Camping La Baie des Veys

Camping La Baie des Veys
8,9

Omschrijving
Camping La Baie Des Veys ligt in Normandië. De camping wordt gerund door behulpzame eigenaren. Naast Frans spreken zij ook goed Engels. Er is een speeltuin en een zwembad maar verder kom je hier echt voor de rust en natuur. Gelegen aan de rand van een natuurgebied waar je zeehonden spot. Rijd 10 minuten en breng een bezoek aan het strand Utah.

1 review over Camping La Baie des Veys in het Nederlands

Rustig plekje in Normandie

Jorrit
3-8-2014

Niet direct aan het strand dus lekker rustig. Wel tegen een prachtig natuurgebied aan (grutto's en zeehonden).

Geen animatie of andere ellende. Om 22.00u is het stil .. camping voor rustzoekers dus ..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baie des Veys in Ste. Marie-du-Mont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baie des Veys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.