Camping La Baie des Veys

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

Camping La Baie Des Veys ligt in Normandië. De camping wordt gerund door behulpzame eigenaren. Naast Frans spreken zij ook goed Engels. Er is een speeltuin en een zwembad maar verder kom je hier echt voor de rust en natuur. Gelegen aan de rand van een natuurgebied waar je zeehonden spot. Rijd 10 minuten en breng een bezoek aan het strand Utah.

244 reviews over Camping La Baie des Veys

• 9N Westrik15-09-2019

Nette camping, op een heerlijke plek!

Heerlijk rustig gelegen camping. Als je de weg oversteekt kom je in een baai waar je zomaar zeehonden kunt zien. De camping eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Lekker brood en een restaurant op de camping. Prima zwembad om lekker in af te koelen. De camping ligt centraal om de invasiestranden te bezoeken. Sanitair is netjes en schoon.

• 9Bakker14-08-2019

Super schoon en netjes

Zeer nette camping, op een heerlijke rustige plek. Aan een prachtige baai, even de weg oversteken, en je staat op het wad zeehonden te spotten. Wij hadden een premiumcottage gehuurd, heel netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Animatie stelde niet veel voor, maar daar maken we toch geen gebruik van. Wifi is niet erg goed. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren, goede broodjes service. Dicht bij de invasiestranden. Kortom: een heerlijke week gehad, zeker een aanrader!

• 10Kees13-08-2019

Fijne kleine camping aan het wad van Normandië. Zelfs zeehonden gezien vlak bij de camping.

Anders

• 6Rolf11-08-2019

Redelijke camping

Camping ligt niet aan het strand, wat de website wel suggereert. Ligt redelijk geïsoleerd, wel centraal tussen de bevrijdingsstranden. Schoon sanitair, wel koude douches. WiFi is ronduit slecht. Klein zwembad, wel verwarmd. Verder weinig te beleven. Keuken durf ik geen gebruik van te maken als ik de rookontwikkeling bij de BBQ zag. We wilden twee dagen eerder weg ivm omstandigheden, refund was niet mogelijk. Raar om camping bij aankomst direct voor hele periode te moeten betalen. Nog nooit meegemaakt in ruim 20 jaar kamperen. Voor ons eenmalig.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9E. Hoekzema25-06-2018

Rustige kleine camping met behulpzame eigenaren.

Heerlijk rustige afgelegen camping beheerd door 2 vriendelijke mannen . De een spreekt goed Engels de andere Frans. Samen runnen ze deze camping . Onderhouden alles zelf in hoogseizoen hebben ze de nodige hulp als het drukker wordt. Sanitair zeer goed verzorgd en nog erg nieuw. Een fijne kleine keuken.Brood is te bestellen voor de ochtend.Omgeving handig voor bezoeken aan de invasie stranden. Vergeet niet te gaan kijken naar de zeehonden die met hoogwater in de uiterwaarden komen spelen.Dit is tegenover de camping.Erg leuk.

• 7Eetgelegenheden

• 9De Cooman André17-06-2018

Het was een heel mooi en rustig verblijf ,netjes in het huis en op het domein ,zeker een aanrader voor oudere mensen ,auto tot aan het huis is zeker een + punt . De hond een Duitse herder had het ook naar zijn zin en was daar ook rustig en graag ,winkels en restaurant genoeg in de buurt ( wat vond ik niet goed geen enkele ) opmerking . Zeker voor herhaling

• 10Eetgelegenheden

• 2017
    10Jo TIELEN13-09-2017

Heel mooie camping! Heel schoon sanitair! Perfect!!!

Dank u wel voor het mooie verblijf!

• 10Eetgelegenheden

Anders

• Oude reviews

8mail_30927-07-2016

Hele mooie verzorgde camping

Wat een prachtige camping! Niet te groot, want daar houden we niet van. Heel mooi aangelegd en onderhouden en het schoonste sanitair dat we ooit gezien hebben op een camping. Enige nadeel is dat er niet zoveel te doen is voor kinderen, maar dat is altijd wel een risico met kleinere campings...

• 9Wikoboz24-08-2015

Topcamping!

We zijn 18 dagen op deze camping geweest en we hebben het er heerlijk gehad. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en super behulpzaam (hebben een huisarts nodig gehad en een verpleegster, werd allemaal geregeld). Ze hebben hart voor hun zaak. Sanitair is simpel maar nieuw en schoon... Alles wordt goed schoon gehouden. Zwembad is heerlijk na een dagje op pad geweest te zijn. Heerlijke uitvalbasis voor een bezoek aan de Normandische stranden zoals Utah en Omaha beach. Je komt echt 'thuis'!

• 9Familie van der Schaaf15-08-2015

fjine camping

La Baie de Veys is een rustige, niet al te grote camping en een prima uitvalsbasis voor de D-daystranden met Utah-beach op 10 min. afstand (auto). De campingeigenaren zijn vriendelijk, zeer behulpzaam en hebben zichtbaar passie voor hun camping. Het toiletgebouw is eenvoudig, maar wordt super schoongehouden. Het enige wat daar ontbreekt is een babyruimte. Het zwembad wordt ook keurig onderhouden. Wij hebben er 8 fijne dagen gehad.

1 tip over Camping La Baie des Veys

• mail_309, 27-07-2016

Mocht je met tent, caravan of camper komen, vraag dan een plekje op het achterste veld. Daar staan minder stacaravans en dat vinden wij gezelliger.

1 vraag over Camping La Baie des Veys

• stephan floris, 03-04-2019

kamperen met een tent

Ik vroeg me eigenijk af of deze camping geschikt is om met een tent te kamperen, aangezien het aan de kust is.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig