Camping Municipal Les Mielles

7 reviews over Camping Municipal Les Mielles in het Nederlands

Geweldig

H v westerveld,
23-4-2017

Reserveren via internet lukt niet!! dus andere camping opgezocht.

Reserveren ging in het verleden via de mail zonder problemen.

Gereisd met partner in juli 2016

Simpele camping bij mooi strand

jbtvisser
7-9-2013

Wij hebben hier ruim een week gestaan. Plekken zijn redelijk groot, we hadden volop plek voor onze familietent. 'Ons' toiletgebouw was splinternieuw met heerlijke douches. Handig ook dat er een, extra grote, familiedouche is. Je loopt zo via de camping door de duinen naar de zee. 2 minuten lopen. Receptie is beperkt open (niet als probleem ervaren) maar wel erg behulpzaam. Wij hadden helaas wel slechte Wifi ontvangst. Voor kinderen was er helaas niet zo veel speelruimte en de speeltuintjes waren beetje klein. 'Saaie' camping dus maar heerlijk aan de zee en rustig. Prima prijs/kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Basiscamping, erg rustig, direct aan strand

Marco
15-1-2010

Basis, rustig, geen eetgelegenheden, mooi aan strand gelegen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

"Geweldige camping".

John
15-6-2009

Echt een geweldige camping.

Gewoon,lekker rustig en dicht bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009
2007

Een perfecte camping voor wie even helemaal niks wil. Het strand is grandioos en je kan er heerlijk strandvissen. De kinderen kunnen er op avontuur op de rotsjes en de zee is altijd heerlijk.

Een heerlijk paradijsje!

Gereisd familie in augustus 2006

Mijn fijnste camping in voor en najaar, in het hoofdseizoen is het erg druk, van horen zeggen. Als je van wandelen op het strand houdt, is dit de ideale camping

Gereisd anders in januari 2007

2006

Een fijne schone camping, op loopafstand van het strand

J. van Schichteren
18-5-2006

Een fijne schone camping, op loopafstand van het strand. Plekjes van 100m2 afgescheiden met een heggetje. Echte gezinscamping. Niet voor luidrichtige types (die overigens met behulp van de gendarme verwijderd worden!), muziek niet toegestaan, na 22.30 uur dient men absolute rust te eerbiedigen. Geen kantine of andere pretzaken.

Wel kinderspeeltuintje, tennisbaan op 5 minuten gaans, alsmede een skatebaan. Mooi zandstrand. Goed om te surfen of bodyboarden.

Gereisd anders in mei 2006

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Mielles in Surtainville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Mielles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.