Camping La Baie des Veys ***

Review geschreven door Familie Haeren

Top!!!

Familie Haeren,
20-8-2014

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. We sliepen met ons gezin (2 kleine kindjes) in een moerashuisje (cabane des marais). Dit huisje was van alle gemakken voorzien. De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Elke avond kwamen ze vragen of we broodjes wilden bestellen. De volgende ochtend kon je die dan afhalen in het restaurantje. Leuk zwembadje, wat goed is afgesloten zodat kleintjes er niet zomaar inlopen. Het ligt niet direct aan het strand maar je bent met de auto in 10 minuten aan Utah Beach. Het dorpje ste Marie du Mont is absoluut het bezoeken waard. En hier kan je heerlijke verse mosselen kopen en er ligt een heerlijke bakker!! Het is geen camping voor de toerist die van massaproductie houdt. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014