Camping La Roseraie d'Omaha

Frankrijk, Normandië, Surrain

8.5Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Roseraie d'Omaha voor je op een rij gezet:

Meer camping info

48 reviews over Camping La Roseraie d'Omaha

• 7debbie-tobben28-08-2010

weinig te beleven

wij zijn er in 2003 geweest. ik zie aan de foto's dat er een metamorfose plaats heeft gevonden. koepel over het zwembad, houten chalets erbij, springkussens. het is er zeker mooier op geworden. voor boodschappen moesten we destijds een dorp in gaan. naar het strand met de auto (dat wisten we van te voren overigens). wel elke ochtend verse broodjes en de stacaravan was erg netjes, en het personeel was erg vriendelijk. voor de kids verder weinig te doen, maar misschien is dat nu anders. als je veel wil zien van de jaren 40-45 moet je in deze omgeving wezen. voor ons was het niet zo'n succes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

• 9Tim198403-08-2010

Prima camping en prima centrale ligging

Wij hebben hier in juli 2010 een week een chalet gehuurd. We hebben deze camping gekozen vanwege de centrale ligging in normandie en het feit dat we alle sites van de invasie wilden bezoeken. De camping wordt gerund door een echtpaar, iets wat ze met heel veel passie doen. Ze staan altijd voor je klaar en zijn niet te beroerd mee te denken. Zo wilde wij graag 's avonds uitchecken inplaats van in de ochtend. Dit was geen probleem, ze deden gewoon de inspectie om 22:30 's avonds. De chalets zijn eenvoudig, maar was wel schoon en alles wat we nodig hadden was er. Goede prijs / kwaliteitsverhouding.

Wel is het jammer dat mensen met een caravan "tussen" de chalets gepropt worden waardoor ze niet veel ruimte hebben.

Surrain is een simpel klein plaatsje met hooguit 20 huizen en een kerk natuurlijk. Hier is dus niks te beleven, maar door de centrale ligging kun je alle kanten op. Volgend jaar gaan we hier zeker weer naar terug.

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Herman10-06-2010

Heel veel opgeknapt door nieuwe eigenaren

In 2008 hier voor het eerst geweest. Nu net eind mei weer, maar nu met onze baby. Wat een verschil zeg. De camping en de accommodaties zijn zeker vooruitgegaan door de komt van de nieuwe eigenaren. Zij hebben de afgelopen 1,5 jaar veel gedaan. Leuk hoor om dan op deze camping terug te komen. Bravo, ga zo door

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8fam. Groot11-01-2008

In juli 2007 bezocht. We huurden een nieuwe stacaravan op deze rustige familiecamping (deze zijn veel beter dan de oude houten chalets). Stacaravan lag aan de rand van de camping met schitterend zicht op Surrain. Voor jonge kinderen veel te doen (zwembadje, springkussen, speeltoestellen, tafelvoetbal). Camping wordt beheerd door zeer vriendelijk en behulpzaam echtpaar. In Surrain zelf is niets te doen. Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan invasiestranden, maar ook voor steden Bayeux en Caen. Strand op 4 km, boodschappen 5 km (wel broodjes te bestellen bij receptie)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in januari 2008

• 8J.Roberts01-10-2007

We hebben ontzettend genoten van onze vakantie op deze camping! We hadden een drie persoons chalet gehuurd, dat mooi was onderhouden! Het mooie weer speelt natuurlijk ook een rol!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7g van noort14-08-2007

in augustus met fiets op de auto geweest, strand op 15 min. fietsen, sanitair vast vernieuwd sinds 2006, goed onderhouden. alleen jammer dat een grote supermarkt op 12 km lag, voor de kleine dingen kan je naar Trevaise. eetgelegenheid is niet geweldig, eigenaren lopen over van vriendelijkheid. erg goede prijs/kwaliteit.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6Tom en Anita27-07-2007

Wij zijn in sept.'06 op deze camping geweest, omdat we de normandische stranden wilden bezoeken. We hadden een houten chalet gehuurd en dat was een ramp. Het ding was klein, maar vooral vol met ongedierte. Echt overal zaten spinnen en andere onduidelijke beesten. Iedere avond hielden we eerst slaapkamer-inspectie, voordat we min of meer gerust konden gaan slapen. Het ding bleek ook lek bij een flinke hoosbui. Ander nadeel was, dat de beloofde midgetgolfbaan in verregaande staat van ontbinding verkeerde, en dat de andere 'faciliteiten' op de camping al gesloten waren toen wij er waren. Dus geen restaurant, geen winkel, niets. En in de omgeving van de camping is ook helemaal niets: geen winkel, geen dorp, geen restaurant, geen niks. Voor mensen die alleen met een boekje in de stilte willen gaan zitten, en niet bang zijn voor een beestje meer of minder, is het echter prima!

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

• 8PIet13-03-2007

Prima camping voor mensen met jonge kinderen, veel speelmogelijkheden prima zwembAD En natuurlijk de PRACHTIGE OMGEVING.. aanrader

Gereisd in maart 2007

• 8Fam. Ende29-07-2006

Zeer rustige camping, gelukkig zonder animatie, waar vooral jongere kinderen tot een jaar of 12 een fantastische vakantie hebben. Veel leeftijdgenoten en een springkussen wat vaak het ontmoetingspunt was. Verder een zwembad, minigolf, tennis, tafeltennis. Zeer vriendelijke eigenaars. Wij zaten in een chalet (voordelen van een eigen toilet en douche) maar wel de charme van een camping. Stranden zijn zo'n 4 km. verder en de dichtsbijzijnde supermarkt op 10 km. Wij hebben er 2 fantastische weken gehad.

Gereisd met familie in juli 2006

Camping La Roseraie d'Omaha info