Camping Vallée du Traspy

2.6Onvoldoende

Frankrijk, Normandië, Thury-Harcourt (Calvados)

2.6Onvoldoende

• 2.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

22 reviews over Camping Vallée du Traspy

• 2018
    8Fam. Overeem09-02-2018

Fijne camping

We hebben genoten van ons verblijf in de zomer van 2017 op deze camping met ons gezin. Zelfs 2x met wat nachten ons verblijf verlengd. Vriendelijke, gastvrije campingeigenaren. Camping: mooie, groene, kleine, veelal rustige camping op loopafstand van gemeentelijk leuk binnenzwembad. Op korte fietsafstand van het dorp met leuke bakkerswinkeltjes. Vlakbij de camping is een groot parkeerterrein met locatie die in het weekend soms verhuurd werd en de muziek wat te lang te hard stond tot ongeveer 01:30. Activiteiten: in de buurt kun je bijv. kanoën. Mountainbiken is over natuurpaden maar ook vaak over asfalt wegen. Stranden van Normandië zijn zo'n 1 1/2 uur rijden maar ook bijzonder om deze plaatsen te bezoeken en daarna op een rustige camping terug te komen. Voor kinderen is er een trampoline en opblaaskussen. Het sanitair is gedateerd maar wordt netjes schoon gehouden. M.b.t. douchen: let op als je snel warm water wilt tijdens het douchen: neem dan een douche in de buurt van de ketel maar goed belangrijker: het water blijft in alle douches zo ie zo warm.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Jet12-08-2017

Leuke en rustig

Leuke camping in een mooie omgeving. Geen animatie dus lekker rustig. Wel een trampoline en springkussen aanwezig. Klein beekje rond de camping waar de kids heerlijk in kunnen spelen. Vriendelijke beheerders. Kortom een heerlijke week gehad op deze camping. Sanitair was schoon, maar is wat verouderd. Duurt wat lang voordat je warm water hebt, maar het is zeker warm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Fam. de Boer, Schiedam08-08-2009

Goede overnachtingscamping

Camping ligt 30 km onder Caen. We hebben op deze camping overnacht. Dit wordt door meerdere mensen gedaan.

Mooie streek vanuit de auto, maar verder niets bezocht.

Op de camping is brood en divers warm eten te krijgen. In het dorp (met de voet te bereiken) was helaas alles gesloten op donderdagavond 6 augustus!

Er waren voldoende toiletten en douches. Bij de douches echter snel koud water.

We betaalden voor 2 volwassenen, tent en auto 14,40 per nacht. (stroom 4 euro)

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8roger12-05-2009

groene parel

Een mooie rustige groen camping in een dal op loopafstand van het dorp, supermarkten vlakbij. Mooie grote plaatsen gescheiden door beplanting. Sanitair was niet het nieuwste, maar wel schoon. Goede hete douche flinke straal. Vriendelijke eigenaren. Je kunt er broodjes bestellen, maar het dorp met de boulangerie is vlakbij. Het beekje is ideaal voor de kinderen om in te spelen en je krijgt korting op het naast gelegen gemeentelijk zwembad (overdekt). We zijn van hieruit regelmatig op pad geweest: Omaha beach etc. Mont St. Michel, maar ook landinwaarts.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 8Conny Mooiman19-08-2008

mooi gelegen camping

rustig gelegen camping in een dal, waardoor geen last van wind o.i.d. Ruime plaatsen, eigen watertap en electriciteit. Het sanitair kan beter, wordt wel goed schoongemaakt. D/H door elkaar. Vanwege een zwaluwnest lag er steeds vogelpoep in het sanitairhok. Dat is een minpunt, niet hygienisch.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8 Fam Verhees23-02-2007

Hallo,

Deze campings is door ons gezin reeds drie maal bezocht. Ons gezin bestaat uit twee volwassenen en zoon van 12 jaar.

Het fijne aan deze camping is de ligging, de vriendelijke beheerders, de ruime plaatsen. Deze camping is in een dal gelegen vlak bij het dorp dat gemakkelijk te voet te bereiken is. Naast de camping is een vismeer en het verwarmde gemeentelijke overdekte zwembad.Mail voor meer info

Gereisd in februari 2007

• 6Mandy30-08-2006

Toen we bij de camping aankwamen was het terrein zelf al vol en moesten we op het grasveld naast de camping staan. daar is ook electriciteit en een aparte wc..bovendien staat er op het veld een groot net waar je kunt badmintonnen ed. Dat was dus niet zo heel erg!!! in de campinggidsen staat dat de camping naast een visvijver en een beek/riviertje ligt. De visvijver ligt VOL alg alsof er al jaren niets aan gedaan is..het beekje is eerder een klein stroompje van nog geen 5 cm diep.. Het is wel een mooie uitvalsbasis om Caen en falaise te bezoeken vanwege de geschiedenis van Willem de veroveraar.De camping ligt pal in het centrum van het dorpje waar ook een grote supermarkt ligt.

Gereisd met familie in augustus 2006

Camping Vallée du Traspy info