Camping La Baie des Veys ***

Review geschreven door Petra

Geweldige plek

Petra,
2-8-2014

Gelegen aan de kwelder van Grand Vey. Prachig vlak fietsgebied. Op 45 minuten fietsen en 15 minuten autorijden van Utah beach en 15 minuten van Carentan (supermarkt, pompstation enz.) Rustige camping (ssssst niet verder vertellen)met nieuw en schoon sanitair, een eenvoudig maar verkoelend zwembad. Geen poes pas, maar wel verrassende dingen. De tijd dat wij er waren (6dagen) stond er een avond een kraam met heerlijke droge worsten, een andere keer een kraam met verkoop van cous cous en was er een avond iemand die over de sterren vertelde (helaas voor ons in het Frans) Tevens een keer pony's op de camping waarop de kinderen een ritje mochten maken. En tot slot, ontzettend aardige en klantvriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2014