Reviews over Subligny

Heerlijke en gemoedelijke boerderij camping

Nine,
    27-1-2017

In 2005 bij toeval op dit terrein terecht gekomen, sindsdien komen we bijna jaarlijks terug. Je vindt er rust en gezelligheid. De ondergrond van het terrein is een goed onderhouden grasmat waar de haringen prima hun houvast vinden zonder overbodige krachtsinspanning. Steekwoorden: gemoedelijk, gastvrij, natuur, dieren en eenvoud.

Een echte aanrader

Rene & Wilma,
    10-1-2009

Om kort te zijn , een echte aanrader als je niet te hoge eisen steld aan luxe want dat zul je hier niet vinden, wel een camping waar je tot rust kunt komen maar waar je ook door het gras kunt rollen van het lachen. Kortom de gemoedelijkheid overheerst hier , de omgeving is er prachtig af en toe even een brocante meepakken of een marktje in de buurt is vaak een leuke aanvulling op de dagelijkse gebeurtenissen. Ook is het goed te doen om vanuit Granville een dag de boot te pakken naar Jersey. De Franse taal is op deze camping ook geen probleem want de meeste gasten komen uit Engeland of Nederland, veranderen, Tot bij Fred, Rene & Wilma