Camping Utah Beach

33 reviews over Camping Utah Beach in het Nederlands

kort verblijf

Linda
25-8-2019

We zijn 3 nachten met eigen tent op deze camping geweest. Zeer mooie ligging op wandelafstand van Utah Beach.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel ruimte voor verbetering!

R. Petersen
20-8-2019

Ging al mis bij reservering, toen vroegboekkorting niet verrekend werd. Fout van ruim €100. Werd wel hersteld, maar pas ná screenshots van boekingsformulier. Toen kwam een mail met de vraag welke broodjes we wilden, zodat ze die op onze plek konden brengen. Na aankomst gevraagd hoe laat ze de broodjes kwamen brengen.... alsof ze water zagen branden. Toiletten: óf geen papier (houder), óf geen bril. Zeepautomaat bij wasbakken vaker leeg dan vol, elektrische handdroger gehele tijd stuk. Douches: ranzig met grote plukken haar, zelfs slaresten gevonden. Wasdroger: pas na 2 weken kwam er één. Plekje: door hoge heggen aan 3 kanten omgeven, dus goed qua privacy, maar kon niet optimaal benut worden door stomme plaatsing van water, elektra (verloopstekker nodig!) en de vuilwaterafvoer. Ooit een 4 camping, in 2011 door Fr. Min. v. Toerisme 3 gekregen, maar dat was geldig tot 2016. Écht Franse slag!
Als basis voor uitstapjes in de buurt goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Wij verbleven in een Lodge en de stoelen daarin zijn De er

Miriam
18-8-2019

Wij verbleven in een Lodge en de stoelen daarin zijn middeleeuws. De Lodge ziet er prima uit en de accomodatie was ook prima maar een week lang alleen maar op houten vierkante stoelen kunnen zitten en maar 1 strand/relax stoel is bedroevend weinig en niet comfortabel.

Tevens vonden wij de broodservice heel slecht. Het brood was gewoon oud en dat niet 1 keer maar allebei de keren dat wij er gebruik van hebben gemaakt en toen dus maar elke ochtend de auto gepakt naar Sainte Marie du Mont lekker naar de boulangerie voor vers brood.

goed voor strandkloppers

kurt
28-7-2019

nogal wat verschillende gevoelens bij de camping. locatie is prima. 200 m van utah beach (waar je hond trouwens op mag aan leiband). Goede lokatie om normandie en zijn geschiedenis te ontdekken. t was ook zeer warm dus geeft ook een ander beeld. overdekt zwembad is miniem (zo n thuiszwembad) maar goed om je even te verfrissen. trouwens ook 3 glijbanen apart. douche en toiletgebouw ok. was ook net te noemen ondanks sommige gebruikers. raar systeem: gebruik van badge om zowel in toiletgebouw als zwembad te geraken maar na paar keer te vergeten als je naar toilet moet wen je daar snel aan. brood op voorhand te bestellen! electriciteit gaat via gewone stekkers! vergeet geen adapter als je een kampeerstekker hebt! Plaatsen zijn groot genoeg maar voor ons weinig sfeervol en nog te klein om ook je auto en ev bagagewagen er bij te zetten zeker als je naast een grote caravan moet staan die zijn ruimte helemaal op gebruikt. vriendelijk personeel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Lokatie en accomodatie goed

Johan Leushuis
25-6-2019

Televisie deed het niet, gemeld bij de receptie maar niemand langs gekomen om te herstellen!!!

Gereisd Anders in juni 2019

Prima verblijf!

Lonneke
11-6-2019

Tijdens dagen rondom herdenkingen 75 jaar D-Day hebben wij hier verbleven, niet op de campingplekken, die kunnen we dus niet beoordelen maar wel op het veld net langs de camping. We hebben gebruik gemaakt van alle faciliteiten, prima. Tijdens deze dagen veel modder op de toiletten, ze werden niet goed schoon gehouden (maar misschien was het ook niet bij te houden). Bar 1950 viel ons tegen, pizza oké, hamburger viel tegen. Verder prima.

Gereisd Anders in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige camping, jammer van toiletgebouw

Erik
17-9-2018

Mooie rustige camping, de kampeerplekken zijn mooi ook qua ligging. Netheid van de camping is oké, maar ….. het toiletgebouw, Laat ik beginnen met het positieve er is altijd warm water voor te douchen en goddank geen douchemuntjes. Maar verder is het een slecht en vies onderhouden gebouw. Jammer !!! desondanks een heerlijke dagen gehad.

Gereisd Anders in september 2018

Leuk verblijf gehad,maar camping verdient update.

Thomas
19-8-2018

Locatie:goed Hygiëne:niet goed. Sanitair verouderd en vies. Rioollucht maar dat is denk ik typisch voor franse campings Vooral de sanitair voor bij de achterste plaatsen bij de kerk. Service:goed Voorzieningen: Wifi slecht.

Thomas
19-8-2018

Onvoldoende sanitaire voorzieningen

Hennie
1-8-2018

Onvoldoende sanitaire voorzieningen. Daardoor smerig. Wordt te weinig op een dag schoongemaakt. Drie douches voor de dames waarvan 1 met kapotte douche kop. Verstopte riolen wasbak en wc. Watertap punt campers is aangesloten op de wc stortplaats. Erg onhygiënisch. Weinig water tap punten. Stroomkasten: afsluiten voor kinderen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Utah Beach in Ste. Marie-du-Mont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Utah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.