker doordat er veel ruimte was in de stacaravan. Prima camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Haras in Touques, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Haras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Haras scoort een 5.13 uit 10 op basis van 13 reviews.