Camping Capfun Haras

FrankrijkNormandiëTouques

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Capfun Haras voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 16 reviews

4.3OnvoldoendeScore uit 16 reviews
  • 4.2Staat v/h sanitair
  • 2.4Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

16 Reviews over Capfun Haras

• 4Maartje10-08-2021

Nooit meer.

Camping met alleen stacaravans, met voornamelijk (luidruchtige) Fransen en vaste plekken. Stacaravan was niet schoon, je moet deze zelf schoonmaken bij vertrek. Zwembad te klein voor alle gasten en niet schoon. Douche bij het zwembad werkte niet. Glijbanen wel leuk.Zeer beperkte brood keus, alleen croissants en baguette.Brood daarom gehaald in het dorpje Touques. Je krijgt geen uitleg over bijvoorbeeld faciliteiten, WiFi, vuilnis, etc.Elke dag animatie in het Frans. Het personeel op de camping spreekt alleen Frans.Omgeving is erg de moeite waard, veel mooie dorpjes, prachtige stranden in de buurt. Dit geldt ook voor supermarkten etc.Wij raden deze camping niet aan en zouden er niet naar terugkeren.

• 2Eetgelegenheden
  • 7Nunzio29-07-2018

Prima camping

Wij staan er nu met 2 jonge kinderen en we hebben niks te klagen. Prachtige caravan met 2 slaapkamers die ieder hun eigen badkamer én toilet hebben. Vaatwasser magnetron tv wat wil je nog meer. Hele leuke animatie hebben we gehad, zwembad met glijbanen en met nog geen 10 minuten rijden heb je een giga supermarkt, eigenlijk zit daar alles, aldi lidl mac alles. Binnen 5 min een heel schattig dorpje Touques waar de plaatselijke bakker slager supermarkt ook zit en op de camping bakken ze echt de lekkerste hout oven pizza's. Valt me ook op dat iedereen even vriendelijk is en bovendien wat voor ons heel belangrijk was dat het niet ver rijden is. Met Hon fleur en deauville in de buurt maar ook Rouen en ga zo door is er genoeg te zien. Wij klagen niet!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Gilles B.08-07-2018

Prêts pour un nouveau séjour au camping Haras

Notre emplacement était agréable avec un bel espace pour garer le véhicule. Nous avons également apprécié la propreté du camping, du mobil-home qui était d'ailleurs très confortable. Le camping est également idéalement situé pour les visites touristiques.

• 2Jill29-10-2017

Voor ons niet meer.

Geen leuke camping. Geen binnen faciliteiten 1 badje van 4 bij 4 ofzo waar 100 mensen inzitten met slecht weer wat geregeld is in normandie , geen fatsoenlijke speeltuin geen restaurant met kaart. Wij vonden het niet leuk en zijn best wel snel tevreden. Plus is de caravans die zijn heel mooi en de glijbanen zijn erg leuk.

• 1Eetgelegenheden
  • 3Stephane25-09-2017

Changement identité camping les Haras

Il y a 6 ans nous avons choisi ce camping à échelle humaine nous permettant ainsi de nous ressourcer et de profiter des charmes de la Normandie proche de toutes commodités. Puis la machine à cash « CAPFUN » est arrivée avec son programme : Faire du profit, espace vert dénaturé, promiscuité, clientèle « lowcost », augmentation significative des tarifs pour les résidents au détriment d'offres alléchantes pour les vacanciers, nuisances sonores et visuelles, vol(s), dégradation(s), absence de contrôle du nombre de personnes par mobile-home, stationnement anarchique des véhicules, etc … Un résident écoeuré par la gestion fallacieuse du groupe "CAPFUN" soit-disa

• 4Lerouvillois26-07-2017

Très déçus

Camping qui n'a rien d'un 4 étoiles, pas d'animations, bar restaurant fermé le soir et lorsqu'il est ouvert, mauvais accueil, piscine couverte beaucoup trop petite, douches froides, en fait camping qui coûte cher pour s'ennuyer.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8E. Deurloo12-09-2016

Niks mis mee

Nette camping met vrijwel allemaal nieuwe caravans. Een deel zijn eigen caravans van vaste gasten, deze staan gewoon tussen de huurcaravans. Kampwinkeltje stelt niks voor en wat ze hebben is schreeuwend duur. Gelukkig zijn de supermarkten dichtbij ( ca 2 km). De dames van de receptie zouden wel wat vriendelijker mogen zijn maar in principe heb je weinig met ze te maken. Wifi kost € 15,- voor 30 uur. Als je elke keer uitlogt is dit zeker genoeg voor 2 weken. Werkt ook nog eens goed. In het dorpje zit een hele goede bakker. De streek is erg leuk.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8van Es31-07-2016

Prima camping met veel stacaravans

Kleine camping met binnen en buitenzwembad. Prima zwemwater om in af te koelen met ligbedden rondom zwembad. Stacaravans zijn mooi ruim en goed onderhouden, ze zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Grote koelkast met vriesgedeelte, kleine tv (Franstalige zenders), magnetron en ruime douche met wastafel en aparte wc. Bedden lagen goed. (1x2 personen en 2 x 2 personen). Ruime houten veranda en parkeerplaats naast de stacaravan. Geboekt bij Yelloh village. Op de camping vele vaste gasten met hun eigen stacaravan, weinig Nederlanders.

• 6Corner04-08-2014

Wel aardig

Uit het yello boek gekozen. Staat in dat er 200 campingplaatsen en 35 rental units zijn. Dit moet wel anders om zijn. Het stond vol met staanbakken en hadden maar een paar camping plaatsen. Kregen een plek die zo klein was dat de voortent er niet aan kon. Gelukkig niet geboekt dus maar 1 dag gebleven. DUS YELLO even je boek aanpassen!!

• 6Eetgelegenheden
  • 6Renske1122-08-2013

Gemiste kans

Op het eerste oog is de camping prachtig. Grote, ruime staanplaatsen en modern sanitair. De zwembaden zijn ruim en lekker veel ligbedden. Ze weten alleen niet hoe ze moeten schoonmaken. Het sanitair (vooral de WC's) waren snel smerig en het toiletpapier wordt ook niet goed bijgehouden. De kleinere douches hadden te koud water en de familiedouches waren weer te heet afgesteld. Het water in de lavabos was alleen maar warm. Jammer met die hoge temperaturen. Wij hadden onze week ook last van de Fransen op de camping. Tot 's avonds laat luidruchtig. Zij stonden vlakbij de receptie en ik heb het golfkarretje met de eigenaar zien rondrijden, maar er werd niets van gezegd. Het eten vond ik op zich prima voor een keer, al zijn de pizza's niet lekker. De omgeving is daarentegen echt super! Touques is prachtig, Deauville is goed met de fiets te bereiken en Honfleur is ongeveer 20 minuten met de auto. Het ene dorpje nog mooier dan het andere :)

• 7Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar