Vakantiehuis Villa Julia

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Villa Julia in het Nederlands

Mooi rustig gelegen huis met uitzicht op baai.

tomkarin
20-10-2013

Het huis is gelijkvloers alle kamers met uitzicht op de baai. Mooie grote keuken met alles erop en eraan, uitzicht op de tuin. Woonkamer met open haard en grote eetkamer met uitzicht op de baai en de tuin achter. gelegen aan een rustige weg aan de baai. Naast het huis ligt een camping (geen zicht op) waardoor je zomers misschien iets minder rustig zit. Bedden OK en een super douche. Zeer schoon. Kleine voortuin met parkeerplaats voor de auto en een grote zonnige achtertuin. Schuin tegenover het huis ligt een restaurant dat alleen in het weekend is geopend. Strand (Utah beach) op ca 10 min.(auto) afstand. Boodschappen in Carentan Bijzonder vriendelijke ontvangst.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Julia in Ste. Marie-du-Mont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Julia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.