Camping La Roseraie d'Omaha

Frankrijk, Normandië, Surrain

8.5Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Roseraie d'Omaha voor je op een rij gezet:

Meer camping info

48 reviews over Camping La Roseraie d'Omaha

• 9Jan29-11-2014

Aanrader

Mooie kleine camping. Rustig achteraf maar ideaal gelegen als uitvalsbasis. Keurige camping met elke ochtend vers brood in het campingwinkeltje. Prima cottages met alle voorzieningen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Zomer 201417-08-2014

Kleine maar verzorgde camping, nette accommodatie.

Wij hebben een accommodatie gehuurd via de site van de ANWB (mobil home nr. 33). Kleine, kindvriendelijke camping, maar verzorgde camping. Diverse accommodaties door elkaar geplaatst en in een mix met tentplaatsen. Plaatsen zijn niet groot maar groot voordeel is de houten veranda. Rustige camping, goede sfeer. Nadeel is dat je voor boodschappen/strandbezoek de auto nodig hebt. Voor boodschappen rijd je naar Bayeux, iets dichterbij ontdekten we een kleine Cocci Market in Vierville-sur-Mer (ong. 10 min. met de auto). Eigenaren zijn vriendelijk maar spreken geen engels en dat geeft soms wat verwarring, bijv. bij het pinnen van de borg (€ 200,-). Deze ontvang je niet terug na een week maar wordt blijkbaar niet afgeschreven. Zwembad is klein maar schoon, verwarmd, nooit te druk, en er is een familieglijbaan. Accommodatie is nog betaalbaar voor in het hoogseizoen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8vakantiegangers08-07-2014

Hele fijne camping

Wij waren net na D-day op deze camping en werden hartelijk ontvangen door de eigenaars. Prima plaats voor de caravan en aansluiting water plus 10 amp. Iedere dag kon je vers brood en meer bestellen bij de receptie en de beheerders waren heel vriendelijk. Mooi verwarmd zwembad, niet groot maar voldoende voor deze camping. Sanitair kraakhelder en ook de douches en wasruimte. Ruime plaatsen en absoluut niet te root..Rustig dorpje waar je kunt wandelen, of op korte afstand naar Omaha beach kunt fietsen.Vanuit hier kun je prima alle invasiestranden en musea bezoeken. Verwacht geen disco maar geniet van de rust en het uitzicht. Boodschappen dichtbij in Bayeux waar diverse supermarkten zijn. Prijzen liggen lager als in Nederland, vooral de wijn .Wij hebben een heerlijke vakantie gehad , dank je wel ! Tres bien magnifique !

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Marco18-05-2013

Leuke camping(in hoogseizoen)

Wij waren er in de Mei vakantie(voorseizoen), een stacaravan 4 persoons gehuurd. Kwamen daar aan en kregen een hele nieuwe caravan, supermooi. In tegenstelling tot de 200euro borg moesten we 50euro borg betalen mede voor eventuele schoonmaak kosten, maar dit hebben we zelf op de "franse" slag gedaan en kregen netjes de 50euro terug. De speelgelegenheid zoals het springkussen was in deze week een uurtje opgeblazen, dit was wel jammer voor onze dochter. Maar zal in het hoogseizoen wel hele dag opgeblazen zijn. De eigenaren waren super vriendelijk met slecht tot zeer slecht engels was dit soms wel moeilijk om dingen duidelijk te maken. Heerlijke stokbroden voor ontbijt die ze zelf afbakken en de afhaalmaaltijden zijn makkelijk en overheerlijk. Leuke rustige/nette camping, goede uitvalbasis voor alle invasiestranden en wat daar om heen hangt te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 7judith koning08-05-2013

prima uitvalsbasis landingsstranden, vies sanitair

Camping is voor kinderen prima, klein zwembad en gratis midgetgolf. Enorm minpunt is echter de staat van het sanitair: schoonmaken hier betekent met een spray en doekje 1x per dag de wc schoonmaken en daarna met dat vieze doekje de wcrolhouder schoonmaken. Dat gezegd hebbende, deze camping is prima als je van WWII houdt, veel musea in de buurt en grote supermarkten op tien minuten rijden. Eigenaren spreken echter geen woord engels dus je moet echt frans kunnen spreken. Staat in andere logjes dat ze wel engels kunnen maar is echter niet zo.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 8fabrice pattyn17-09-2012

Toffe camping

Wij verbleven een weekje op deze camping in Surrain. Een leuke camping met overdekt zwembad. Vriendelijke eigenaars en dito ontvangst. Sanitair is net maar soms beperkt in het hoogseizoen. Broodjesservice 's morgens. Er wordt ook het één en ander georganiseerd : bingo, karaoke, ... Niet alle toerplaatsen zijn even groot. Ook veel vaste chalets & stacaravans, maar wij echter geen last van hadden. Mooie streek en heel wat mogelijkheden om uitstapjes te doen !!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Esther van der Sluis-Steennis20-06-2012

Goede camping nabij Omaha Beach

Kleine camping met verhuurobjecten en toerplaatsen. Ruime toerplaatsen in zon en schaduw. Zeer vriendelijke ontvangst door campingbeheerder die buiten Frans zich ook met wat Engels goed verstaanbaar kan maken. Hij en zijn vrouw zijn het grootste deel van de dag op de camping aanwezig. Goed sanitair maar helaas niet altijd schoon. Bij "slechte wind" enigszins last van het geluid van het verkeer van de snelweg.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Marlies01-08-2011

Prettige camping, aanrader!

Wij hebben een houten chalet gehuurd en waren hier erg tevreden over. Het was schoon en van alle noodzakelijkheden voorzien. Neem zelf wel koffiemokken mee, want de Franse kopjes hebben het formaat van een vingerhoedje.

De campingeigenaren staan altijd voor je klaar en zijn zeer vriendelijk, super! De broodjes worden 's morgens op de capming afgebakken waardoor ze nog lekker warm zijn voor je ontbijt. De animatie is beperkt, maar in de omgeving is genoeg te zien. Op de camping zelf kun je zwemmen, tennissen, midget golfen en tafeltennisen. Je hoeft je er niet te vervelen.

Wij hadden voor onze baby een campingbedje en kinderstoel geleend, dat was kosteloos en zag er netjes uit. Het badje in het sanitairgebouw was prima!

In het dorpje Surrain is niets te beleven. Voor de boodschappen ben je aangewezen op het verder weg gelegen Baxeuy, maar door de ruime koelkast met vriesvak kun je voor meerdere dagen inkopen doen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9ransom17-03-2011

Een goede gewone camping.

Als een camping enkel moet dienen om je te wassen en te overnachten, is dit zeker en vast een goede gewone camping, zonder meer. De sanitaire blok was goed in orde en proper. We konden ontbijten in de 'kantine', maar dat stelde niet veel voor.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Tan04-09-2010

ideale uitvalsbasis!

We verbleven met drie personen in een vijf persoons chalet. Voor mij erg belangrijk: een schoon chalet. Deze camping ligt zeer centraal als je de landingsstranden en musea e.d. wil bezoeken. Het echtpaar dat deze camping runt doet dat fantastisch! Je kunt met alle vragen bij hun terecht en ze zijn bijzonder vriendelijk. Enig minpuntje: de matrassen. Maar dat is dan ook echt het enige minpuntje. Voor gezinnen met kinderen, er is een speeltuintje, voetbalveldje, tafeltennis, zwembadje, niet al te groot maar reuze knus!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010