Camping La Roseraie d'Omaha

Frankrijk, Normandië, Surrain

8.5Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Roseraie d'Omaha voor je op een rij gezet:

Meer camping info

48 reviews over Camping La Roseraie d'Omaha

• 8Anja25-08-2017

Mooie rustige camping in het hart van D Day

Waren hier begin augustus 3 dagen met onze camper. Hadden een hele grote plaats. Vriendelijk ontvangst bij receptie! Mooie rustige camping in het hart van D Day. Alles binnen een half uur rijden te bereiken. Leuk zwembad voor de kinderen. Sanitair netjes, kortom; een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8LLL18-08-2017

fijne camping, prima uitvalsbasis

het is inderdaad een kleine(re) camping maar voor ons nu prima, rustig en toch levendig. alles is aanwezig take away, restaurantje, zwembad, speeltuin. ochtend brood en croissant halen bij receptie. het ligt 3 km van amerikaanse begraafplaats in colleville. omaha is het het strand om evt. te zonnen. je rijd dan ong. over de parkeerplaats terug naar surrain. avonden is er altijd wel wat te doen maar rond 23.00-2330 is het muisstil op de camping. douches zijn gratis maar idd soms wisselend. wel schoon. zwembad is verwarmd en dat is best uitzonderlijk voor frankrijk. silvie en thierry zijn goede gastvrouw en heer. omdat we hier drie weken stonden en in het begin een kleinere plaats hadden (wel 100m2 ongeveer) en er kwam een plek vrij die stuk grotere was voor caravan voortent en luifel en bijzettent was het prima dat we de boel na 5 dagen verhuisde naar die plek. ook gingen we 1 dag eerder weg. was prima betalen kampeergeld zijn ze gemakkelijk in. we hebben ook gewoon 1 dag minder af hoeven te rekenen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7weijden3811-08-2017

Leuke, nette camping. Een aanrader!

Wij hebben hier 1 week gekampeerd met onze vouwwagen. Prima plek met uitzicht op de speeltuin. De kinderen wilde niet van de camping want ze konden zich goed vermaken op de airtrampo, het overdekte zwembad, de zwemglijbanen buiten. Voetballen met engelse, fransen en nederlandse kinderen. Er staan veelal huisjes of stacaravans maar gelukkig ook nog plek om te kamperen. Het toiletgebouw zag er prima uit, werd goed schoongehouden. Brood 's avonds bestellen voor de volgende morgen, pizza en patat waren prima op de camping. Het weer is wisselend in Normandië, vergelijkbaar met Nederland. De camping ligt centraal zodat je niet langer dan 1 uur in de auto zit voor de D-day musea en stranden. Supermarkten en een Action in Bayeux, ongeveer een 20 minuten met de auto. Leuke camping ook voor kleine kinderen. Zeker aan te raden ook als je niet naar de D-day stranden/musea gaat. Er zouden wel wat meer toiletten bij mogen, je moest af en toe even wachten tot er 1 vrij was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Karin24-08-2016

Kleine camping, genoeg te doen in de omgeving.

Kleine camping met huisjes en tenten. Wij stonden met onze tent tussen twee huisjes in. Het publiek op de camping bestond voornamelijk uit Fransen, Nederlanders en Engelsen. Het sanitair was schoon, maar het water was niet altijd warm. De dichtstbijzijnde winkel is op 20 minuten rijden, maar op de camping is stokbrood verkrijgbaar en een paar dingen. In buurt is voldoende te zien, zoals Bayeux, maar vooral ook de invasiestranden en bijbehorende musea. Op de camping worden een paar activiteiten georganiseerd, zoals karaoke en bingo.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Fam van Zon Merckaert.31-07-2016

Fijne omgeving om te vertoeven.

De camping is een aanrader als er meer voor de kinderen in het verschillende talen annimatie gegeven wordt en niet alleen in het Frans. Vele Engelse, Duistsers, Nederlanders. De kinderen van de gehele camping zouden nog veel meer mee doen.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Saskia20-07-2016

Prima camping voor bezoek aan invasiestranden

Fijne, kleine camping met zeer vriendelijke beheerders. Alles netjes en lekker brood. Prima uitvalsbasis voor verkennen van de invasiestranden, musea en Bayeux. Fijn zwembad en speeltuin. Voor oudere kinderen niet veel te doen. Wifi moet je apart betalen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Johnny27-06-2016

Een zeer fijne ervaring. Een enthousiast en spontaan onthaal. De stacaravan was geriefelijk,comfortabel,gezellig en mooi met alles wat we nodig hadden. De percelen zijn zeer ruim en zeer goed onderhouden, een tip voor de echte kampeerders. In de shop vind je alles wat je nodig hebt en elke ochtend verse (en nog warme) croissants en stokbrood. Je vindt er ook heerlijke streekproducten: Calvados,Pommeau de Normandie, de koekjes en tuiles au chocolat van La Maison du Biscuit enz… Zelf geproefd. Restaurant, bar en take away bieden een zeer gevarieerd aanbod. Topkwaliteit aan democratische prijzen. La Roseraie d’Omaha: een absolute aanrader! 10/10. Mr et Mme merçi pour l’acceuil et votre gentillesse.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8liesbeth Klein Hesselink11-08-2015

fijne camping, dichtbij strand én Musea D-day.

We stonden op camping la Rosaraie op een ruime plek, stroom en water dichtbij, voldoende sanitair: frans schoongemaakt, maar wel heerlijke warme douches! Er zijn af en toe activiteiten in de eet tent, hieraan niet deelgenomen, overwegend de franse gasten die er naar toe gaan. Het eten kan in deze restaurant tent, maar afhalen kan ook, het eten is verzorgd en prettig geprijsd. De glijbaan en het zwembad (verwarmd) waren leuk, fijn verzorgd en met ligbedden. Tennisbaan, pingpongtafels, jeu de boule banen, speeltuin met opblaasspringkussen, het gehele terrein is verzorgd. Vanuit het terrein is van alles te ondernemen ivm D-day, folders en extra uitleg in de receptie. Vanaf de camping is het ong. 5 min. naar Omaha Beach. Eigenaren spreken redelijk engels, hun kinderen vrij goed, en zijn behulpzaam.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Johan30-07-2015

Leuke camping vlak bij de invasiestranden

Leuke nette camping met vriendelijk personeel dat geen Engels spreekt. Er is een kleine restaurantje ( kantine) waar je voor een klein prijsje wat te eten kan krijgen. De kwaliteit is er ook na. Eetbaar maar niet echt goed.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Bianca Groffen07-06-2015

mooie goed onderhouden camping

Prima camping, ligt ideaal tussen de landingsstranden. Rustige omgeving. Calvados heeft nog veel mooie bocages. Kindvriendelijk! Vriendelijke eigenaren die altijd beschikbaar zijn!

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in mei 2015