Camping Le Lac des Charmilles

Oude reviews (archief)

Zeer netjes en behulpzaam

Beekman
2-8-2013

Een paar nachtjes hier gestaan. We hadden eerst wat pech met stroom, maar werden zeer behulpzaam geholpen door de beheerder, in de stromende regen notabene!

Helaas hadden we de pech dat er net geen warm water was en we met een kindje van net 1 jaar zaten; we mochten douchen in een mobile home!

Sanitair verder echt keurig!

Kortom keurig verzorgd, netjes en behulpzaam!

De camping ligt op enkele kilometers van de autoweg op een afstand van Nederland dat je net toe bent aan een stop. De camping is echter ook zeer geschikt voor een langer verblijf! Het zwembad is zeer aangenaam, de plaatsen zijn ruim en het, moderne, sanitair wordt goed schoon gehouden!

Prima camping

Jansen
17-9-2012

We hebben hier tien dagen gekampeerd. Super grote plaatsen. Allemaal afgebakend. Voetbal/basketbal veld erbij. En ook het zwembad was prima in orde. Net nieuwe ligbedden geplaatst. Sanitair prachtig en goed onderhouden. Aan de overkant van de weg een atletiekbaan en een tennisbaan. De campinghouders waren zeer vriendelijk. Restaurantje dat ze erbij runnen was ook goed. Beter dan je verwacht bij een kleine camping. Wij hebben het prima gehad. Het weer heeft hier zeker aan bijgedragen. uitstapjes richting le mont Sint Michel en de d daystranden gemaakt. Hiervoor moet je wel een uurtje rijden rekenen.

De camping ligt vlakbij een meertje in een niet zo interessant dorpje. Maar de camping zelf is prima. Goede plekken en zeer goed sanitair. En hele vriendelijke eigenaren. Er was een zwembad maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Al met al een leuke plek om 1 of 2 dagen door te brengen.

Vriendelijk en schoon

M. Verhoeven
24-8-2010

Camping ligt vlak bij een park met een vijver/meertje. De directe omgeving is niet heel bijzonder, maar een prima plek om de omgeving te ontdekken. Binnen het uur ben je in St. Malo, Mt. St. Michel, Granville, Omaha Beach, Caen, etc. De camping heeft 40 plekken en is lekker kleinschalig. Plekken met beschutting zijn meest zonder elektra. Sanitair is uitermate schoon, wordt 2 keer per dag schoongemaakt en tijdens de schoonmaak niet afgesloten, helemaal super. Eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben nooit voor een dichte deur gestaan. Zwembad is niet groot maar voldoende voor wat afkoeling. Springkussen en trampoline zijn bonus. Zeer gemengd qua gasten. Kortom, op het eerste gezicht (uiterlijk) geen topcamping, maar schijn bedriegt hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac des Charmilles in Torigni Sur Vire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac des Charmilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Lac des Charmilles scoort een 8.15 uit 10 op basis van 6 reviews.